*Přeskočíme pár nudných měsíců, ve kterých se nic nestalo*
*Pohled Marka*Vzbudil jsem se v 10 hodin ráno. Han ještě spala,opatrně jsem ji vzbudil: ,,Nechceš vstávat zlato?". ,,Kolik je hodin?" řekla ospale. ,,Deset" usmál jsem se a pomohl ji vstát. Sešli jsme schody a sedli si ke stolu. ,,Dobré ráno hrdličky" usmála se mamka a podala nám naši část snídaně. ,,Dobré" řekla Han a pustila se do jídla. ,,Dobr..." nedořekl protože Han vykřikla: ,,Au". Když to vykřikla,chytla se za břicho. ,,Co se děje Han?" vykřikla mamka a šla k ní. ,,Už..asi.."nedokázala to doříct. ,,Marku odnes ji do auta!" řekla mamka a vzala si klíče. Vzal jsem ji do náruče a odnesl jsem ji do auta,posadil jsem ji na zadní sedadlo a sedl jsem si vedle ní. Chytl jsem ji za ruku. Mamka nastartovala a vyjela.
Za pár minut jsme byli u nemocnice. Vzal jsem Han do náruče a s mamkou jsme vešli do nemocnice. Sestřička zavolala doktora a ten Han dal na vozík a odvezl na porodní sál.
*Po pár hodinách*
Čekali jsme před sálem. Byl jsem nervózní jako ještě nikdy před tím. Když v tom jsem tam zaslechl dětský křik. Dveře sálu se otevřely a z nich vyjela postýlka s miminkem. Za ním následovala Han na vozíku. Odvezli ji na pokoj. Šel jsem za nimi a když doktor odešel z pokoje,vešel jsem a sedl jsem si na židli vedle postele. Han mě chytla za ruku a usmála se. Byla celá rozcuchaná,rukou jsem ji vlasy upravil. Vešla sestřička i s miminkem. ,,Je to chlapeček" usmála se a podala miminko Han. ,,Jak mu budete říkat?" usmála se sestřička. Podíval jsem se na Han,bylo vidět,že už jméno ví. ,,Marek" usmála se na mně. ,,Dobře a příjmení?" zeptala se.
*Pohled Han*
,,A příjmení?" zeptala se a já se zarazila. Podívala jsem se na Marka. ,,Hubáček" usmál se Marek. Usmála jsem se a sledovala miminko které mi usnulo v náruči.
*Odchod z nemocnice*
,,Máš všechno?" zeptal se mě Marek. ,,Už ti po páté říkám,že jo" zasmála se a držela Marka Juniora v náruči. ,,Okey" řekl a vzal mi tašku s oblečením. Nasedli jsme do auta jeho mamky a vyjeli domů. Doma jsem dala Marka Juniora do postýlky,kterou vyrobil Markův taťka. Lehla jsem si na postel a sledovala jsem Marka jak běhá po pokoji a něco hledá. ,,Něco si ztratil?" nedalo mi to a musela jsem se zeptat. ,,Ano" odpověděl mi ,,No konečně jsem to našel". Držel v ruce malou krabičku. ,,Stoupni si prosím" usmál se tím jeho krásným úsměvem. Poslechla jsem ho a vstala jsem. On přede mnou poklekl a otevřel krabičku. ,,Vezmeš si mě?" zeptal se mě. ,,Ano!" vykřikla jsem a objala ho. Nasadil mi prsten na prst a dlouze políbil. Lehli jsme si na postel a povídali jsme si. Opřela jsem si hlavu o jeho hruď. ,,Hrdličky?" ve dveřích se objevila Markova mamka ,,Nechcete mi jít pomoct s obědem?". ,,Jasný" vykřikla jsem a vyskočila jsem. Marek mě znuděně následoval,nesnášel pomáhání v kuchyni. ,,Han ty mi pomůžeš s řízky a ty Máro oloupáš brambory" rozdávala práce. ,,nee" řekl ,,nesnáším loupání brambor". Začala jsem se smát,za chvíli se přidali taky. Ve 12:00 jsme už měli připravený oběd.
Sedli jsme si ke stolu a Markova mamka a Marek začali nosit jídlo. Nedalo mi to a řekla jsem: ,,Číšník Marek". ,,Hej" řekl a sedl si vedle mě. Dojedli jsme a šli jsme nahoru. Marek Junior ještě pořád spal. Marek mi dal zahrát nějaké minihry a dokonce se rozhodl,že začne streamovat. Napsal na svou fanpage, že v 13:00 bude stream se speciálním hostem.
Bylo 13:00 tak jsme začali streamovat minecraft. Streamovali jsme vlastně až do 20:00 a pak jsme to vypnuli. Šli jsme dolů a snědli večeři. Já ještě pokojila Marka Juniora. Pak jsem ho položila do postýlky a šla jsem si lehnout. Za chvíli přišel Marek,sundal si tričko a vlezl si ke mně pod peřinu. Objal mě a já usnula s úsměvem na tváři..
Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :)
Doufám,že se vám líbí :3
Budu ráda za každý vote,komentář,nebo případné sdílení :3
Vaše MenTeovka ;3
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanficHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?