*O 14 dní později*
*Pohled Marka*Nastal den kdy mám jít domů. Doktor naposledy zkontroloval jestli je všechno OKa. Kdýž doktor odcházel, vešla tu mamka,taťka a Han. Přiběhla ke mě a obejmula mě. Dal jsem ji pusu a mohli jsme jet domů.
Když jsme dojeli, odnesl jsem si svoje věci, které jsem měl v nemocnici, nahoru do pokoje. Han mi seděla na posteli. Velkým skokem jsem doskočil na postel a začal ji lechtat. ,,chyběl jsem ti?" zasmál jsem se a lechtal jsem ji dál. ,,přestaaň " smála se ,,jo chyběl". ,,popros" ďábelsky jsem se zasmál. ,,prosím" udělala psí oči a já ji tedy přestal lechtat. Sedl jsme s a přemýšleli jsme co budeme dělat.
Asi po hodině výmýšlení, jsme to vzdali a rohrodli jsme se, že uděláme den nic nedělání. Lehli jsme si a ona mě objala. Usnula a já se rozhodl, že ji vyfotím. Takže jsem vytáhl mobil a zapnul jsem snapchat. Vyfotil jsem jí jak spí a přidal jsem popisek ,,Ta nejlepší z nejlepších ❤". Vypnul jsem mobil a usnul jsem taky...ano bylo 11:11 a my jsme spali.
*Pohled Han*
Usnula jsem. Asi po 20ti minutách spánku, jsem se vzbudila. Marek spal. Zapla jsem mobil a zapla jsem snapchat. Otevřela jsem si story od Marka a tam byla moje fotka jak spím a popisek: ,,Ta nejlepší z nejlepších ❤". To chce odplatu...takže jsem ho taky vyfotila jak spí a napsala k tomu popisek : ,,Ten Nejlepší z nejlepších ❤❤". Poslala jsem to do My story a po chvilce jsem zase usnula.
*15:00*
Okeey, jso tři hodiny odpoledne a my jsme ještě nevylezli z postele. Už jsme byli oba vzhůru. Marek si všimnul té fotky na snapchatu a hodil po mě polštář. Oplatila jsem mu to a sešla jsem dolů. Marek mě pronásledoval.
,,tak co vy spáči?" otočila se na nás Markova Mamka ,,chcete oběd?". Přikývli jsme a sedli si ke stolu. Za chvíli jsme před sebou, měl talíře s jídlem. Dojedli jsme a pak jsem s Markem šla nahoru do jeho pokoje. On šel točit video a já se podívala na nové video od GEJMRa.
Když Marek dotočil,byl už večer. Takže jsme si šli lehnout. Já jako vždy usnula v Markově náruči....
Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu ☺
Doufám, že se vám líbí, ano je trošku slabší, ale nic mě nenapadlo. No hold..každý den nemůže být posvícení 😊 doufám, že mi to prominete. Zítra vydám něco lepšího slibuji :D
Budu ráda za každý vote ⭐, komentář 💬 nebo případné sdílení 📲
Vaše MenTeovka ❤❤
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanfictionHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?