" Pelajar! Pastikan lepas makan malam,berkumpul semula di dewan ya!"
"Baik!"
"Makanan makan malam hari ni rasa sedap semacam je.Siapalah yang masak agaknya?"tanya Jimin sambil menyuap teokbokki ke dalam mulutnya."Hah,kalau nak tahu hari ini Jin hyung yang masak lagi."kata Jhope,dia menunjukkan kearah Jin yang hidungnya sudah kembang dek kerana dipuji.
"Sedap!"puji Suga.Jin memandang Suga dengan pelik."Apa selama ni aku masak tak sedap ke,Min Yoongi?"Jin sudah bercekak pinggang.Habislah,kalau Jin panggil ahlinya dengan nama penuh,ada lah yang tak kena.Suga sengih lalu menyumbat tofu goreng di dalam mulut besarnya.
Author terliur,maaf. Mood diet hancur sebab tak tahan tengok makanan T T
"Ini kalau makan dengan keju,lagi sedap ni!"kata Juyeon sendiri.Tiba-tiba,satu tangan menghulurkan beberapa keping keju pada Juyeon.Juyeon pandang si pemilik tangan tersebut.Oh,V rupanya."Kau...memang tak boleh hidup tanpa keju,kan? Langsung tak berubah."kata V dengan mengalihkan pandangannya di tempat lain.
"S-suka hatilah!"Juyeon merampas keju tersebut dari tangan V.Dia membuka plastik keju tersebut lalu meletakkan teokbokki diatas keju tadi.Akhirnya,makanan tersebut selamat mendarat di dalam mulut Juyeon dan dihancurkan.Huhuhu~
"Uwahhhh~~"bersinar-sinar mata Juyeon.Sedap sangatlah tu."Yeon,muka kau sumpah macam cimpanzi batak makanan."perli Yuna.Hyejeong,Jiyoo dan Chanmi ketawa terkekeh-kekeh."Eleh!Korang dengki sebab korang tak kreatif dan tak tahu nak buat reaksi masa makan."hidung Juyeon dikembangkan.Sekali tengok dah serupa besen.
"You make me feel so high,michigesseo!"Jimin menyanyi sambil mengunyah.Tak pasal-pasal kena ketuk dengan Mihae."Sayang,kenapa ketuk saya?"Jimin menggosok kepalanya yang diketuk oleh Mihae tadi."Cuba senonoh sikit makan tu.Jangan menyanyi waktu mulut penuh."bebel Mihae.Ha,padan muka!
"Jimin kena marah dengan awek sendiri,ewah~"ejek Jhope sambil menggoyangkan punggungnya.Sia-sia saja disebat Jungkook pakai chopstick."Weh,berbisa sia!Kau letak apa ni bisa kuat sangat ni!"Jhope menggosok punggungnya sambil memandang Jungkook dengan mata yang berair,
"Hilang selera Kook tengok hyung goyang-goyang punggung.Tahulah padats! Tapi,hyung tetap kalahkan dengan Jimin hyung yang punggung bubble tu."Jungkook menjuih bibirnya kearah Jimin.Jimin tersedak.
"WEH,AIR!UHUK UHUK!"Jimin menepuk bahu Suga yang tengah menikmati tteokbeokki dengan muka yang paling tak senonoh.Hah,tak senang Suga nak makan."Hei,lahanat!Aku nak makan pun tak senang.Nah!"Suga menyimbah air ke muka Jimin lalu menyambung makan.
YOU ARE READING
That Kingka Is My Target! [Malay]
Fanfiction- kisah dimana seorang gadis yang bermacam kerenah dengan seorang kingka hot yang dah berkawan sejak kecil, jatuh cinta secara diam-diam.Nak luah perasaan,masing-masing ego.Akhirnya,salah faham berlaku.Malahan,lagi banyak masalah yang datang.Dapat k...