1 hónappal később
A tavaszi szünet ezennel kezdetét vette. Nem fog már ártani ez az egy hét pihenés illetve suli mentes időszak. Főleg, hogy apa és Harry apukája megbeszélték, hogy hétfőn a két család együtt hajókázni megy Harryék hajójára. Elég érdekes lesz a dolog, de addig még fog pár dolog történni, mivel este bulizni megyünk. Masy- a szülinapos lány- tartja a bulit és a fél várost meghívta. Elég érdekesnek ígérkezik.
Harryvel a kapcsolatom továbbra is baráti. Sok időt töltöttünk együtt. Volt, hogy elvitt suliba vagy csak kocsikáztunk esténként a városban és beszélgettünk. Jól érzem magam a társaságában. Tényleg barátokként viselkedtünk, nem nyomult és én sem léptem felé, és kezdett tényleg úgy festeni, hogy egy egészen aranyos fiú - lány barátság vette kezdetét közöttünk.
A házibuliba Leti társaságában készülődtem otthon. A szokásos csajos készülődés volt ez is, megcsináltuk egymás haját, sminkjét miközben a szobámat betöltötte a zene a hangszórókból, hogy megalapozzuk a hangulatot. Nem igazán akartam túlöltözni, így csak egy fekete miniruhát viseltem, szintén fekete magassarkúval. Hosszú, sötét hajam göndör tincsekben omlott a vállamra és a bőrkabátot felkapva késznek is tituláltam magam.
Éjfél volt már amikor a taxi kitett minket a hatalmas ház előtt, ahol Masyék tartották a mostanra kiderült medencés bulit. Medencés buli áprilisban? Persze most is voltak páran, akik bikiniben pancsoltak a vízben, én pedig hitetlenkedve ráztam meg a fejem. Valószínűleg elég alkoholt ittak már ahhoz, hogy fel se tűnjön nekik az időjárás és a kissé csípős, hideg levegő. A házigazda azonnal az italos pulthoz húzott minket és koccintott velünk egy pohár vodka naranccsal. Az italom szürcsölgetve közben a jelen lévőket pásztáztam és hamar kiszúrtam Harryt a haverjával, aki minden bizonnyal Zayn volt. Sokat mesélt már róla és a közös kalandjaikról. Láttam ahogy Harry tekintete is körül pásztázott épp, majd mikor meglátott rám mosolygott, és felém bökdösött Zaynnek, aki azonnal felém fordult szintén.
- Úgy látom te vagy a téma – nevetett fel Leti. – Gyere nézzünk körbe.
Ahogy a táncoló tömeg szélén próbáltunk elmenni, valaki megragadta a kezem és szó szerint berántott egy társaságba. Meglepetten pislogtam körbe és hamar rájöttem, hogy Masy volt az pár barátnőjével és nem engedtek el, míg nem táncoltunk le velük legalább egy számot. Oldalra pillantva újra kiszúrtam Harryt, látszott rajta, hogy várja hogy mi fog történni. Hátat fordítva neki elvigyorodtam és táncolni kezdtem. Leti nevetve rázta meg a fejét, ő tudta, hogy szerettem azokat a bizonyos cérnákat feszegetni. Csípőm a zene ritmusára tekergett, miközben a lányokkal önfeledten énekeltük a zene szövegét. A szám végén megölelgettem Masyt, majd Leti kezét elkapva angolosan távoztam a táncparkettről. Bőven eleget ráztam magam, igazából hátra sem mertem nézni, hogy Harry egyáltalán figyelt-e. Nem sokkal később Letivel a hatalmas udvaron sétálgattunk, amikor valaki megint megragadta a derekam és magához rántott hátulról.
- Szép jó estét a kedves szomszédnak – duruzsolta a fülembe, mire kuncogtam és felé fordultam. Egyből megismertem Harry mély hangját, ami talán még mélyebben csengett amiért ennyire közel volt hozzám.
- Szia – köszöntem, miközben a kezem a mellkasára tettem, amíg adtam neki két puszit. Jól ismert férfias illata hamar körüljárta az érzékszerveimet és a szívem azonnal hevesebben kezdett verni tőle. Igen, ez a reakció még mindig nem múlt el, hiába találkoztam vele mostanság többször is. Az első percekben mindig hatással van rám, akár később is megremeg a gyomrom egy-egy olyan kommentet hallva tőle, de betudtam annak, hogy még nem ismerem eléggé és nem voltam teljesen hozzászokva most sem a társaságához. Igen, tagadtam kicsit a valós mögöttes tartalmát, de könnyebb volt így magamban kezelni a dolgokat. Kicsit próbáltam magam óvni a csalódástól.
YOU ARE READING
LoveGame
FanfictionBizony egy művészlány is lehet bevállalós, főleg ha van, aki kiváltja belőle. Harry rögtön felfedezi a Titanillában rejlő vadságot, viszont ez nem minden esetben elegendő egy kapcsolathoz. A szerelmet és a gyűlöletet bizony csak egy apró szál válasz...