A másnap délelőttöm a szokásos iskola procedúrával kezdődött. Ez a május nagyon lassan akart telni, azt éreztem sohasem lesz vége és sosem jön el végre a nyári szünet időszaka. Harryről mostanság már Letinek sem nagyon beszélek, sőt leginkább senkinek. Amíg magamban sem tudom elrendezi a dolgokat, addig nem szívesen adom elő másnak is. Túl zavaros az egész.
Londonnak köszönhetően, az eső egész nap szakadt. Délután egyedül voltam otthon, a szüleim ugyanis a nagyiéknál voltak bent a városban. Az ágyamon feküdtem és a plafont bámulva próbáltam kiverni a fejemből a szomszédomat. Komolyan már önmagamra voltam dühös, amiért mostanság ennyit gondolok rá.. Egyszerűen valahogy mindig a gondolataimban köt ki, a legapróbb dolgokról eszembe jut és néha perceken keresztül képes vagyok ábrándozni róla. Le kellene róla szoknom sürgősen. Végül nagyot sóhajtva vettem a kezembe a telefonom és kezdtem el pötyögni.Nincs kedved megnézni egy filmet? xx T.
A szememet összeszorítva dobtam le magam mellé a készüléket és káromkodtam magamban egy sort. Igazán örülnék, ha tudnék végre parancsolni magamnak és nem lökném bele magamat ilyen dolgokba. Ugyanakkor látni akartam, na meg kezdtem unatkozni is egyedül.
fél óra múlva nálad? x H – rezzent meg mellettem nem sokkal később a telefonom, az én arcomra pedig akaratlanul és széles mosoly ült ki.
oké x
Gyorsan felpattantam az ágyamról és a szekrényemhez léptem. Mivel nálunk leszünk nem akartam túlzottan kiöltözni, de mégsem szerettem előtte itthoni cuccban, túlzottan slamposan mutatkozni előtte. Végül csak felvettem egy fekete topot és egy rózsaszín pamut rövidnadrágot. Miután a hajamat felkontyoltam, rendeltem egy pizzát és tűkön ülve vártam, hogy Harry megérkezzen. Ahogy megbeszéltük nem sokkal később meg is jött, én pedig mosolyogva nyitottam ki neki az ajtót. Egy egyszerű fehér pólót viselt, sötétszürke melegítőnadrággal, de még így is rohadtul vonzóan nézett ki.
- Szia – hajolt közelebb két puszira, ezzel megérezhettem illatát. Minden bizonnyal most fürödhetett, ugyanis megszokott férfias parfümje most egy még csábítóbb tusfürdővel is keveredett. Megbabonázott.
Amíg a pizzára vártunk célba vettük a nappalit, hogy válasszunk egy mindkettőnknek tetsző filmet, de ez már a legutóbbi mozinál is elég nehézkesen ment. Rögtön a kezébe nyomtam a Divergent nevű film dobozát. Én már láttam és jó filmnek tartottam, és így legalább megkíméltem magunkat egy hosszas nyavajgástól egymásnak.
- Nem nyálas? - kérdezte, miközben a dobozt a hátára fordította, hogy elolvassa a film leírását.
- Egyáltalán nem, tudom, hogy veled olyat nem nézhetnék – fintorogtam, mire felnevetett.
Míg ő betette a filmet én átvettem a hatalmas pizzánkat és a nappali asztalára tettem. A konyhából vittem be magunknak inni, a redőnyöket félig lehúztam, így minden tökéletesnek bizonyult a filmhez. Mind a ketten sajnos imádjuk a gyomrunkat, így a pizzából két szelet híján mind elfogyott lényegében a film első harmadában.
Végül Harry elterpeszkedett a kanapén, én mellette ültem. Keze a mögöttem lévő háttámlán helyezkedett el, majd könnyűszerrel a vállamra csúszott. Lassan kezdte el simogatni a felkaromat, az én gyomrom pedig egy pillanatra megremegett. Érintése annyira meleg és bársonyos volt. Közelebb húzódtam hozzá, ezzel illata megint teljesen bejárt engem. Bal kezemet a hasára tettem és én is hasonlóan simogatni kezdtem. Közben mindkettőnk tekintete a képernyőn volt, bár az én gondolataim mindenhol máshol jártak. Teljes köd lepte el az elmémet. Lehunytam a szemeimet, miközben közelebb húzódtam hozzá. Arcomat a nyakhajlatába fúrtam, az ő ölelése pedig szorosabb lett körülöttem, miközben egy apró puszit nyomott az arcomra. Szinte feltöltődtem szeretettel és törődéssel, élveztem azt, amit nyújtott nekem. Nem történt köztünk semmi több, csupán egymás karjaiban ülve néztük a filmet. Az én lelkem mégis beleremegett. Egyre közelebb éreztem őt magamhoz.
Persze furcsa volt nekem a helyzet, sosem voltam még lényegében egy fiúhoz sem ilyen közel, nem voltam az a pasikkal filmezős típus így egyértelműen újdonság volt nekem, de nem bántam és tényleg kikapcsoltam és jól éreztem magam a társaságában.
YOU ARE READING
LoveGame
FanfictionBizony egy művészlány is lehet bevállalós, főleg ha van, aki kiváltja belőle. Harry rögtön felfedezi a Titanillában rejlő vadságot, viszont ez nem minden esetben elegendő egy kapcsolathoz. A szerelmet és a gyűlöletet bizony csak egy apró szál válasz...