Vzbudila jsem se jako vzdycky v 5 hodin ráno. Rozhodla jsem se , že se zajdu trochu protáhnout ven. Oblékla jsem se do kraťas a trička s nápisem ,,MarweX". Vyšla jsem ven a procházela jsem se pp kempu. Všimla jsem si Marka který stál ve dveřích chaty a zíval. Prišla jsem k němu a dala mu pusu. ,,Jakto, že jsi vzhůru už takhle brzo? " zeptal se mě a podíval se na mě jeho dokonalýma očima. ,,Jsem zvyklá vstávat brzo" odpověděla jsem ,,A proč si vzhůru ty?" . Jdu přiúravit počítače na dnešní hrání Minecraftu s fans" vysvětlil mi ,,jdeš se mnou?". Přikývla jsem. Tak jsme došli do velké místnosti kde bylo hodně počítačů (místy i notebooky). ,,Zapni je a najdi na ploše Minecraft" začal mi vysvětlovat co mám dělat ,,Ty běž z téhle strany a já půjdu na tu druhou stranu". ,,Okey" všechno jsem chápala takže můžeme začít. Došla jsem k prvnímu počítači a zapla ho. Vyhledala jsem na ploše Minecraft a zapla jsem ho. Hotovo a teď pořád dokola než to bide hotové. Když jsem byla asi u pátého počítače, někdo se objevil ve dveřích. Ta osoba měla na sobě mikinu, byla tenského pohlaví protože ta mikina byla růžová. Podívala jsem se na Marka. Ten jen stál s otevřenou pusou...
*Pohled Marka*
Když jsem zapínal asi šestý počítač, tak se ve dverích objevila osoba,kterou jsem zrovna vidět nechtěl. Všimnul jsem si jak se Hanča na mě nechápacě dívá. Ve dveřích stála....Lucie. vykročil jsem za ní a vytáhl před budovu. ,,Co tu děláš?!" vykřikl jsem na ni. ,,Přijela jsem na CraftCamp. To je zákazaný?" řekla s klidem. ,,ne..ne to teda není" přiznal jsem ,,ale stejně....co děláš tady a nezajdeš si místo čučení na mě jak s Han zapínam počítače, zašla třeba za vedoucím aby ti přidělil chatu?". ,,aha to mě nenapadlo. Díky" řekla a odešla. Otočil jsem se a vešel zpátky do místnosti s počítačema. Za tu dobu to už Han měla všechno zaplé. ,,šikulka moje" usmál jsem se a dal jí pusu. ,,půjdeme se už najíst?" podívala jse na mě ,,mám už docela hlad". Přikývl jsem na souhlas. Šli jsme přímo do jídelny. Sedli jsme si k našemu stolu a začli jíst. ,,Kdo to byl?" zeptala se mě. ,,Ta osoba?" jedl jsem dál ,,ani se neptej". Zasmáli jsme se tomu a jedli dál. Za pár minut přišli i kluci. ,,Čuus" přívital se Pedro i House najednou. ,,Ahoj" odpovělela Han. ,,Čau" řekl jsem. Dojedl jsem a Han taky. ,,Han?" podíval jsem se na ni. ,,ano?" bylo vidět, že ji pozorování kluků při jídle nebaví. ,,Půjdeš mi pomoct k těm počítačům donést židle?" usmál jsem se na ní. ,,Jasně, že jo" řekla a už běžela do místnosti s počítačema.
*Pohled Hanči*
Běžela jsem tak rychle, až jsem si nevšimla osoby v kapuci která stála předemnou. Narazila jsem do ní v plné rychlosti. Zvedla jsem se: ,,promiň není ti něco?". Osoba se na mě podívala,hned jsem v ní poznala tu holku z parku. Začala jsem couvat. ,,Jo to teda je" řekla s hnusným obličejem ,,Přebralas mi kluka....vůbec se k němu...". Nedořekla to protože přišel Marek. Všechno slyšel. ,,Nech ji na pokoji" bránil mě a odvedl si mě do místnosti s počítačema. Objala jsem ho. Dal mi pusu do vlasů. Začali jsme nosit židle, po 20ti minutách jsme to měli hotové. Donesla jsem si i židli pro sebe a dala ji vedle Markova počítače, mám v plánu se dívat jak hraje.
Po hodině nudění se v chatě nás svolali do místnosti s počítačema. Sedla jsem si vedle Marka a upřeně ho sledovala jak zapínal UHC Run. Byla sranda ho sledovat....hlavně poslouchat ty jeho hlášky. Minecraft hráli až do večeře. Šli jsme si pro jídlo a chtěli jsme si jít sednout tam kde si vždy sedáváme, avšak tam bylo obsazeno. Seděla tam Lucka. Marek mě vzal za ruku a odtáhl mě ke stolu kde sedělo jeho pár fanoušků. Dojedli jsme a šli do chaty kde jsem se zase s Markem dělila o postel. Usnula jsem v jeho objetí. Byl to super den teda.....až na tu holju z parku....
Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :)
Doufám že se líbí! A chtěla bych vám poděkovat za super komenty pod minulou kapitolou :*
Budu ráda za kazdý vote,komentář nebo případné sdílení :)
Vaše MenTeovka ;3
PS: Nezná tu někdo dobrou fanfikci buď o MarweXovi nebo MenTovi kterou ještě neznám? :D Díky :)
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanficHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?