#46 To snad ne...

1.4K 100 137
                                    

Ležel tam...Marek (Junior). Kolem sebe měl krev a v bříšku ránu od nože. Marek přiběhl ke mně a začal mě tahat pryč z domu. Nasedli jsme na motorku a vyjeli domů. Celou cestu jsem probrečela. Když jsme dojeli domů,vzal mě Marek do náruče a vešel do domu. ,,Han!" křikla jeho mamka ale hned se zarazila ,,co se stalo?!". Marek se smutně podíval a smutně řekl: ,,Marek...je mrtvý..". Já se rozbrečela ještě více. ,,Aha" řekla Markova mamka a sedla si na židli.
,,Nepůjdem nahoru?" řekla jsem smutně a vstala jsem. ,,Dobře" řekl Marek a pomohl mi vylézt schody.

*Pohled Marka*

Stejně by mě zajímalo proč to udělali. Lehl jsem si k Han a objal jsem ji. ,,To bude dobrý" snažil jsem se ji utěšit. ,,Ne nebude! On je mrtvý!" robrečela se a běžela pryč. Slyšel jsem zabouchnutí dveří. Seběhl jsem schody a vyběhl jsem ven,začal jsem ji hledat.

Našel jsem ji jak sedí za domem. Sedl jsem si vedle ní a objal jsem ji. ,,Promiň,že jsem po tobě vyjela" začala se mi omlouvat. ,,To nevadí" objala mě silněji ,,Pojď dovnitř tady je zima". Vstal jsem a pomohl jsem ji vstát. Vešli jsme dovnitř a sedli jsme si na pohovku. Zapnul jsem televizi a našel jsem nějaký koukatelný film. Han mi usnula na ramenu. Hladil jsem ji po vlasech a po chvíli jsem usnul taky.

*Pohled Han*

,,Prosím ne!" křičela jsem po tom týpkový který se přibližoval k Markovi Juniorovi s nožem. Zabodl mu ho do bříška a on naposledy vykřikl. ,,Nee!" zhroutila jsem se na zem. ,,A teď ty!" řekl a začal mi nožem projíždět po břichu. Bodl mi ho do břicha a já se zhroutila na zem...

V tom okamžiku jsem sebou trhla a tím vzbudila spícího Marka. ,,Co se děje?" vylekal se. ,,Nic jen se mi zdál zlý sen.." odpověděla jsem a znovu jsem se opřela o jeho rameno. ,,Aha " řekl a pohladil mě po vlasech. Znovu jsem usnula,ale už bez snu.

Vzbudila jsem se okolo páté hodiny večer....wow to jsme tak dlouho spali? Vzbudila jsem Marka a vzala jsem si večeři která byla připravena na stole.
Když jsme dojedli,šla jsem nahoru a oblékla jsem se do pyžama. Lehla jsem si na postel. Za chvíli přišel Marek, lehl si vedle mě a objal mě. Za pár minut jsem usnula.

Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu o kterou jste si hooodně prosili :D
Doufám,že se líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :3
Vaše MenTeovka <3

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat