Kíváncsian pillantottam fel a hatalmas hotelre, ami mellett Harry leparkolt. A nagy felhőkarcoló falai üvegből voltak és lényegében sosem voltam még hasonlóban családdal sem, nem hogy a barátommal.
A szobánk egészen kicsi volt, de annál szebb. Amint beléptünk szembetaláltuk magunkat egy hatalmas ággyal, vele szemben tv, ruhásszekrény és egy fürdő, amit mindössze egy üvegfal választott el. Minek is több takarás, nemde? Ami kifejezetten tetszett, hogy a szoba fő színe a fekete volt. Modern feketés, szürkés bútorok fűszerezve néhol fa színekkel, amik kifejezetten egyedivé tették a helységet, hiszen sosem láttam még hasonló berendezést hotelben. Emellett a rengeteg ablaknak köszönhetően a nap bevilágította a szoba minden kis zegzugát, így a sötét színek ellenére sem tűnt kicsinek a tér. A bőröndömhöz akartam lépni, hogy kipakoljak, viszont Harry elkapta a derekam és egyenesen az ágyra rántott.
- Na milyen helyre hoztalak? - hajolt felém hatalmas vigyorral, miközben két kezemet az ágyra szorította le. Oké, az igaz volt, hogy a szoba kifejezetten illett a személyiségünkhöz.
- Egyelőre még csak egy hotelszobába, ahol azonnal ágyba vittél. Mire kéne gondoljak? - kuncogtam, mire ő is nevetni kezdett és egy hatalmas puszit nyomott az arcomra.
- Öltözz, fesztiválozunk minimum holnap ilyenkorig - kacsintott és azonnal el is engedett, hogy mindketten készülődni kezdjünk.
Gondoltam összeöltözök kicsit vele, így aztán a fekete ruhámat és bőrkabátomat egy szintén fekete kalappal tettem teljessé. Harry elismerő mosollyal mért végig, majd indultunk is a fesztivál helyszínére.
Azt hiszem rég éreztem annyira jól magam mint aznap. Nem kellett azzal foglalkoznunk, hogy hol jön szembe ismerős. Teljes egészében önmagunk lehettünk és megfogadtuk, hogy ami itt történik az itt is marad. A Maroon 5 koncert után bejártuk a helyszínt. Minden édességet megkóstoltunk és Harry berántott egy „Házasságkötés" standba is. Az egyik srác a fejemre tett egy fátylat, Harryre dobott egy csokornyakkendőt és letetetett velünk egy esküt. Alig bírtam nevetőgörcs nélkül elolvasni a szöveget. Harry hatalmas vigyorral húzta fel az ujjamra a műanyag gyűrűt, majd hosszú csókkal koronázta meg a furcsa esküvőnket. Körülöttünk pár ember tapsolt és fütyült, jót nevettünk, az tuti. A hatalmas hőségnek köszönhetően néha már hármat áttam mindenkiből az alkohol miatt. Melegben jobban üt az alkohol, na meg akkor is ha nem vagy túlzottan hozzászokva. Rátett, hogy Harry még az óriáskerékre is felültetett így végképp forgott velem a világ. Harry eddig nem sokszor látott részegen, de elmondása szerint tetszik neki az olyankori felszabadulásom. A napunkat egy hatalmas Droplex bulival zártuk. Kell egy megfelelő hangulat ahhoz, hogy ezt a kattogást bírja az ember. Nos nekünk megvolt.
- Tudom, hogy rohadt részeg vagyok - ölelte át a derekam Harry hátulról még Droplex alatt - de azt is tudom, hogy szeretlek - duruzsolta tovább a fülembe. Szemeim enyhén elkerekedtek és a szívem hevesen kapálózott a mellkasomban. Nem érdekelt, hogy részeg. Csak az érdekelt, hogy ezt érzi.
- Én is szeretlek, Harry - fordultam felé és nevetve akaszkodtam a nyakába. Pár apró puszit adtam a szájára, mire vigyorogni kezdett és elmélyítette csókunkat.
Szóval így zárult a napunk, azzal a bizonyos szóval. Én nem ittam annyit, hogy elfelejtsem és reméltem, hogy Harrynek is rémleni fog valami. Bár ha nem, az sem baj. Nagyokosok szerint az ember részegen a legőszintébb. Reggel 6 is elmúlt már, mikor beléptünk a hotelszobánkba. Már csak annyi erőnk maradt, hogy bedőljünk az ágyba és aludjunk egy nagyot.
Másnap hamarabb ébredtem nála. Kellett pár perc mire felfogtam hol is vagyok. Akaratlanul is elmosolyodtam, ahogy Harryre pillantottam. A hátán feküdt, göndör fürjei szétterültek a párnán és békésen aludt. Az is megmosolyogtatott, hogy keze a combomon pihen még álmában is. Gondoltam kihasználom, míg alszik, így óvatosan kikeltem mellőle és a fürdő felé indultam zuhanyozni. Elég elvetemült ötlet számomra ez az üvegfal megoldás, de egyben izgalmas is, hiszen nem tudhattam Harry mikor ébred fel és nézi végig ahogy zuhanyzom. Kezdem mellette feszegetni a határaimat, de kifejezetten élvezem.
YOU ARE READING
LoveGame
FanfictionBizony egy művészlány is lehet bevállalós, főleg ha van, aki kiváltja belőle. Harry rögtön felfedezi a Titanillában rejlő vadságot, viszont ez nem minden esetben elegendő egy kapcsolathoz. A szerelmet és a gyűlöletet bizony csak egy apró szál válasz...