Ráno mě vzbudila zpráva. Napsal mi Marek.
Marek: Ahoj :* Dneska odjíždím do Brna na Utubering. Jela bys se mnou? :*
Já: Ahoj :) Ráda :*
Marek: Super :3 takže v 9:00 před tvým domem ok? :3 :)
Já: Okey :*
Marek: Zatím ahoj :3 :*
Já: Ahoj :3
Vstala jsem a oblékla jsem se z pyžama. Sešla jsem do kuchyně, kde už mamka dělá snídani. ,,Mami?" řekla jsem a nandala jsem si snídani na talíř. ,,Ano?" podívala se na mě. ,,S Markem jsem se domluvila že v 9:00 spolu zajedeme do Brna na Utubering. Nevadí ti to?" podívala jsem se na mamku s psím pohledem. ,,Nedělej na mě ten pohled Han" řekla mamka. ,,Prosím mami" řekla jsem. ,,jestli umyješ nádobí...tak můžeš" řekla mamka. Ihned jsem šla umýt nádobí. Jak jsem ho umyla bylo 8:59. Proboha....nestíhám. Rychle jsem si šla umýt zuby. Jak jsem si je vyčistila...šla jsem si pro vak. Vyběhla ke dveřím a mamce oznámila, že už jdu. Před domem už stál Marek. ,,Ahoj" řekla jsem mu. ,,Ahoj" řekl a dal mi pusu. Nastoupili jsme do auta kde seděli i ostatní youtubeři například: Ati,Jmenuju Se Martin a další. Dojeli jsme do Brna,kde už čekalo hodně lidí na zahájení Utuberingu.
Začalo to....Všichni youtubeři a youtuberky udělali svou show. Začala autogramiáda. Šla jsem si pro podpis k Atimu a Jmenuju se Martin...tihle dva mi jako jediní chyběli do sbírky. Pak jsem začala hledat Marka. Našla jsem ho uprostřed davu fanynek. Probojovala jsem se k němu. ,,Tak tady seš" začala jsem se smát. Usmál se a podepisoval se. Najednou tam přišla ta holka co jsem sní načapala Marka v parku. Začala se nějak nebezpečně přibližovat k Makovému obličeji. Chtěla ho políbit, ale on uhnul. ,,Sorry už někoho mám" řekl jí a přitáhl si mě k sobě. ,,A víš co?" řekla mu ,,Mě je to úplně jedno". Mrkla na něj. ,,Já tě dostanu " řekla a odešla. ,,Nedostaneš" slyšela jsem jak si Marek šeptá.Akce skončila a my jsme jeli zpátky do Znojma. Vyhodili nás před mým domem. ,,Ahoj" řekla jsem mu a objala ho. ,,Ahoj" řekl mi a políbil mě. Šla jsem domů. Byla jsem unavená tak jsem si umyla zuby a šla spát. Nejlepší den EVER! Teda až na tu holku...
Wassup!
Táák tady máte další část doufám že se líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :)
Vaše MenTeovka :)
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
أدب الهواةHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?