XXIII. Éjjeli érzelmek /16+/

10K 257 8
                                    

Hello!

Elérkeztünk a személyes kedvenc LoveGame részemhez, kíváncsi vagyok ti mit gondoltok róla?! :)
Emellett pedig hamarosan - egészen pontosan ha a Sense véget ér - indul egy teljesen új történetem! Remélem legalább fele annyira várjátok a publikálását, mint én. Több részletet majd később még elárulok, addig is jó szórakozást a mai friss részhez! :) xx


- Fogd be és ne stírölj.

- Nem stíröltelek – élt a szavaimmal, de ajkain már húzódott az a pajkos mosoly, ami bármelyik csajt – köztük valljuk be, engem is – pillanatok alatt levesz a lábáról. Közben kezei a víz alatt munkába indultak és derekamra, majd fenekemre csúsztak.

- Harry! Ne tapizz!- szóltam rá újra, miközben arrébb úsztam tőle. Reakciómon már csak nevetett. A medence oldalát vettem célba ahol pezsgett a víz és az oldalamat masszírozta. Ezt az öreg nénik minden bizonnyal jobban élvezik, engem speciel csiklandozott. Biztosan bennem van a hiba. Harry is utánam jött, miután úszott egy kört és ahogy mellém ült egyenesen az ölébe húzott. A vízben már tényleg úgy mozgatott, mintha semmilyen emberi súlyokat nem nyomnék. Mint egy próbababát.

- Ne tapizzalak, ne stíröljelek. Akkor mit szabad?

- Normális barátként viselkedni- vigyorogtam, miközben átvetettem rajta az egyik lábam, így majdnem hogy lovagló ülésben voltam rajta.

- Mert te úgy viselkedsz, baba? Még meg sem köszönted a meglepetésemet.

- Igen és de, megköszöntem – kuncogtam, miközben végigsimítottam vizes felsőtestén. Tekintetem követte kezem útját, és láttam, ahogy izmai megfeszülnek érintésem alatt ezzel csak még kívánatosabb látványt nyújtva át nekem. Értetlenül pillantottam fel az arcára, amikor nevetni kezdett. Válasza csak egy néma kacsintás volt, ami erős pírt kölcsönzött az arcomon. Végülis most tapiztam le én őt, amikor előbb még rászóltam miatta. Furcsa, hogy ezt váltja ki belőlem. A teste vonzza a tekintetem és kívánom, hogy megérintsem. Sohasem éreztem még ilyen késztetést fiú iránt. Amikor arra gondolok, ahogyan a motelben vagy a kocsijában érintett nem jövök zavarba, sokkal inkább újra akarom őket. Nem tudom mi ez az érzés, mindenesetre furcsa. Nem szabadna ilyen hatással lennie rám.

Keze körülölelte a derekamat és combja felső részéről lejjebb húzott. Testünk összesimult és éreztem őt magam alatt ott. Már csak a gondolatra is az ajkamba kellett harapnom, hogy a bikinim és a fürdőnadrágja vékony anyaga választ el csak minket. Arcomat a nyakhajlatába fúrtam és pár puszival hintettem be azt, mire ő mocorogni kezdett alattam.

- Mit csinálsz? – suttogta.

- Megköszönöm a meglepit – araszoltam az ajka irányába, majd heves csókba hívtam őt. Azonnal viszonozta, és nyelvével bejutást kért az enyémhez. Nem foglalkoztunk vele, hogy mások is vannak a medencében, igaz csak nagyon kevesen. Késő volt már, kicsit hűvös is. Heves csókunkból nagyot sóhajtva szakadtam el és néztem mélyen a szemébe, láttam benne a vágyat, a kívánást. Annyira akartam őt én is. Kíváncsi kezei végigsimították a hasam, le a combomra majd megérintett a vízben bugyin keresztül. Ajkaimba harapva próbáltam nem hangosan felnyögni, annyira intenzív volt az érzés.- Harry, ne itt – ziháltam a fülébe mire elmosolyodott és elhúzta onnan kezét. Azonnal éreztem érintése hiányát. Óvatosan leemelt magáról és kifelé kezdett húzni a medencéből. Mindketten elvonultunk levenni vizes bikininket, én pedig még mindig nagyokat sóhajtozva próbáltam magam lenyugtatni. Istenem, annyira beindított, csak úgy bizseregtem lent.

A sátorban Harryvel próbáltunk megágyazni magunknak. Leterítettünk vagy három pokrócot és egy hálózsákot, de még mindig annyira keménynek bizonyult a föld. Nem tudom, hogy itt mennyit sikerül majd aludnom. Az ágyazás végét Harryre hagytam, míg én elmentem a közös fürdőbe lezuhanyozni és átöltözni. Aludni egy rövidnadrágot és egy pántos fehér felsőt hoztam magammal. Miután felvettem gondolkodtam, hogy a felső alá lehet, hogy fel kellene vennem egy melltartót, mivel elég átlátszó volt. Percekig dilemmáztam, de végül magam elé szorítva a cuccaimat indultam vissza a sátrunkhoz, nincs az az isten, hogy én melltartóban aludjak, az maga lenne a kínzás annyira kényelmetlen lenne. Úgyis sötét van. Harry már a sátorban feküdt, amikor visszaértem hozzá. Miután bebújtam visszahúztam a sátor ajtajának cipzárját és a cuccomat a táskámba tettem. Harry közben a telefonja vakujával világított rám. Ahogy ránéztem tekintetem megakadt felsőtestén és v vonalán. Ajkamba harapva vizslattam őt és újra elöntött a forróság, nagyon melegem lett. Mielőtt gondolkodhattam volna lerántott a földre és felém kerekedve azonnal csókolni kezdett. Zihálva próbáltam viszonozni heves csókját, miközben keze már a mellemet markolászta. Hangos cuppanással szakadtak el tőlem csóktól telt ajkai egészen csak addig, míg lehúzta rólam a topomat és csillogó szemekkel vizslatta csupasz felsőtestem.

LoveGame Where stories live. Discover now