Írói köszönetnyílvánítás

2.7K 54 11
                                    

Hát sziasztok!

Tudom, sokáig húztam ezt a könyvet. 17 voltam, mikor írni kezdtem és most 22 vagyok. Szinte egyszerre nőttem fel Titanillával.
Sok közös van bennünk. Az életem sok pillanata, gondolata köszön vissza a könyvben. Sokszor menekültem ebbe a könyvbe a gondjaim, szerelmi barátaim elől. Olyan mintha a gyerekem lenne és büszke vagyok rá.

Óriási köszönettel tartozom neked, aki most itt vagy és olvasod a soraimat. Köszönöm a sok lájkot, kommentet de elsősorban köszönöm, hogy olvastál. Remélem élvezted, mikor kicsit belecsöppentél az én képzeletbeli világomba a szabadidődben.

Őszintén hálás vagyok nektek. Ez a befejezés sem született volna meg, ha a napokban nem kapom azokat a kedves kommenteket. Egyszerűen arra ösztönöztek, hogy ne hagyjam ezt csak úgy félbe. Tudom, hogy nem feltétlen tündérmesés vége lett, dehát már csak Harry és Titanilla kapcsolata sem volt az mindig. :)

Mégegyszer köszönök minden visszajelzést, ha nem vagytok ez a könyv valószínűleg néhány fejezet után félbe marad. Ti motiváltatok.

Boldog újévet és remélem nem okoztam csalódást! :)

Játszunk egyet!
1. Kommentben írjatok ti is nyugodtan egy összegzést, véleményt.
2. Ti mit gondoltatok, mi lesz a vége?
3. Ki volt a kedvenc karakteretek?
4. Melyik volt a kedvenc fejezetetek?

LoveGame Where stories live. Discover now