"Jiltunayo,baby!"suara perempuan menyanyi kedengaran di dalan bilik lepak AOA Cream yang besar,luas dan kemas itu."Eh,Hyejeong!Kau dah siapkan kerja yang Mrs Hong kasi semalam?"tanya seseorang yang berada dalam bilik tersebut."Mestilah sudah!Kau pula,Yuna?"tanya Hyejeong pula."Sikit je lagi.Ada dua soalan yang aku tak tahu lah..Boleh ajar aku tak?"pinta Yuna.Hyejeong angguk." I'm your lady
be my baby baby
eotteon sigeuro neol honnaelkka,"menyanyi lagi.Siapa punya suaralah tu."Juyeon,kerja kau dah siap?"tanya Yuna.Juyeon membuka earphonenya."Hah?"tanya Juyeon."Kerja sekolah kau dah siap ke?"tanya Hyejeong pula.Juyeon tersengih."Aku tak sentuh buku pun.Hehe.."kata Juyeon."Agak dah budak ni.Kenapa kau malas sangat ni?"tanya Yuna sambil menyiapkan kerjanya."Kau tanyalah anggota badan aku ni.Dorang yang tak nak bergerak,bukan aku!"jawab Juyeon dengan selamba badak air dia."Haha,funny sangatlah Cik Juyeon.."balas Yuna dengan senyuman kelat.
Pintu bilik 3 orang gadis itu terbuka dan seorang lagi masuk."Unnie unnie semua,maaflah sebab Chanmi lambat sikit harini!"kata gadis itu.Oh ya,itulah Kim Chanmi atau Chanmi.Dia adalah member AOA Cream yang paling muda.AOA Cream terdiri daripada tiga orang gadis rajin dan cantik iaitu Yuna,Hyejeong dan paling muda adalah Chanmi.Juyeon pula?Budak tu pemalas,itu pasal kena reject masuk AOA Cream.Setakat kawan baik boleh saja.Kalau nak bergroup bagai,oh jangan biarkan!Naya kau dengan kemalasan,kenakalan dan keras kepala budak ni nanti!
"Ah,Chanmi!Kenapa lambat harini?"tanya Hyejeong."Chanmi hantar adik pergi sekolah harini.Daddy tak dapat hantar,jadi Chanmi yang hantar dia."terang si maknae,Chanmi.Member lain mengangguk kepala seperti burung belatuk."Juyeon unnie,tadi V cari unnie.Katanya dia nak 'pau' unnie hari ni."kata Chanmi."What?'Pau?Hahaha!!Dia fikir nak 'pau' orang je kerja.Playboy chimpanzi betul budak capang tu!"bebel Juyeon."Harini,kita kenakan dorang nak?"Yuna mencadangkan idea nakalnya.Itu perkara biasa bagi mereka.Maklumlah,makan Qu Alien terlebih sudu.Itulah perangai semua macam alien chimpanzi!"Okay,jom!"Juyeon laju saja bersetuju.Budak ni -_-
"Waktu rehat,kita letak wasabi dalam gel rambut dorang!"cadang Juyeon.Keluar sudah akal syaiton dia tu."Letak wasabi kat gel rambut?Haha!!Mesti rambut dorang keras je macam batu!Biarkan dorang.Padan muka!"bebel Yuna."Aku tak sabar nak tengok!"kata Hyejeong."Dorang tu kejam!Letak lipas dalam locker orang.Pfft!"kata Chanmi pula."Let's do this,guys!"ajak Juyeon."Okay!Waktu rehat nanti,kita jalankan plan ni!"arah Hyejeong.Semua mengangguk dan gelak mengilai kalah pontianak asli.Cemburu si ponti tu nanti!Nampaknya,mereka memang nak kenakan budak-budak buaya air darat udara tu!Kita tunggu sajalah!
..................................................................
"HYUNGG!!"jerit Jungkook di hadapan pintu bilik khas BTS.Member yang lain terkejut dengan jeritan si maknae mereka."Kau dah kenapa ni??Terjerit-jerit!Melebur taik telinga aku.."bebel Suga."Maaflah.Kook ada masalah ni!"kata Jungkook dengan cemas.Member lain layankan sajalah si muda Jungkook itu."RAMBUT KOOK DAH KERAS MACAM BATU NISAN!HUWAAA!!"tangis Jungkook."WHAT!?"tanya mereka serentak."Macam mana boleh jadi macam tuh?!" Tanya Jhope dengan terkejut."Aku pasti ni mesti kerja AOA Cream dengan Si Juyeon tuh!"kata V."Dorang ni memang nak kena betul!Gentlemen,jom bertindak sekarang!"Arah Rap Monster.V mengepal penumbuknya."Haih,cemburu sangat kut sebab aku lagi cantik daripada dorang~"kata Jin sambil menyelak rambutnya.Wahai Kim Seok Jin,aku tahu kau cantik kalah perempuan,tapi dalam fanfic aku mohon jangan buat readers aku muntah 10 empangan."They got no SWAG like me~"kata Suga pula.Budak ni pun satu.Swag tak bertempat!"Sudah!Jom bertindak!"arah V.
..................................................................
"Puasnya hati!Padan dengan muka dorang!"kata Yuna."Well,jahat juga kita,kan?HAHA!"Juyeon pula bersuara disusuli dengan ketawa jahat yang mengalahkan syaiton tu."Tapi,agaknya apa yang dorang balas balik ye?"tanya Chanmi."Molla!Lantak kat dorang lah!Kalau serangga lagi,aku takkan takut!"jawab Juyeon acuh tak acuh.Flip hair lagi kau! "Kita kena bersedia dengan dorang."kata Hyejeong pula.Member lain mengangguk.
"Oh..kerja dorang rupanya!Jangan risau,Juyeon.Kalini,tak ada serangga.Kalini,aku sasarkan kau pula,Kim Juyeon!"kata V dalam diam.Dia mendengar setiap perbualan AOA Cream dan Juyeon dari luar bilik lepak AOA Cream.V senyum jahat.Pasti ada saja idea nakal yang muncul dalam otaknya.
TBC
Amacam?oky ke x?hoho senanye author da buat lame da story ni kat wechat..tunggu mase je nak publish kat wattpad~ oky lha selamat membaca part 2~ author akan update setiap hari jumaat,sabtu and ahad..so tunggu je lha yea awak2 semua~
YOU ARE READING
That Kingka Is My Target! [Malay]
Fanfiction- kisah dimana seorang gadis yang bermacam kerenah dengan seorang kingka hot yang dah berkawan sejak kecil, jatuh cinta secara diam-diam.Nak luah perasaan,masing-masing ego.Akhirnya,salah faham berlaku.Malahan,lagi banyak masalah yang datang.Dapat k...