#62 Když mu chci odpustit...

1.3K 95 43
                                    

*Pohled Han*

Jako každé ráno,mě vzbudil pláč. Zvedla jsem Máru do náruče a začala kojit. Jirka už ležel v posteli. Mára mi usnul v náruči. Položila jsem ho na postel a přikryla peřinou. Sedla jsem si na židli a přemýšlela co budu dělat. Když v tom mi začal zvonit mobil. Byla to připomínka toho,že za 17 minut má být Jirka u zubaře. ,,Sakra...Jirko vstávej!" začala jsem s ním třepat. ,,Co je?" řekl rozespale. ,,Rychle musíš k zubaři!" řekla jsem a natáhla jsem na sebe tričko,protože doposud jsem byla v pyžamu. Od toho dne co jsme na hotelu nestíhám,když jsem byla s Markem,nějak jsme si to rozdělili... ,,Han...nemysli na něj" říkala jsem si v duchu a oblékla jsem Máru. ,,Běž si rychle vyčistit zuby" byla jsem úplně na nervy. Za chvíli byl venku a obul se. Vzala jsem Máru do náruče a položila ho do kočárku. Obula jsem se a vyjela jsem. Podala jsem Jirkovi klíče,aby zamkl. Vyběhli jsme a nějak jsme nedomysleli jak se tam dostaneme. ,,Musíme jít pešky a to hodně rychle" řekla jsem a rozjela jsem kočárek. 

*U zubaře* 

Stihli jsme to jen tak tak. Hned jak jsme přišli,byl Jirka na řadě. Sedla jsem si na lavičku a vyndala Máru z kočárku. Dala jsem si ho na klín a začala jsem si s ním hrát. Asi se mu hodně líbí moje prsty,protože si s nimi pořád hraje. Otevřely se dveře a do čekárny vešel Marek s mamkou. Jen se na mě smutně podíval a šel za mamkou si sednout. Snažila jsem se ho ignorovat,ale nešlo to....něco mě nutilo se na něj podívat. Když si všiml mého pohledu,otočila jsem obličej k Márovi. ,,Můžu?" přišel ke mně a natáhl ruce k Márovi. Kývla jsem a podala mu ho. Pochoval si ho a zase mi ho vrátil. ,,Je roztomilý" řekl smutně ,,Celá ty". Usmála jsem se a položila ho do kočárku. Jirka už vycházel. ,,Ahoj" řekla jsem co nejvíc potichu co to šlo. ,,Ahoj" řekl a smutně odešel. Vyšla jsem z čekárny a vyšla jsem z nemocnice. ,,Han! Počkej!" křičel na mě Marek ,,Zapomněla jsi tu tohle". Podal mi Márovu hračku. ,,Díky" řekla jsem a převzala si ji.  ,,Nemáš za co" řekl smutně. Usmála jsem se a chtěla jsem odejít. ,,Promiň" slyšela jsem za sebou. Otočila jsem se a chtěla jsem jít za ním,ale objevila se tu ta holka z nemocnice. Přilepila se k Markovi a políbila ho. Otočila jsem se a naštvaně odešla. Musí se tam objevit zrovna...když mu chci odpustit...

*Pohled Marka* 

Přilepila se ke mně a políbila mně. Han se naštvaně otočila a šla pryč. ,,Vypadni!" řekl jsem jí a rozběhl se za Han. Ale nedoběhl jsem jí protože jsem ji ztratil. Smutně jsem se otočil a šel zpátky k zubařovi,kde mě ihned zatáhli do ordinace. 

Po pár minutách toho největšího utrpení na světě,jsem vyšel z ordinace. Společně s mamkou jsme opustili budovu nemocnice a šli ještě do Billy. ,,Mami půjdu ještě za kamarádem ok?" zeptal jsem se mamky. ,,Jen běž" řekla ,,ale odneseš mi nákup domů". ,,Okey" řekl jsem. Když jsem mamce nákup odnesl. ,,Už jdu" oznámil jsem mamce. ,,Fajn pa" ozval se z kuchyně mamčin hlas. ,,Ahoj" řekl jsem a zabouchl jsem dveře.

Když  jsem šel kolem terasy restaurace La Casa Navarra,jsem viděl Han která se...

Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :)
Doufám,te se líbí a taky doufám,že mě neukamenujete za to,že jsem to zase nedokončila xD
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :)
Vaše MenTeovka <3

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat