Předtím,než začne kapitola,bych vám chtěla poděkovat za 200 sledujících a za 7 umístění této FF v kategorii FF <3 a teď si už užíjte kapitolu ^^
*Pohled Marka*
,,M..M..Marku já jsem..." zakoktala se. ,,Co jsi?" chytl jsem ji pevněji. ,,T..t..těhotná" z očí ji začaly stékat slzy. ,,To je ale dobrá zpráva ne?" otřel jsem jí obličej. ,,A..ale ne s tebou" rozbrečela se znovu ,,ten co mě unesl mě asi znásilnil,když mě praštil po hlavě". Objal jsem ji a uklidňoval ji,ale v duchu jsem sliboval tomu týpkovi smrt...nebo aspoň pořádnou ránu pěstí do obličeje. Lehl jsem si vedle ní a obial ji. Na stolku jsem nahmatal ovladač od televize a začal se dívat na nějaký pořad na primě.
*Po týdnu*
Byl jsem u ní každý den a každý den jsme se buď dívali na televizi nebo si povídali vtipy,dokonce se mi podařilo ji rozesmát. Rozhodl jsem se jí doma udělat překvapení. Nasedl jsem na autobus a jel do města. Koupil jsem flašku vína a v zlatnictví koupil náhrdelník s modrým srdíčkem,na druhou stranu náhrdelníku,jsem nechal vyrýt: Marek+Han= navždy nechal jsem si to zabalit do modré krabičky a dal si to do kapsy kalhot. V květinářství jsem koupil kytici rudých růží a nasedl na autobus.
Dojel jsem domů a růže jsem dal do vázy a vázu na stolek v mém pokoji. Šel jsem do kuchyně a začal vařit špagety. Když jsem měl hotovo,rozdělil jsem to na dva talíře a odnesl nahoru. Ještě jsem ze zdola přítáhl židle a dal je na proti sobě. Na konec jsem dal do prostředka stolu krabičku s náhrdelníkem a mohl jsem vyrazit pro Han. Poprosil jsem mamku aby mě tam odvezla a pak zase přivezla zpátky. ,,Jasný nasedat" řekla a brala klíče od auta.
Za pár minut jsme byli u nemocnice,mamka čekala na nádraží a já šel pro Han. ,,Můžeme jít?" usmál jsem se když jsem k ní přišel. ,,Ano" řekla a už si brala svoje věci.
*Pohled Han*
Přišel pro mě a odvedl mě k autu jeho mamky. Nasedla jsem a hlavu si opřela o Markovo rameno. Jen se usmál a pohladil mě po vlasech.
Po pár minutách jsme byli před domem. Vešli jsme a já si odložila tašku,plnou mojich věcí. U stolu v obýváku seděl Jirka a Mára,Mára seděl v dětské židličce. Marek mě chytil za ruku a táhl mě nahoru do jeho pokoje. Před dveřmi se zastavil a rukou naznačil,abych otevřela a vešla. Učinila jsem tak a první čeho jsem si všimla,byl stůl uprostřed pokoje a taky mě zarazil nepořádek na posteli. ,,Ehm...toho nepořádku si radši nevšímej" zasmál se ,,jako by tu nebyl". ,,Okey" řekla jsem a prohlížela jsem si stůl ,,co se tady chystá?". ,,Chtěl jsem pro tebe překvápko,tak jsem vymyslel tohle" usmál se ,,tak tadáá". Skočila jsem mu kolem krku a řekla mu: ,,Díky". ,,Není zač lásko" řekl mi a políbil mě. Pustili jsme se do jídla. Když jsme snědli špagety,Marek vstal a vzal do ruky modrou krabičku. Podal mi ji a řekl,ať ji otevřu. Vzala jsem ji do ruk a opatrně otevřela. Byl tam modrý řetízek ve tvaru srdíčka a ze zadu vyryto: Marek+Han= navždy. ,,Marku! To je krásný!" řekla jsem a zase mu skočila kolem krku ,,Moc děkuji". ,,Není za co " usmál se a dlouze mě políbil. Náhrdelník mi připnul na krk a navrhl,že by jsme se mohli podívat nějaký film. ,,Okey" řekla jsem a šla si lehnout do postele,ale jseště předtím jsem ji musela uklidit,aby se tam dalo ležet. Marek mezitím hledal nějaký film. S notebookem si lehl vedle mě a pustil ho. ,,Ne..že to není horor,že ne?" řekla jsem mu. ,,Je" zasmál se. ,,Víš přeci,že horory nesnáším...že se pak ještě minimálně týden bojím.." začala jsem. ,,Neboj...budu tu s tebou" řekl a dal mi pusu do vlasu. Když to dořekl zapnul horor.
Když horor skončil,Marek odložil notebook a objal mě. Oba jsme tázem usnuli.
Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :)
Doufám,že se vám líbila :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :))
Vaše MenTeovka <3
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanficHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?