Az estét Harry leginkább azzal töltötte, hogy engem próbált rávenni arra, hogy menjek el vele bulizni vagy legalább egy bárba a sétányon. A végére már csak azért is rábólintottam, hogy leszálljon a témáról. Így aztán a fürdőbe vonulva egy vacsorához és bulihoz is megfelelő ruhát vettem fel. A sminkemet megigazítottam és leengedett hajammal sem törődtem túl sokat. Egy nude színű, szatén miniruhát viseltem viszont egyszerűen csak a fehér Nike Air Force-omat vettem hozzá. Eszem ágában sem volt egész este magassarkúban tipegni.
A hotel éttermében egy nyolcas asztalnál fogyasztottuk el vacsoránkat. Harry mellettem ült, és meg is bántam helyzetemet mikor megéreztem tenyerét a combomon.
- Jó ez a cucc – hajolt közelebb, hogy a fülembe tudjon motyogni. Kínomban a szemeimet forgattam és próbáltam ignorálni, ahogy a gyomrom egyből összeugrott a közelsége, az illata és a szavai miatt. A szüleink előtt képes volt flörtölni velem és ami még meglepőbb, hogy senki nem realizált semmit. Vagy csak direkt figyelmen kívül hagyták.
A hotelből mi Harryvel már egyenesen a sétány felé indultunk. Elmondása szerint a közelben vannak jó helyek, így aztán csöndben sétáltam mellette és nem nagyon firtattam hova is tartunk pontosan. Igazából néha majd fel robbantott a düh, mikor láttam amint egy kisebb lánytársaság nyál csorgatva bámulja Harryt és direkt teszi magát, mikor közelebb érnek. Most komolyan mit hittek? Hogy a húga vagyok? Azt hiszem kicsit feszültebb és féltékenyebb voltam a kelleténél. Előre féltem az estétől.
Nem sokkal később egy tábla jelezte az érkezésünket: Party sétány. Egymás mellett bárok, szórakozóhelyek és egyéb szórakozási lehetőségek a fiataloknak. Harryvel közös megegyezés alapján leültünk egy elég jónak tűnő hely teraszának kanapéjára és rendeltünk egy koktélt. Vagyis én. Harry maradt a megszokott whiskynél. A hangszórókból dübörögtek a nyári zenék, miközben a színes koktélomat szürcsöltem. A nyári meleg még most is perzselt, pedig már kilenc óra is elmúlt. A sétány lassan megtelt emberekkel. Fiatalok és idősebbek egyaránt élvezték szabadidejüket. A szerelmesek kézen fogva andalogtak, míg én irigykedve néztem rájuk illetve egy egy nagyobb csapat is volt, akik egyértelműen bulizni készültek itt.
Hála istennek ahogy az alkohol fogyott a hangulatunk is könnyedebb lett. Már nem voltam feszült mellette és jókat nevettünk együtt. Pár koktél után útnak indultunk tovább a sétányon. Egy kis udvarba mentünk be, én már előre féltem a dolgokból. Harry tekintetéből láttam, hogy mennyire tetszik neki ezen a mű bikán üldögélő lány. Karba tett kézzel vigyorgott, miközben nézte, míg én mellette vágtam a fejeket.
- Nem mész fel? – pillantott rám, mire szemeim elkerekedtek.
- Még mit nem. Normális vagy?
- Most miért, Tina? Megnéznélek.
- Hát azt gondoltam – ráztam meg a fejem nevetve. – Menj fel te.
- Felmegyek, ha utánam te is felmész - mondta, a hangjából pedig csak úgy sütött, hogy cukkolni akar.
Persze őrültségünk abban a percben is megmutatkozott. Az alkoholnak és a kihívásnak köszönhetően önként és dalolva belementem a dolgokba. Hatalmas vigyorral az arcomon mentem fel az irányítós fiú mellé és néztem Harryt a mű bikán. Megmondom őszintén nem nyújtott rossz látványt, a fantáziám csak úgy kalandozott. Az meg végképp padlóra tett, ahogy mellettem az irányítós srác egyre perverzebb megjegyzéseket tett Harry leesése érdekében.
- Adjunk helyet ennek a szép hölgynek is – vigyorgott rám, mikor Harry leesett. Ahogy a helyét váltottam rám kacsintott és körbenézve kicsit bepánikoltam. Körülöttünk egyre több ember állt és vigyorgott fel rám. El sem hittem, hogy ilyenbe belementem. A bika lassan mozogni kezdett alattam, én pedig próbáltam felvenni a tempót. Az egyik kezem az égben lengett, míg a másikkal görcsösen szorítottam a kötelet.- Azért srácok, tudjátok, hogy a fiatalember mellettem mindjárt a látványtól is elmegy – kiabált be a fiú, mire akaratlanul is felnevettem hatalmas koncentrációm közepette.
YOU ARE READING
LoveGame
FanfictionBizony egy művészlány is lehet bevállalós, főleg ha van, aki kiváltja belőle. Harry rögtön felfedezi a Titanillában rejlő vadságot, viszont ez nem minden esetben elegendő egy kapcsolathoz. A szerelmet és a gyűlöletet bizony csak egy apró szál válasz...