Dnešek....poslední den tady ve Znojmě. Vzala jsem si vak a ještě jsem chtěla zajít za Markem. Zazvonila jsem a otevřela mi Markova mamka. ,,Dobrý den, mohla bych jít za Markem?" zeptala jsem se jí. ,,ahoj,můžeš" usmála se a pustila mě dovnitř. Vyšla jsem schody a otevřela jsem dveře. Seděl tam Marek a líbal se s....Luckou! Marek si mě všimnul a šel ke mně. Já se otočila a běžela pryč. Ale on mě doběhnul a chytil za zápěstí: ,,Han.."
,,pusť mě" snažila jsem se vytrhnout. ,,to není tak jak to vypadá.." polkl. ,,Zmiz mi z očí" vykřikla jsem ,,už tě nikdy nechci vidět!". Otočila jsem se a běžela jsem pryč.*Pohled Marka*
,,už tě nikdy nechci vidět" tahle věta mi pořád běhala hlavou. Šel jsem domů a Lucku jsem vyhnal z domu. Lehl jsem si na postel a přemýšlel jsem co jsem to udělal.
*Pohled Han*
Šla jsem za Katkou. Zazvonila jsem na zvonek a zeptala jsem se jestli nejde ven. Za pár minut byla dole. Viděla, že jsem brečela,protože mám po celém obličeji řasenku. Podala mi kapesník,abych si to otřela. Otřela jsem si to a začala jsem ji vysvětlovat co se stalo. ,,je to debil" řekla mi a snažila se mě uklidnit ,,a teď pojď, zajdeme si do mekáče. Mám hlad". Přikývla jsem: ,,já taky". Usmála se a tak jsme šly.
Sedly jsme si ke stolu. Katka šla objednat jídlo a já si zatím kontrolovala facebook. Když v tom mi začal hrát mobil. Byl to Marek....nechala jsem to hrát. Po chvíli to přestalo,ale začal znova volat. Pak m napsal asi 20 zpráv,ale ani na jednu jsem mu neodpověděla. Za chvíli přišla Katka. Podala mi jídlo a já začala jíst.
Když jsme odcházeli,přišel do Mekáče Honza. Zastavil si mě: ,,Han...promiň za to co jsem udělal..". ,,To je dobrý" snažila jsem se usmát. ,,děje se něco?" zvedl jedno obočí. ,,Marek..." znovu jsem se rozbrečela ,,on mě podvedl..". Objal mě a řekl: ,,to je mi líto". Pustili jsme se. ,,Mohl bych jít s vámi?" zeptal se nás. Podívala jsem se na Katku. Přikývla a řekla: ,,pod jednou podmínkou". ,,A ta zní jak?" zeptal se Honza. ,,Musíš se s námi vyfotit" usmála se. ,,Okey to zní férově" zasmál se. Takže se s námi vyfotil a já mu pošeptala: ,,Pozor na ni, úplně tě žere". Zasmál se. ,,A co budeme dělat?" zeptala jsem se. ,,Zvu vás do kina" mrkl na nás. ,,Okey" řekli jsme s Katkou naráz.
Došli jsme ke kinu a asi půl hodiny jsme vybírali na co půjdeme. Honza chtěl na horor,Katka na nějakou romantickou komedii a já tam jenom stála a smála jsem se,jak se tam dohadují. Nakonec vyhrál Honzův horor. Koupil lístky a šli jsme do sálu. Sedla jsem si vedle Katky a Honza si sednul vedle mě. Horor začal.
Až když skončil,jsem si uvědomila, že se až moc tisknu k Honzovi,ale mu to asi vůbec nevadilo. Zvedli jsme se a šli jsme se projít. S Honzou je strašná sranda. Dokonce jsem i zapomněla na to s Markem. Povídal nám jeho trapasy co se mu stali s Tomášem (Doggem). Procházeli jsme se a povídali jsme si až do večera. Asi v 19:00 mi zavolala mamka, abych už šla domů. Katka odešla a Honza se rozhodl,že mě doprovodí domů.
Cestou jsme si povídali a vyměnili telefoní čísla. Když jsme došli k dvěřím od mojeho domu,mě Honza chytil a políbil. Spolupracovala jsem. Když jsme se odlepili, řekl: ,,Han?". ,,ano?" zadívala jsem se do jeho modrých očí. ,,víš.." řekl stydlivě ,,já tě...". ,,Nic neříkej. Já tebe taky" políbila jsem ho ,,už musím ahoj". ,,Pak zavolej" usmál se ,,a ahoj". Vešla jsem do dveří a křikla jsem na mamku: ,,jsem doma!". ,,Pojď se najíst zlato"zavolala na mě a připravila mi večeři. Pojedla jsem a šla jsem do mého pokoje,kde už byla jenom postel. Lehla jsem si a usnula jsem...
Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu!
Doufám, že se líbí! 😳
A chtěla bych vám poděkovat, za super komentáře co mi píšete pod kapitoly 😳😍
Budu ráda za každý vote⭐,kometář 💬 nebo případné sdílení 📲
Vaše MenTeovka ❤❤❤
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanficHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?