#24 Zase sám?

1.6K 119 30
                                    

*Pohled Marka* (tahle kapitola bude celá z pohledu Marka ^^ pozn. Autorky).

Vzbudil jsem se, avšak ležel jsem skoro na zemi....WHAT? To jak jsem se sem dostal. Vstal jsem a sešel schody dolů do kuchyně. Mamka tam už chystala snídani. ,,ahoj mami" sedl jsem s ke stolu. ,,ahoj Marku" odppvěděla mi ,,stalo se něco?". Zakroutil jsem hlavou na náznak, že ne. Mamka mi podala talíř se snídani a já se do toho s chutí zakousnul.

Když jsem dojedl, šel jsem se nahoru do pokoje obléct. ,,Marku!" slyšel jsem zezdola mamku ,,pojď sem". Seběhl jsem dolů. ,,co je?" podíval jsem se nechápavě. ,,zajdeš mi do obchodu" začala hledat peněženku. Když ji konečně našla l, vytáhla z ní stovku. ,,potřebuju koupit knedlík a rohlíky. Jinak jste bez jídla" zasmála se a podala mi ty peníze. ,,okey" řekl jsem a šel jsem se obout. Vyběhl jsem k motorce a vyjel do Znojma.

*Ve Znojmě*

Dojel jsem a zaparkoval jsem před Billou. Vešel jsem do obchodu a začal hledat knedlík a rohlíky. Našel jsem knedlík,ale když jsem pro něj natahoval ruku zarazil jsem se. Vedle stála Han s nějakým klukem. Vypadal na 16 let. Han ho objala kolem krku. Vzpamatoval jsem se a vzal knedlík. Cestou jsem ještě vzal rohlíky.

Když jsem zaplatil, rychlým krokem jsem šel k motorce. Rychl jsem nastartoval a jel jsem zpátky domů.
Před domen jsem zaparkoval. Odevzdal jsem mamce knedlík a rohlíky a taky zbylé peníze. Kdy v tom mě mamka chytla za rameno: ,,co se děje?". ,,nic" snažil jsem se dostat do lokoje. ,,teď mi lžeš" řekla mi mamka ,,co se děje?". ,,říkám, že nic" odsekl jsem. Pustila mě a já vyběhl nahoru. Musím se odreagovat.....ale jak? Ooo..už vím, natočím video.
Zapnul jsem počítač, napsal jsem Gejmrovi jestli nejde něco natočit. Řekl, že jo. Tak jsme začli natáčet, natáčel jsme minihru zvanou Build Battle. Byla to sranda docela jsme se nasmáli. S Gejmrem jsem si volal i po náčení cca 3 hodiny.

Bylo asi 15:00 když jsme přestali si s Gejmrem volat. Vypnul jsem počítač a šel si lehnout.

Asi za pět minut mě vzbudila mamka, že všichni jdeme ven. ,,proč ?" pomyslel jsem si. Šli jsme tedy pěšky do Znojma. Prošli jsme snad celé Znojmo...aspoň se mi to tak zdálo tak jsem se ozval: ,,nechete jít už domů?". ,,ne" zakroutila mamka hlavou ,,nebudete pořád sedět u počítaču nebo mobilů". Tak jsme šli dál. Odfrkl jsem si a šel jsem tedy dál. Než jsme vyšli, zašel jsem si pro sluchátka. Zapojil jsem je do mobilu a zapnul písničky. Když v tom mi někdo zaklepal na rameno. Otočil jsem se a stála tam.........

Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu 😊
Budu ráda za každý vote ⭐, komentář 💬 nebo případné sdílení 📲
Vaše MenTeovka

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat