#20 MarweX v akci

1.9K 123 22
                                    

Vzbudila mě rána dole v kuchyni. Marek už v posteli nebyl. Rychle jsem vstala a běžela jsem dolů, odkud se ozvala rána. Stál tam Marek. Na zemi ležel rozbitý talíř. ,,Mehlo" zasmála jsem se mu. ,,To samo" zasmál se a začal uklízet střepy. ,,Jo jasně" sehla jsem se a pomohla mu. Připravoval snídani. Když ji měl hotovou podal mi jí se slovy: ,,Dobrou chuť". ,,díky"dala jsem mu pusu. ,,Co máme dneska v plánu?" podívala jsem se na něj. ,,Nom" přemýšlel ,,Já bych chtěl něco natočit,sestříhat a vydat. Pak bysme mohli jít ven". ,,Okey" řekla jsem ,,to zní jako plán". Dojedli jsme a já se šla obléct. Když jsem si oblíkala tričko, mě Marek ,,přepadnul" zezadu. Objal mě a dal mi pusu. Pusu jsem mu oplatila a to tričko jsem si na sebe natáhla.

*Pohled Marka*

Zapnul jsem počítač a vyhledal na něm Minecraft. Připracil jsem si věci k natáčení a začal hrát. Han mě sledovala za kamerou. Dotočil jsem a šel to nastříhat. Asi po hodině stříhání jsem to vydal a šel se věnovat Han. ,,Tak a co je v plánu teď?" usmála se. ,,jít ven?" řekl jsem ji. Přikuvla a zvedla se. Obuli jsme si boty a vyšli ven. Chytla mě za ruku. Když jsme šli parkem, někdo na mě zavolal: ,,MarweXi!". Otočil jsem se a za náma šla skupinka lidí. ,,podepíšeš se nám? Vyfotíš se snámi? Kdo je tohle?" křičeli přes sebe. Se všemi jsem se vyfotil a všem se podepsal. Přišel za mnou nějaký kluk kterému bylo max. 13 a zeptal se: ,,A kdo je tohle Marwe?". Ukázal na Han. ,,To je moje holka Han" řekl jsem hrdě ,,a teď nás omluvte...chceme si užít den. Ahoj". ,,Ahoj" ozvalo se a skupinka zmizela. Procházeli jsme se asi další 2 hodiny. Procházeli jsme se po břehu Dyje. Celou tu dobu jsme si povídali o různých věcech, došlo to tak daleko, až jsme se hádali že mluvící housky existují (:D). Obešli jsme snad celé Znojmo. Vzpomněli jsme si, že jsme ještě nejedli. Zašli jsme si do KFCéčka. Když jsme dojedli jídlo co jsme si koupili,pokračovali jsme v naší procházce.

Procházeli jsme se ještě další 2 hodiny. Cestou jsme potkali dalších pár lidí, co chtěli se mnou fotku a a můj podpis . Došli jsme domů. Protože se už začínalo stmívat šli jsme si udělat večeři. Dojedli jsme jsme a připravili jsme se ke spaní. Lehli jsme si vedle sebe. Objali jsme se. ,,dobrou zlato" řekl jsem a dal ji pusu. ,,Dobrou" usmála se a usnula.

Wassup!
Tak tady mám pro vás další kapitolu :)
Doufám že se líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :)
Vaše MenTeovka :)

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat