Arcomat a nyakába rejtettem, miközben pár kellemes puszival illettem őt. A szoknyám már valahol a derekam táján volt, így könnyűszerrel nyúlt le közénk és simított végig rajtam a nedves anyagon keresztül.
- Hmm milyen nedves vagy, baba - vigyorgott rám pimaszul. Tudtam, hogy kemény kínzás fog következni, mivel ahelyett, hogy tovább kényeztetett volna elhúzta a kezét és inkább megszabadított a felsőmtől. Szemei szinte felfalták a melltartóba rejtett melleimet. - Ez az, amit soha nem fogok megszokni - kacsintott rám. Kezemet levezettem a már egészen szűkössé vált nadrágjához és hagytam, hogy a bokájáig csússzon. A nyakába kapaszkodva mozdultam közelebb és dörzsöltem magamat hozzá. A fülem mellett hallottam elhalt nyögését miközben keményen a fenekembe markolt. Bevált szokásává vált ez akármilyen helyzetben is vagyunk. Megborzongtam, és fejemet felfelé billentettem, mikor Harry egy számomra kellemes pontot talált a nyakamnál és szívni kezdte. Sóhajtoztam és csak úgy bizseregtem odalent. Annyira rohadtul vágytam rá. Kezem alsónadrágján keresztül markolta meg már igen keménnyé vált férfiasságát. Harry ajkait halk szitkozódás hagyta el, miközben megmerevedett és szemeit szorosan lehunyta. - Na jól van, nem játszunk tovább.
- Nocsak, nem bírod? - mosolyodtam el elégedetten.
- Nem én csöpögök a nedvességtől - válaszolta. Oké, magas labda volt. Pillanatokba tartott, míg Harry lehúzta rólam a bugyimat és csúsztatta fel magára a zsebéből kikapott gumit. A csípőmet átfogva húzott közelebb magához, de még mindig nem azt csinálta, amire én vágytam. Nyöszörögve néztem bele a szemeibe, mire elmosolyodott és megcsókolt. Nyelve lassú táncot járt az enyémmel, miközben lassacskán belém csúszott. A kellemes érzés azonnal nyögést váltott ki belőlem, ami az ajkai között halt el. Kezeimet a fejem mellé szegezte a falnak, összekulcsolva azt a sajátjával. Muszáj volt kiszakadnom észveszejtő csókjától. Erős levegőhiányban szenvedtem. Nagyokat sóhajtva hunytam le a szemeimet mozgása mentén. Csípője ütemesen mozgott, míg nekem minden erőm elfogyott és csak sodródtam az élvezettel. - Nézz rám - suttogta. Hangja a megszokottnál is mélyebb és érdesebb volt, smaragdzöld szemei egészen elsötétültek az élvezettől. Mindössze pár mély lökés kellett már csak ahhoz, hogy mindketten átéljük erőteljes orgazmusunkat. A nevét nyögve szorítottam rá összekulcsolt kezeire. Mindkettőnk mellkasa gyorsan emelkedett fel-le még pár levezetőlökés közepette. Aztán széles mosollyal nézett rám és ölelt szorosan magához. - Csodás vagy.
- Imádlak - pusziltam meg a nyakát. A hideg padló hirtelen találkozott a lábaimmal. Felcsúszott szoknyámat lehúztam és összekapkodtam a földről szétdobált ruháimat. - Hogy lehetsz ilyen hülye? Legalább a szobádig vittél volna el - esett le a dolog. Tulajdonképpen éppen most csináltuk a szülei házának folyosóján. Harry a lehető legszélesebb és elégedettebb vigyort küldte felém, miközben derekamnál fogva magához húzott és apró csókot nyomott a számra.
- Ahogy láttam nem volt ellenedre.
Gátlástalan őszinteségére már csak a szemeimet forgattam, míg ő a kezemért nyúlt és egyenesen maga után húzott az emeletre, a szobájába. Az ágyra dőlve innentől nem sikerült csinálni semmi tartalmasat. Facebookon nevettünk az idióta társadalmon, rávettem, hogy csináljunk pár képet, amit egymásnak örömmel állítottunk be háttérnek és estefelé a filmnézés mellett döntöttünk. Alapra egész unalmas programnak tűnik, viszont egyáltalán nem volt az. Harry mindig meg tud nevettetni és tényleg annyira felszabadultan érzem magam a társaságában, hogy ilyenkor úgy érzem sehol nem érezném magam jobban. Egyszerűen csak szeretek vele lenni.
Jócskán kilenc után volt már, mikor hazaindultam. Eredetileg már kilenckor elindultam, de eléggé elhúzódtak a búcsúcsókok. Most is nagy erő kellett, hogy kikeljek mellőle és végre hazainduljak. Otthon már csak egy gyors fürdésre futotta és dőltem is az ágyba. Nem nekem való ez a koránkelés dolog. Még utoljára mosolyogva pillantottam a hátteremre, majd elnyomott az álom.
YOU ARE READING
LoveGame
FanfictionBizony egy művészlány is lehet bevállalós, főleg ha van, aki kiváltja belőle. Harry rögtön felfedezi a Titanillában rejlő vadságot, viszont ez nem minden esetben elegendő egy kapcsolathoz. A szerelmet és a gyűlöletet bizony csak egy apró szál válasz...