#13 Jedna chyba nestačí...

2.1K 121 14
                                    

Bylo asi 5 hodin ráno a já už byla vzhůru. Rozhodla jsem se, že půjdu ven. Oblékla jsem se a vyšla ven. Došla jsem do středu kempu a rozhodovala se kam půjdu. Nakonec jsem šla k jezeru u kterého jsme byli včera. Sedla jsem si a sundala boty a ponožky. Vložila jsem nohy do příjemně studené vody. V tom jsem slyšela nějaké hlasy. Jeden z nich mi byl strašně povědomé. Ty hlasy se blížily ke mně, takže jsem se schovala za keř. Za chvíli na to místo přišel Marek a Ája (Fallenka). Drželi se za ruce. Když v tom si Marek Áju přitáhl k sobě a políbil. ,,Okey tohle mi stačí" myslela jsem a snažila se potichu zmizet. Povedlo se mi to. Běžela jsem přímo do chaty, ve které jsem se zamkla,lehla si na postel a brečela.
Asi po cca 6ti minutách jsem slyšela Áju. Snažila se otevřít dveře. ,,Han! Otevři mi dělej!" křikla na mě přes dveře. Přestala...asi šla pro Marka. Využila jsem toho. Odemkla jsem a vyběhla pryč. Schovala jsem ae za strom odkud jsem viděla celý tábor. Marek v klidu otevřel dveře. Dal Áje pusu a šel do svojí chaty. Vyšla jsem zpoza stromu. Šla jsem tam kde mě nks vedl. Došla jsem k takové menší louce. Sedla jsem si do trávy a přemýšlela jsem.

*Pohled House*

,,Kde je máš Hanču?" zeptal jsem se ,,potřebuji ji něco ukázat,ohledně dnešního programu". Podíval jsem se na Marka. ,,Měla by být u sebe v chatě s Ájou" řekl a pořád se čuměl do mobilu. Šel jsem tedy do chaty kde by měla být Hanča s Ájou,ale byla tam jen Ája. ,,Kde je Han?" zeptal jsem se a rozhlížel se po místnosti. ,,Netuším" řekla a dívala se do mobilu. ,,Aha super" řekl jsem a vyběhl z chaty. Prohledal jsem celý kemp....nikde není. Všech jsem se ptal,ale nikdo oní nic nevěděl. Běžel jsem ven z kempu. Doběhl jsem na malou ,,Louku". V trávě jsem někoho zahlédl. Došel jsem k té osobě, byla to Hanča s úplně mokrýma očima. ,,Co se stalo?"klekl jsem si k ní abych jí viděl do očí. ,,N...n...nic"zakoktala se. ,,Teď mi kecáš! Řekni mi co se stalo" snažil jsem se to z ní vytáhnout. Rozbrečela se ještě více. ,,O...o...on" nedokázala doříct větu. Za tu dobu nás našel i Pedro. ,,Co se stalo proboha?"zeptal se vylekaně. ,,o..on" zakoktala se ,,je s Ájou....viděla jsem je jak..". Rozbrečela se. Objal jsem ji a vzal do náruče. A šli směrem ke kempu. ,,a kde si je viděla?" zeptal se jí Pedro. ,,U jezera" objasnila mu to ,,Tam jak jsme byli včera". Došli jsme do kempu. Sbalili jsme Markovi věci do jeho kufru a odnesli mu ho do chaty od Áji. ,,Co děláte?!" všimnul si nás Marek když vycházel z chaty od Áji. ,,Stěhujeme tě. Odteď si s tou ,,tvojí" Ájou" objasnil mu to Pedro a začal balit věci od Han do jejího kufru. ,,Co to melete?"nechápal Marek. Neodpověděli jsme. Pedro už měl sbaleno takže jsme vyšli i s kufrem od Hanči. Přišli jsme k nám do chaty kde už čekala Hanča....teda spala. Naskladali jsme ji věci do skříně, kde měl věci předtím Marek. Když v tom do chaty přiběhl Marek.

*Pohled Marka*

Ptiběhl jsem do chaty. ,,co to má znamenat?!" křikl jsem na ně ,,vysvětlí mi to někdo?". ,,Ty bys měl vědět co si udělal" řekl Pedro a koukl na Hanču. Nechápal jsem....co jsem jí udělal? Že by viděla co se stalo u jezera? No to doufám že ne...
Šel jsem zpátky do teď už svojí chaty s Ájou.

*Pohled Hanči*

Když jsem se vzbudila bylo přesně 12:00. Čas obědu. Šla jsem společně s Jakubem (Housem) a Pedrem na oběd. Donesli jsme si jídlo a sedli si ke stolu. Když v tom přišel Marek se slovy: ,,Je tu volno?". Všichni se podívali na mě. ,,Mě to je jedno" řekla jsem a začala jíst. Dojedla jsem. Odnesla jsem talíř a šla do chaty společně s Pedrem který už taky dojedl. Lehla jsem si na postel a dívala se do zdi. ,,Jdeš si se mnou zahrát Minecraft?" zeptal se mě Pedro. ,,Já to neumím" řekla jsem a dál se dívala do zdi. ,,To nevadí." vstal ,,To se naučí". ,,Tak jo" vstala jsem taky. Šli jsme do herny kde jsme zapli 2 počítače. Hráli jsme pár miniher. Asi po třech hodinách hraní jsme to skončili. Šli jsme do chaty. ,,Jdu za housem se věnovat fans. Jdeš taky?" ukázal na dveře. ,,Jojo klidně" usmála jsem se. ,,no konečně se směješ" řekl a vyšel ven. House stál před davem lidí. Právě se něčemu smáli. Pedro šel za ním. Já je sledovala ze strany. Všimla jsem si jak na mě Marek pořád kouká,otočila jsem se a dívala se na kluky. Jejich program skončil takže všichni se rozutekli do svých chat.
Nastal čas večeře. Sedla jsem si zase k našemu stolu s klukama. Zase přišel i Marek. Hned co jsem pojedla, jsem si ti namířila do chaty. Cestou jsem si všimla, že za mnou jde Marek. Zrychlila jsem....zrychlil taky. ,,Sakra...já sním nechci mluvit" myslela jsem si a rozběhla se do chaty. Kde jsem se zamknula. Až jsem slyšela Jakubův hlas jsem odemkla.
Lehla si na postel a zapla YouTube. Chvíli jsem se dívala na videa od MenTa a pak to vypla. Po pár minutách jsem usnula. To byl zase den...

Wassup!
Taaak tady máme další část :D
Tohle je zatím moje nejdelší část v tomto příběhu :D Má 902 slov! :D
Snad se líbí :D :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení ;3
Vaše MenTeovka ;3

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat