*Pohled Marka*
Když jsem se vzbudil,seděla u mě mamka,smutně se dívala do země. ,,Ahoj" řekl jsem a sedl jsem si. ,,Ahoj zlato" řekla mi a ,,usmála" se. ,,Děje se něco?" zvedl jsem jedno obočí. ,,Ne nic" zase se divně usmála ,,jen jsem pro tebe přišla,dnes tě mají pustit". ,,A co Han? Co s ní je? Nemůžu ji tady nechat samotnou..." začal jsem být nervózní. ,,Neboj s ní bude všechno v pohodě" řekla mi,ale ne úplně jistým hlasem...bylo vidět,že se něco děje a že nevěří tomu co řekla. Začala mi sbírat moje věci,které byly poházené skoro všude po pokoji. Zvedl jsem se z postele a měl v plánu jít za Han. ,,Kam jdeš?" chytla mě za rameno mamka. ,,Za Han" řekl jsem a už jsem vycházel ze dveří,ale mamka mě zase přitáhla zpátky. ,,N..ne tam nemůžeš" řekla mi do očí. ,,Proč?" nechápal jsem. ,,Ona..ona je na speciálním oddělení,kde nemůžou návštěvy...". Jen jsem zvedl jedno obočí,bylo vidět,že si to vymyslela,šel jsem si pro svoje věci,které mi dala do tašky. Zvedl jsem ji a nejistým krokem jsem vyšel z pokoje. Cestou jsem si všimnul doktorů,kteří pořád běhali do jednoho pokoje. Řekl jsem mamce,že jdu na WC a šel jsem tam nahlédnout. Kolem jedné z postelí bylo klubko doktorů,kteří tam asi někoho oživovali. ,,Říkal jsi mi,že jdeš na WC!" ozvalo se za mnou. ,,Promiň" řekl jsem a znovu nahlédl do pokoje a uviděl něco...co jsem asi vidět neměl. Ležela tam Han a doktoři ji oživovali. ,,Na sál a ihned!" vykřikl jeden z doktorů. Odvezli Han na sál. Upustil jsem tašku s věcma na zem a jen jsem se díval za doktorama,kteří vezli Han. Mamka mi vuala tašku a táhla mě pryč: ,,Pojď Marku...půjdeme domů". Šel jsem,ale rychlostí slimáka. ,,Až zjistím..kdo to způsobil,tak mu rozkopu hubu" řekl jsem potichu. Mamka se jen na mě podívala a šla dál.
Došli jsme domů a já šel přímo do pokoje. Napsal mi Kuba jestli nechci něco natočit,až teď jsem si uvědomil,že nemám nic předtočeného na zítra. Napsal jsem,že ano a zapnul počítač. Příjmul jsem Kubovi hovor a snažil jsem se vypadat štastně. ,,Džiges lidi,vítejte u dalšího videa,mé jméno je MarweX a dneska tu máme další díl ze série miniher konkrétně jsem tady společně s Gejmrem...ahoj Gejmre" začal jsem video. ,,Ahoj zdravím všechny gejmrovce a gejmrovkyně ahoj!" odpověděl mi na pozdrav. ,,A pane Gejmřeji...řeknete nám co si dneska zahrajeme za minihru?" zeptal jsem se ho. ,,Jasný..zahrajeme si minihru zvanou Crystals" řekl a zasmál se. Takhle jsme uvedli video a asi po hodině natáčení jsme dotočili a natočili ještě Hide and seek ke Kubovi/Gejmrovi. Po další hodině natáčení jsme jen tak kecali. ,,Lalala" začal zpívat ,,Já tak strašně rád zpívám". ,,Aha super" zasmál jsem se. ,,Pojď dáme duo" zasmál se ,,Skákal pes přes oves...". ,,Aha tak už vím jakou hudbu posloucháš" uchechtl jsem se. Dostal záchvat smíchu,já si jen povzdechl. ,,Děje se něco?" řekl a přestal se smát. ,,Ne nic..vše je v poho" řekl jsem. ,,Kecáš" řekl ,,co se děje?". ,,S Han se něco děje...je v nemocnici a nechtějí mě za ní pustit" vysvětlil jsem mu to. ,,Aha" řekl a zarazil se ,,mám přijet? Potřebuješ podporu?". ,,Nevím..." řekl jsem mu ,,asi to vydržím". ,,No to nevydržíš..." řekl mi ,,zítra mě tam náš nastěhovanýho". ,,Okey" řek jsem jenom ,,já už půjdu čau". ,,Ahoj" řekl a vypl hovor. Chvíli jsem byl na facebooku a pak to vypl. Lehl jsem si na postel a zase se díval do zdi. Zvedl jsem se z postele a šel si pro Máru,vzal jsem si ho do náruče a sedl jsem si na postel. Díval jsem se do jeho modrých očí,neustále se usmíval. Najednou se otevřely dveře a v nich stál Jirka. ,,Oběd!" vykřikl. ,,Řekni jim,že nemám hlad" řekl jsem mu a dál se věnoval Márovi. Jirka zmizel,ale za chvíli se tam objevila mamka. ,,Marku..pojď se najíst.." začala mluvit. ,,Nemám hlad" podal jsem Márovi dudlík. ,,Ale Marku...počkej já ti to přinesu" jak řekla,tak udělala. Za chvíli jsem měl na stole svoji porci oběda. ,,Hm..." zabručel jsem. ,,Jez Marku.." řekla a odešla. Dal jsem si dvě lžičky a hrál jsem si dál s Márou. ,,Tady se nám někdo pokakal" řekk jsem,když jsem ucítil smrad,který vycházel z plenky. Odněkud jsem vyhrabal čistou plenku a snažil jsem se mu to nasadit....vždy to dělala Han. Poprvé jsem to nandal naruby,podruhé mi to nešlo připnout,až na třetí pokus se mi to podařilo. Mára začal brečet. ,,Máš asi hlad co?" začal jsem přemýšlet co mu mám dát. Rozhodl jsem se jít zeptat mamky. ,,Mami? Mára má hlad...." přišel jsem k ní. ,,Počkej připravím mu mléko" řekla a vlila mléko do lahvičky,ohřála to a na ruce zkusila jestli to není moc horké. ,,Akorát" řekla a podala mi to. Přiložil jsem to Márovi k jeho malé pusince a on začal sát. Sedl jsem si a přidržoval lahvičku. Když se najedl usnul mi v náruči. Chvíli jsem ho sledoval a pak jsem ho odnesl nahoru do postýlky. Přikryl jsem ho peřinou a pohladil po hlavě. Pak jsem dojedl oběd a talíře odnesl dolů do kuchyně. ,,Umyješ nádobí prosím?" otočila se na mě mamka. ,,Okey..a mami?" otočil jsem se na ni. ,,Ano?" řekla mi. ,,Mohl by u mě přespat kamarád?" řekl jsem a zapl vodu. ,,Jasně pozvi si koho chceš" usmála se. ,,Díky" řekl jsem a začal mýt špinavý talíř. ,,A co Mára spinká?" zeptala se mě po chvilce ticha. ,,Ano spinká" přikývl jsem a začal mýt špinavé lžičky. Když jsem to domyl,začal jsem je skládat do skríněk,kde patřili. Když jsem měl hotovo sedl jsem si na pohovku a zapl televizi. Zrovna dávali Futuramu,tak jsem se díval. Když to skončilo,přisedl jsem si ke mně taťka a přepnul si to na sport. Hráli tam fotbal a protože mě to nebavilo tak jsem šel nahoru a lehl si na postel. Zapnul jsem YouTube a začal se dívat na Gejmrova videa. Když jsem YouTube vypnul,bylo asi sedum hodin večer. Mára spal a já sešel schody. Byla večeře a všichni už byli u stolu. Přisedl jsem si a začal jíst svoji porci večeře. Když jsem dojedl,dal jsem talíř do umyvadla a šel nahoru. Vzal jsem si svůj notebook a začal stříhat to video s Gejmrem/Kubou. Po hodině stříhání jsem měl hotovo a dal jsem renderovat,abych to ráno mohl vydat. Položil jsem notebook a po pár minutách přemýšlení usnul.
Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu,která má přes 1000 slov ^^
Doufám,že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :)
Vaše MenTeovka <3
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanfictionHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?