XLI. Érdek

4.5K 208 6
                                    

Sophia szemszöge

A belvárosi Sky barban töltöttem minden napos munkaidőmet, mikor Liamék megjelentek. Szerettem mikor jönnek, ilyenkor legalább nem unatkozom és hoznak egy kis színt a melóba. Zayn, Liam és Harry az egyik oldalsó kanapéra dobták le magukat. Kivittem nekik három sört és a kanapé karfájára ültem miután Liam szájára nyomtam egy puszit. Furcsa volt belegondolni, hogy a mi kapcsolatunk milyen kitartó. Mellettünk Zayn, Harry, Macy és Tina valahogy nagyon nagy összevisszaságban élnek ilyen téren.

- Azt hittem Tina itt lesz - nézett fel Zayn a telefonjából és a zsebébe mélyesztette azt.

- Volt ma itt, de csak beugrott, mert ment Lórihoz - fecsegtem.

- Lórihoz? - húzta fel a szemöldökét Harry, mire csak a szememet összehúzva értetlenül bólogattam.

- Aha, a házavatód óta elvannak egymással. Lóri Tina teljesen más személyiségét hozza ki, mikor bejön is csak vigyorog és sose láttam még ilyen magabiztosnak - idéztem fel, ahogy ma Tina belépett a bejáraton. Szemei csillogtak és száján is széles mosoly terült. Egy ideje már nem láttam őt ilyennek.

- Mondd meg neki hozza őt is holnap a Hallba kíváncsi vagyok a csávóra. Sose láttam még - mondta Liam, mire bólogattam. Én sem láttam még őket együtt azóta.

- Nem sokat vesztettél - horkantott Harry. - Majd jól átbassza úgy is.

- Nocsak, nocsak Styles. Valaki féltékeny - húzogatta a szemöldökét Zayn. Én már akkor láttam mennyire zavarja a dolog Harryt, mikor a bulin csak állt és méregette őket. Egyértelmű, hogy majd megpukkad a féltékenységtől.

- Nem vagyok - vágta rá és inkább a telefonjába temetkezett. Évek óta barátai vagyunk, minket nem ver át. És pontosan ezért hiszem azt, hogy megérdemli kicsti hiszen én végignéztem azt, ahogy néha a lányokkal bánt. Ideje, hogy az ő szívét is összetörje valaki, akármennyire is jó barátom.

Ezt az is bizonyította, mikor szombat este Lóri és Tina megjelentek a Hall bejáratban. Az egész csapat felkapta a fejét érkezésükre. Tina rögtön körbenézett merre vagyunk, míg Lóri egyszerűen maga felé fordította és csókot adott neki. Meglepetten néztem Tina őszinte vigyorát ahogy a szemeibe néz, majd nevetve a kezéért nyúl és felénk húzza. Harry a szemeit forgatva nézte végig a jelenetet, majd feszülten méregette őket.

Én a bárszéken ülve néztem ahogy a bárasztalunk két oldalán egymással szemben áll a két srác és furcsán méregeti a másikat. Tudtam, hogy Harrynek van annyi esze, hogy nem rendez balhét de meglepett, hogy Titanillának fel sem tűnt az egész. Zaynel beszélgetett, miközben Lóri mellette állt és a vállát karolta át Tinának.

Egész este figyeltem őket, komolyan olyan voltam Harryvel mint egy térfigyelő kamera. Én egyszerűen próbáltam megfejteni a barátnőm fejét, hogy tényleg pár nap alatt így tud-e kötődni valakihez, Harry meg nem tudom miért szuggerálta ennyire őket, de lényegében ugyanazt csináltuk. A pult mellett állva, pillantgattam a táncparkettre, ahol táncoltak. Látszott Tinán, hogy mennyire nagy önbizalma van, ahogy Lóri csillogó szemekkel nézi minden mozdulatát. Nyilvánvaló volt, hogy mennyire figyel rá. Kezei mindig a derekán, hasán vagy épp fenekén voltak es egész este, egy percre se tévesztették egymást szem elől. Bakker honnan ez a nagy lángoló szerelem?

- Oké minden? - pillantottam Harryre, mikor feszülten a hajába túrt. - Zavar, hogy mással látod mi?

- Hallod a bulin azt hittem csak egy este. Smárolgatnak aztán kész, elfelejtik egymást. Ehhez képest nézd - bökött oldalra.

- Nem mintha te nem néztél volna lányra, mióta szétmentetek.

- Én senkivel nem kezdtem kapcsolatot - húzta fel magát rögtön.

Már épp válaszolni akartam, mikor Tina felénk tartott. Lóri épp két sráccal pacsizott le és beszélgetni kezdett velük, így ő lemaradt tőle.

- Mi a baj? - méregetett minket furcsán. Óh, csak az exed halálosan féltékeny és nem tudom elmondjam-e vagy hagyjam, hogy boldog legyél végre mással. A tudatalattim csak úgy őrjöngött, hogy megint én voltam a középpontban, ahova minden oldalról kikötött némi információ.

- Semmi - válaszolta végül a lehető leggúnyosabban és leglenézőbben a mellettem ülő fiú. Harry nagyon nem viselte jól ezt az egész dolgot és többször megfordult a fejemben, hogy joga van-e ehhez. Bakker Tina is annyit szenvedett már érte, valamilyen szinten már ő is megérdemli.

- Öhm, oké - ráncolta Tina a szemöldökét a lenéző hangnem miatt és inkább rám kapta a tekintetét. - Kijössz velem mosdóba? - kérdezte. Tekintete segítségkérő volt, így én magamban nevetve pattantam le a bárszékről és a mosdók felé tartottam. Míg Tina bent volt leültem a csapok melletti pultra és agyaltam.

- Lórival miújság? Mármint hogy vagytok ti most? - kérdeztem rögtön rá, mikor kijött és a kezeit mosta.

- Hát..öhm..- kereste a szavakat, ez érdekesen kezdődik. - Jól érzem magam vele.

- Harry bele fog halni a féltékenységbe, mármint csak mondom, hogy ha mostanság kipurcan az miattad lesz - fecsegtem. Próbáltam viccesen közölni vele a dolgokat inkább.

- Mi? Mire fel féltékeny?

- Na vajon mire fel? Mégiscsak ő volt az első, aki úgy hozzád ért és most valaki felváltotta a helyét - húztam fel a szemöldököm és sejtelmesen elvigyorodtam. - Nem mondom, hogy nem érdemli már meg ő is egy kicsit a szerelmi szenvedést, de azért furcsa így látni a mi Harrynket.

LoveGame Where stories live. Discover now