Tak jsem se rozhodla, že vám udělám radost a napíšu ještě jednu kapitolu ^_^
Zbytek kempu utekl jako voda a já si už na všechno vzpomněla.
,,Han"zavolal na mě Marek který tahal můj kufr ,,Pojď už". ,,Počkej já si to vezmu" řekla jsem mu a vzala si svůj kufr. Dotáhli jsme to až k autu a naložili je. Pak jsme si nasedli my a ostatní YouTubeři a mohli jsme vyrazit.
*Příjezd do Znojma*
Vysadili nás před mým domem, kde jsem se asi po pěti minutách rozloučila s Markem. Vešla jsem domů a hledala jsem mamku. Na stole jsem našla vzkaz, který nebyl psán rukou mamky. Bylo tam razítko od doktora. Přečetla jsem si to stálo tam: ,,Dobrý den. Bylo nám oznámeno, že v tomhle domě bydlí dcera paní tohohle domu. Byla odvezena do nemocnice. Našli jsme ji začínající rakovinu. Leží v pokoji číslo 19 v nemocnici ve Znojmě. Doktor Buffman". Sedla jsem si ke stolu chytla jsem se za hlavu a rozbrečela jsem se. Někdo zaklepal. Šla jsem otevřít. Stál tam Marek. ,,Ahoj" řekla jsem mu. ,,Proboha co se stalo?" utřel mi slzy. Ukázala jsem mu ten vzkaz od doktora. ,,Doktor Buffman" dočetl ,,Proboha...". Objala jsem ho a rozbrečela jsem se...zase. Utišoval mě. ,,Co říkáš na to" začal ,,Kdyby jsme zajeli do té nemocnice a navštívili tvojí mamku?". Přikývla jsem. ,,Tak já jdu pro motorku " zvedl se ,,Počkej chvilku". Odešel já si sedla na židli a čekala.
Asi po deseti minutách Marek přijel. Nasedla jsem si na motorku a vyjeli jsme. Dojeli jsme k nemocnici a vešli dovnitř. Našli jsme pokoj 19 a vešli do něj. Mamka tam ležela obklopena přístroji. Byla vzhůru. ,,Ahoj" snažila jsem se zadržet slzy. Sedla jsem si na židli vedle postele. Marek stál u mě. ,,Ahoj zlatíčko" odpověděla mi ,,ahoj Marku". ,,Dobrý den" pozdravil Marek. ,,Tykej mi dobře Marku?" usmála se ,,Dobře" odpověděl a chytl mě za rameno. Mamka si nás prohlédla: ,,Vy jste spolu?" . ,,Ano" řekl Marek. Přikývla jsem. ,,Moc ti to přeji Han" usmála se na nás. Seděli jsme tam až do večera a povídali jsme si. Mamka se hodně vyptávala Marka. Byl konec návštěv takže jsme museli odejít. ,,Pa mami. A hlavně se uzdrav" řekla jsem ji. Usmála se. ,,Ahoj" odpověděla. Vyšli jsme ze dveří. Chytla jsem Marka za ruku. ,,Marku?" podívala jsem se na něj. ,,Ano?" usmál se. ,,Zůstaneš dneska se mnou? Nechci být doma sama..." stiskla jsem mu víc ruku. ,,Jasně" usmál se.
Přichystala jsem večeři a podala ji Markovi: ,,Dobrou chuť Marku". ,,Díky tobě taky" usmál se a dal mi pusu. Když jsme dojedli šli jsme ke mě do pokoje. Oblékla jsem se do noční košile a šla si lehnout. Za chvíli se ke mně přidal i Marek. Dal mi pusu a objal mě. Usnuli jsme jako vždycky v objetí.
Wassup! :)
Tak jsem se rozhodla že vám udělám radost a napíšu ještě dneska ještě jednu :) (jak jsem psala výše ^_^)
Doufám, že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení. ;D
Vaše MenTeovka ;D
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanficHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?