XIV. Motel /+16/

11.3K 293 5
                                    

Halihó! Gondoltam még gyorsan feldobom az új részt, mert a héten már nem lenne máskor lehetőségem rá, remélem nem bánjátok :D Cserébe nagyon örülnék pár hozzászólásnak, véleménynek, kritikának vagy bárminek ami csak eszetekbe jut! Írjatok bátran :) Jó olvasást! xx M.


A srácok a gyorsétteremben ránk bízták a rendelést, míg ők befoglaltak egy boxot az egyik sarokban. Még így is olyan volt, mintha egy teljes hadseregnek vásároltunk volna. Hat sajtburger, négy sült krumpli, négy kóla és még ráadásként nekünk egy kis túrós desszert is. Mindannyian farkas éhesek voltunk mostanra, azt hiszem tovább gurulni fogunk kocsi nélkül is. A vacsoránk közben is az asztalunk hangos nevetéstől volt hangos. Zayn ezerrel cukkolta és pszkálta Macyt, vagy épp Harry mondott valami poénosat amivel megnevettetett minket. Rég volt olyan, hogy egyáltalán nem érdekelt hol vagyok vagy hogy ki néz minket, mit gondolhatnak hanem egyszerűen csak élveztem a pillanatokat és teljesen kizártam a külvilágot.

Mire mi kiléptünk az étteremből, a srácok már a kocsiban ültek és vártak ránk. Az ajtó mellett állva vártam, hogy Harry kiszálljon ahhoz, hogy én beszállhassak, de csak vigyorgott rám ezerrel.

- Beszállhatnék? - tettem keresztve a kezem, hiszen kezdtem elveszíteni a türelmem.

- Parancsolj, mi tart vissza? - tette szét a kezét egy sunyi mosoly mellett.

Válaszom egy szemforgatás volt és megpróbálkoztam átmászni rajta. Már majdnem sikerült is, a másik lábamat akartam csak átlendíteni, mire megfogta a derekam és lehúzott az ölébe. Tulajdonképpen így rajta ültem, vele szemben elég félreérthető helyeken. Tekintete továbbra is játékos volt, kezeit éreztem a felső alatta a hasamnál mire ficánkolni kezdtem.

- Engedj el és ne tapizz! Harry! – szóltam rá egyre dühösebben. Nem feltétlen hatotta meg, tervét véghezvitte. Tenyere egy hirtelen mozdulattal csúszott feljebb és markolta meg a melleimet. Arcom biztos vagyok benne, hogy egy paradicsom színére hajazott.

- Tudtam, hogy nincs – kacsintott rám.

- Nem tudtad, és ha most nem pofátlankodod ki életed végéig ezen agyaltál volna, seggfej – másztam ki végre az öléből egyenesen hátra. Macy és Zayn jót nevetett rajtunk, konkrétan majd meg pukkadtak. Én pedig legszívesebben kiborítottam volna Harryt az autóból.

Nem sokkal később újra az országúton suhantunk. A legközelebbi állomásunk pedig egy autópálya melletti motel volt. A recepción kivettünk egy négyszemélyes szobát és célba is vettük azt. Harry és Zayn az egyik szobában alszanak, én pedig Macyvel a másikban. A nappalink közös.

- Hey van medence a hátsó udvaron, gyerünk – jelentették be a fiúk, majd hamar el is tűntek a szobából. Én és Macy még szépen lassan átöltöztünk, felkötöttük a hajunkat és csak aztán mentünk a fiúk után, akik már javában a medencében baromkodtak. Ahogy mi is megjelentünk hatalmas vigyorral legeltették végig rajtunk a tekintetüket, majd összepacsiztak. Nem leplezték tetszésüket.

Fél órán belül már a fülemből is a víz csurgott drága Harrynek köszönhetően. Abban lelte ugyanis örömét, hogy lenyom vagy éppen beledob a vízbe. Amikor pedig haragudva kiabálni próbálok rá persze hízeleg, ölelget.

- Ne utálj már, bébi – tette szét a kezeit és vigyorogva közeledett felém.

- De utállak és ne hívj így, amikor haragszom rád! - forgattam meg a szemem.

Persze ő csak nevetett durcimon és szorosan a karjaiba vont. Arcomat kuncogva fúrtam a vizes nyakhajlatába, míg kezeimet a nyakához kulcsoltam. Jól esett az ölelése, ilyenkor éreztem, hogy mennyire szeretethiányom van már. Az ő kezei eleinte a derekamat markolgatták és simogatták, míg végül lejjebb csúsztak egyenesen a fenekemre. A szemeimet lehunyva nyeltem egyet és próbáltam elvonatkoztatni attól, hogy mennyire beindít a közelsége. Nem indíthat be.

LoveGame Where stories live. Discover now