,,mami jako vážně? " skákala jsem radostí ,, Vážně jsi mi koupila lístky na Utubering? ". ,,Ano brouku" řekla mamka. Objala jsem ji. ,,Mám tě ráda mami!!" řekla jsem ji. ,, Zítra jedem" usmála se. Radostí jsem zapištěla a vyběhla po schodech do svého pokoje. Vytáhla jsem mobil a zapnula jsem facebook. Napsala jsem status: Zítra na Utubering :3 Mega se těším. Lehla jsem si na postel a dívala se na stěnu. Pustila jsem si YouTube ale zrovna nikdo nevydal nové video tak jsem napsala své nejlepší kamarádce Katce jestli nejde ven.
Já: Katko šla bys ven? :)
Katka: Jasně tak za 10 minut u tvého domu OK? :)
Já: OK
*Za 10 minut*
,,Mami jdu ven!" oznámila jsem mamce. ,,OK tak jdi" řekla mi mamka z kuchyně. Katka už čekala před domem. ,,Tak kam půjdeme" řekla jsem. ,,Pojď půjdeme do mekáče" navrhla Katka. Tak jsme šly do mekáče. Objednali jsme si jídlo a šly si sednout. Jak jsem dojedla tak jsem si všimla jak na mě kouká nějaký kluk. Jak jsem se na něj podívala tak se podíval jinam. ,,ten je teda nenápadný" řekla jsem si pro sebe. ,,Říkala jsi něco?" Ptala se Katka. ,,Nene " zasmála jsem se a pokračovala v konverzaci s Katkou. Ten kluk se na mně pořád díval. ,,Kam se to pořád díváš?" naštvala se Katka a podívala se tím směrem kde jsem se dívala já. ,,Ale nikam" řekla jsem ji.
Jak jsme vyšli z mekáče, jsme nevěděli co dělat tak jsme si prostě sedly na lavičku a povídaly o klucích a našich problémech. Uviděla jsem zase toho kluka jak se na mě ZASE dívá. Omylem jsem se zasmála a ten kluk taky protože si toho zasmání všiml i zdálky. ,,Co se směješ?! " naštvala se už Katka ,,Dneska se pořád díváš někde do blba a mě ignoruješ... jdu pryč čau!". Zvedla se a odešla. ,,Ach jo " zasmála jsem se. Zvedla jsem se a šla domů.
Tam jsem si lehla na postel a usnula..
Wassup!
Tak vítám vás u nové Fan Fikce. Tentokrát o MarweXovi.
Snad se líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :)
Vaše MenTeovka
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanficHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?