Ráno mě místo budíku vzbudila mamka se slovy: ,,Zlato probuď se. Dole tě čeká nějaká holka. Říká že se znáte". Koukla jsem se na hodiny, bylo 3:30. Koho by napadlo chodit ke mně takhle brzo. Sešla jsem ze schodů a uviděla jsem tam tu holku co jsem ji načapala s Markem v parku (budeme jí říkat holka z parku okey?). ,,Pojď se mnou. Chci ti něco ukázat" řekla a vyšla ven. Šla jsem za ní. Když se zaklaply dveře,chytla mě pod krkem se slovy: ,,Na Marka už nikdy nešahej! Je ti to jasný?! Je můj! Chápeš to?!". Pustila mě a odešla směrem k domu od Marka. Probrala jsem se a šla nahoru. Sedla jsem si na postel a do ruky jsem si vzala Markův přívěšek co mi daroval.
*Markův pohled*
Bylo 3:45 když někdo zazvonil na na zvonek u dveří. Šel jsem otevřít. Stála tam Lucka. Objala mě. Odtrhl jsem ji od sebe a chtěl zavřít. Ona však dveře chytla a znova otevřela. ,,Marku....vyslechni mě" řekla udýchaným hlasem. ,,Co chceš? " řekl jsem ji tím nejhnusnějším hlasem. ,,Právě...jsem viděla Hanču s nějakým klukem" vytáhla ze sebe ,,líbali se a když jsem se zeptala co Marek, tak ni řekla, že už tě nikdy nechce vidět". Stál jsem ve dveřích s otevřenou pusou, do očí se mi hrnuly slzy. Zavřel jsem dveře Lucce před nosem a šel do pokoje. Jak? Proč? Dělám něco špatně? Lehl jsem si a hlavu zabořil do polštáře. Upřímně....brečel jsem jako malý dítě.
*Pohled Han*
Seděla jsem tam asi hodinu s přívěškem v ruce. Po chvíli nsem usnula. Zdál se mi hodně divný sen.....byla v něm ta holka z parku. Byla obrovská a chtěla mě zašlápnout. Pak tam přišel i Marek...byl stejné velikosti jako ta holka a pokoušel se mě zašlápnout taky....
Wassup!
Tak tady máme další kapitolu :)
Doufám že se líbí :)
Vudu ráda za každý vote,komentář nebo příladné sdílení :)
Vaše MenTeovka :)
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanficHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?