#4 Proč já?

2.9K 147 2
                                    

Ráno mě vzbudila zpráva. Psal mi Marek.

Marek: Ahoj :3

: Ahoj :)

Marek: včera to bylo úžasný ;3 Zopakujeme to dneska? :)

Já: Jasně že jo! :))

Marek: super tak zase v 9:00 uprostřed náměstí? :D

: Okey budu tam! Zatím Ahoj ;3

Marek: Ahooj :33

Super. Další super den s ním. Jdu se připravit. Oblékla jsem se a šla se nasnídat. ,,Mami dneska zase půjdu ven OK?" oznámila jsem se a zakousla jsem se do chleba. ,,Ok" odsouhlasila mi to mamka. Dojedla jsem a chtěla jít nahoru. Když jsem byla na schodech,zastavila mě mamka. ,,Han musíme si promluvit" řekla mamka divným hlasem. ,,Co se stalo?" zeptala jsem se. Vůbec jsem nevěděla, že mi mamka oznámí tu strašnou novinu. ,,Víš...budeš mě za to asi nenávidět..ale..." začala mamka smutně ,,budeme se...stěhovat na druhou stranu ČR". ,,M..m.." nedořekla jsem a s pláčem jsem běžela do pokoje. Cestou jsem křičela: ,,Ne mami! To nemůžeš... zrovna jak si tady najdu dobrýho kamaráda..". Zamkla jsem se v pokoji a brečela. Už bylo 9:00 utřela jsem si slzy a bez oznamování vyběhla ven. Marek tam už čekal. Přišla jsem k němu.

*Markův Pohled*

Přišla ke mně, byla nějaká moc smutná. ,,co se děje?" řekla jsem ustrašeně. ,,ale nic neřeš" řekla mi a zkusila se usmát. ,,Něco se děje. Vyval to." nevzdal jsem to protože vím že se něco děje. ,,Okey" řekla a sesmutněla ještě více ,,Mamka se chce stěhovat..". Okey....stímhle jsem vůbec nepočítal. ,,A kam?" zeptal jsem se a podíval se na ni. ,,Nevím někde na druhou stranu ČR" vytáhla ze sebe s pláčem. Objal jsem ji se slovy: ,,To bude dobrý...uvidíš". ,,To nebude dobrý...už tě nikdy neuvidím!"křikla na mě a utekla pryč. ,,Han počkej!" Křikl jsem za ní, ale už mě neslyšela.

*Pohled Hanči*

Běžela jsem domů....jak nejrychleji jsem mohla....ani nevím proč jsem od něho utekla.  Zamkla jsem se v pokoji a se slzama v očích jsem zbytek dne prospala.....

Wassup!
Táák tady je další část :) Jinak se chci omluvit za to že včera nevyšla. Ale budu se snažit vydat aspoň jednu část! Přísahám ! a když zapomenu tak mi napište! :D
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení. :3 ;3
Vaše MenTeovka ;3

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat