Vstala jsem v deset hodin. Marek už tam nebyl. Navlékla jsem na sebe tričko a tepláky. Sešla jsem schody a sedla jsem si ke stolu. ,,Ahoj zlato" řekl mi Marek. ,,Ahoj" usmála jsem se na něj. Sedla jsem si na židli vedle něho. Vzala jsem si svoji snídani a začala jíst. Marek si tu už s někým psal. Vypadal naštvaně. ,,Děje se něco?" vstala jsem a šla se mu dívat přes rameno. ,,Ne nic" rychke z toho vyjel. ,,Aha okey" řekla jsem a zaraženě hsem šla nahoru. Dále jsem to neřešila a pustila si Gejmrovo nové video.
Za chvíli přišel Marek a začal si oblékat mikinu . ,,Kam jdeš?" nechápala jsem. ,,S kamarádem ven" usmál se a políbil mě. Ten úsměv jen hrál,poznám když ten úsměv myslí vážně. ,,Okey" řekla jsem mu a lehla si zpátky k mobilu. ,,Ahoj" řekl a odešel. ,,Ahoj" řekla jsem,ale on
mě už neslyšel. Zapla jsem si první díl čarovného minecraftu.*Pohled Marka*
V 9 hodin (ráno) mi zapípal mobil. Zapnul jsem obrazovku a zobratil zprávu. Napsal mi Honza.
H: Čau Marku. Potřebuju abys přišel k Bille. Je to nutné do 10:44 ať tu jseš.
J: A co mi cheš?
H: O to se teď nestarej. Už musím čau.
Já: okey čau.
Han jsem to radši neukazoval. Po patnácti minutách jsem šel nahoru a začal si oblékat mikinu. ,,Kam jdeš?" zeptala se mě. ,,S kamarádem ven" usmál jsem se a políbil jsem ji. ,,Okey" řekla mi a lehla si na postel. ,,Ahoj" řekl jsem a odešel.
Pred Billou jsem byl přesně,ale Honza tu nebyl. Čekal jsem tam,psal jsem si s Kubou a následně volal. Když jsem mu chtěl říct co mi Honza napsal,mě někdo zezadu praštil něčím tvrdým a já se skymácel k zemi.
*Pohled Kuby*
Slyšel jsem jak mobil pafá k zemi. ,,Marku?!" křikl jsem do telefonu,ale nikdo se neozýval ,,Marku!". Pochopil jsem, te se něco stalo. Rychle jsem si pobalil nejdůležitější věci a vyběhl z domu. Nasedl jsem do auta a co nejrychleji jel do Znojma.
Když jsem byl v polovině cesty,mě zastavila policie. ,,Hmm..super" řekl jsem si pro sebe. ,,Dobrý den,policie. Ukažte nám prosím vaše doklady" řekl policista. ,,Tady" řekl jsem a podal jim je. ,,Dobře" řekl a začal si je prohlížet. Vypsal mi pokutu a podal mi ji i s doklady. ,,Tady prosím a nashledanou" řekl a odešel. ,,Sakra práce už" schoval jsem to a jel dál.
Konečně jsem dojel do Znojma. Jel jsem přímo k Markovému domu. Začal jsem klepat. Otevřela mi Han. ,,Ahoj Kubo" usmála se. ,,Ahoj je tady Marek?" řekl jsem. ,,Ne někam šel...stalo se něco?" nechápala. ,,Možná ano...můžu dovnitř?" zeptal jsem se a ona mě pustila. Posadil jsem se na sedačku a začal jí to vysvětlovat. Když jsem ji všechno řekl,úplně zbledla. ,,Neříkal kam jde?" začal jsem se jí ptát. ,,N...n..ne" vykoktala ze se be ,,Jen tíkal,že jde ven s kamarádem". ,,A neřekl s jakým?" ptal jsem se dál. ,,Ne" zakroutila hlavou. ,,Půjdu ho hledat" vstal jsem. ,,Jdu s tebou" vstala taky.
*Pohled Han*
Vyšli jsme. Prohledali jsme snad celé Znojmo a okolí,ale nikde jsme ho nenašli. Začínala jsem ztrácet naději. ,,Han už je pozdě..radši se vrátíme...a ktomu jsme neobědvali.." řekl mi Kuba. ,,Ale já ho chci najít!" rozbrečela jsem se. ,,Víš co?" přišel ke mně a chytl mě za rameno ,,Já půjdu hledat a ty se půjdeš najíst a pořádně vyspat...platí?". ,,Fajn" řekla jsem a přátelsky ho objala. Usmál se a doprovodil mě domů. Šla jsem ke stolu a snědla oběd. Šla jaem nahoru a šla spát. Asi po deseti minutách přemýšlení jsem usnula.
*Pohled Kuby*
Hledal jsem další hodinu,avšak neúspěšně. Pak jsem si našel hotel a šel spát.
Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu!
Doufám,že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :)
Vaše MenTeovka <3
Btw.: za případné překlepy se moc omlouvám,ale píšu to narychlo :c
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanfictionHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?