Ráno jsem se vzbudila zase v 5 ráno. Rozhodla jsem se jít projít po kempu. Potichu jsem se zvedla z postele, vzala jsem si ze skříně kraťasy a tričko. Porichu,abych nevzbudila Jakuba a Pedra, jsem se šla obléct. Když jsem se obékla, vyšla jsem ven. Šla jsem podél chat. Když jsem došla k chatě od Marka, jsem si všimla že se tam něco děje....hádají se tam. Postřehla jsem jen: ,,kvůli tobě jsem si rozhádal Hanču!" byl to hlas od Marka. ,,Tak sis semnou neměl začínat!" křikla na něj Ája. Slyšela jsem kroky...Marek vyběhl ze dveří. Zalezla jsem za chatu, takže mě neviděl. Mířil to přímo k nám do chaty...dál jsem už nic neviděla. Vyšla jsem směrem k jezeru, kde jsem si sedla a namočila nohy do studené vody.
*Pohled Marka*
Vtrhl jsem do chaty ve které spal Jakub a Pedro, avšak Hanča tam nebyla. Vzbudil jsem Jakuba: ,,Kde je Han?!". ,,Netuším" zívl si ,,Ona tu není?". Rozhledl se a vstal. ,,možná vím kde je" řekl a rychle se oblékl. Vyšli jsme ven a mířili směrem k jezeru. Byla tam. Seděla u vody s nohama ve vodě. ,,Ahoj" řekl jsem a sedl jsem si vedle ní. ,,Ahoj" řekla a zadívala se do vody. ,,Han"začal jsem ,,Chtěl bych se ti omluvit....udělal jsem chybu..velkou chybu". ,,Já jsem taky udělala chybu" řekla a podívala se mi do očí. ,,Jakou?" podivil jsem se a zadíval jsem se jí do očí. ,,Byla jsem tady" začala vysvětlovat ,,kdybych tu nebyla..nic bych nevěděla. Lituju toho, že jsem tady šla". Zvedla a šla do chaty. Chvíli jsem tam seděl a asi po minutě přemýšlení na mě promluvil Jakub: ,,Haló! Jsi tu?". ,,jo jsem" zvedl jsem se a šel na snídani. ,,Tohle mi Hanča nepromine" řekl jsem si smutně pro sebe. Když jsem přišel na snídani, Han tam už seděla a snídala. ,,můžu si sednout?" zeptal jsem se. ,,klidně" řekla mi. Sedl jsem si a začal snídat. ,,omluvte mě" řekl House a šel pryč. Přišel i s mikrofonem, na místo kde na něj všichni viděli. Začal: ,,Takže ahoj! Dnes máme na programu cestu do Pardubic. Snad znáte ty základní pravidla. Pojedem totiž vlakem. Bude nás tam čekat jeden youtuber...vsadím se, že už víte o koho se jedná. Takže v 7:00 před branou kempu". Položil mikrofon a šel za námi. ,,Han jedeš s náma?" optal se Pedro. ,,Jasňačka!" odpověděla a usmála se. Když jsem dojedl šel jsem si pro věci na cestu. Ája mě pořád sledovala ,,Vraždícím" pohledem. Vzal jsem si svoji oblíbenou mikinu a vak který mi vybrala Hanča. Šel jsem už k bráně, nemohl bych tam být s ní..
Bylo 6:45. Zatím tu nikdo nebyl. Sedl jsem si na lavičku a četl statusy na facebooku. Když v tom jsem slyšel hlasy. Byly to hlasy od Jakuba a Pedra. Mezi nimi šla Hanča s...mojím přívěškem na krku. Prošli kolem mě a sedli si na lavičku naproti. Všimnul jsem si, že Han je na facebooku. Napsal jsem jí.Já: Ahoj
Han: Ahoj
Já: jak je?
Han: nom.....
Já: :( promiň....
Už mi neodpověděla. Bavila se tam s klukama.
Bylo už 7:00. Už začali chodit fans. Když byli všichni tak jsme vyšli. Cestou jsem došel k Han. ,,Hezký přívěšek" usmál jsem se. ,,Hezký vak.." řekla mi a běžela dopředu za Jakubem.*Pohled Han*
Doběhla jsem k Jakubovi a Pedrovi kteří byli úplně vepředu. Došli jsme až k nádraží, kde Jakub zkontroloval jestli jsme všichni. Nakonec zkontroloval youtubery: ,,Fallenka je,Pedro je,House je, Nakashi je, Jirka král je, MarweX...počkat kde je Marw?". Začali jsme ho hledat. Šla jsem cestou, kterou jsme přišli. ,,Marku!" křičela jsem přes celé okolí. Šli jsme lesem takže to he komplikovanější. Šla jsem dál. Nakonec jsem došla až zpátky do tábora. Vešla jsem do jeho chaty. ,,Marku!" zavolala jsem znova. Slyšela jsem někoho v koupelně. Otevřela jsem dveře od koupelny. Když jsem je otevřela viděla jsem Marka. Seděl tam v koutě a.....brečel. ,,Co se děje?" ptala jsem se ,,Proč si se vrátil?". ,,myslel jsem, že mě tam nechcete...mluvili jste jen spolu" začal ,,a když jsem k tobě promluvil, tak jsi běžela za nimi". ,,Měl si přijít" řekla mi a zadívala se mi do očí. ,,Já vas nechtěl otra..." nenechala jsem ho domluvit. Políbila jsem ho, spolupracoval. ,,promiň" začal se omlouvat když jsme se odtrhli. ,,Omluva se přijíma a teď pojď musíme dohnat ostatní" chytla jsem ho za ruku a táhla ho ven z chaty. Rozběhli jsme se a za pár minut jsme byli u ostatních. ,,Kde byl?" zeptal se Jakub. ,,U sebe v chatě" odpověděla jsem a chytla ho za ruku. Jakub si toho všimnul a usmál se. ,,můžem polračovat!" řekl a vešli jsme za ním na nádraží, kde nám všem koupil jízdenky. Vlak jsme stihli jen tak tak. Rozmístil nás po vlaku. Já a Marek jsme byli v kupéčku s Pedrem, Jakubem a bohužel i Ájou. Sedla jsem si mezi Jakuba a Marka. Objala jsem Marka a v objetí vydržela celo cestu. Když jsme dojeli do Pardubic už nás tam čekal Honza (MenT). Když jsme všichni vystoupili jsme rychle běželi za Honzou. ,,Čuus" pozdravil se Jakub s Honzou. ,,Wassup!" zasmál se ,,a kdo je tohle?". Ukázal na mě. ,,To je Hanča" představil mě Marek ,,Han Honza Honzo Han". ,,Ahoj " zasmál se na mě. ,,Ahoj" odpověděla jsem. ,,Takže jdeme?" pobídl nás Honza a vedl nás ven z nádraží. Celou dobu jsme chodili po Pardubicích. Když se blížil čas odjezdu, tak nás Honza pozval na zmrzlinu. Všichni si odněj vzali zmrzku. Cestou k nádraží jsem si povídala s Honzou. Zjistila jsem o něm všechno možné např.: Má kočku Sáru,má sestru Lindu, Na YouTube točí let's playe a že tam vystupuje jako MenT. Došli jsme k nidraží kde jsme se rozloučili a nastoupili do vlaku. Sedla jsem si zase k Markovi a usnula mu v náručí. Vzbudil mě až jsme byli zase zpátky. Vylezli jsme z vlaku a vyšli z nádraží. Šli jsme zase tou samou cestou jak jsme přišli. Šli jsme se navečeřet a pak spát. Marek nechtěl jít spát do chaty kde je Ája, tak jsem se podělila o svou postel. Usnula jsem mu v náruči a pocitem bezpečí....
Wassup!
Tak tady mám další část ten tokrát je delší než minule ❤️ má přes 1000 slov
❤️
snad se líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení. ;3
Vaše MenTeovka ❤️
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanficHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?