Chap. 37

32 7 0
                                    



"Juyeon!Bagi bola tu!"


"Jaga Juyeon!Jangan bagi dorang menang!"



                             Mereka semua sedang 'berperang' dalam pertandingan bola tampar.Disebabkan Juyeon ni 'hantu' sukan,she can do it easily.Bagi dia permainan yang menggunakan bola ini senang! 

                            Mereka bermain mengikut kumpulan.Jadi,V dan Mingyu pastilah ada sekali.Hampir 30 minit mereka bermain,sampailah waktu untuk rehat.Juyeon,V dan Mingyu duduk pondok berdekatan.

                          "Awak,panas tak?Mari saya kipaskan awak."Mingyu merelakan diri untuk mengipaskan Juyeon."Ah,tak apa!Susah-susah je.Saya boleh kipas sendiri,Mingyu-sshi."balas Juyeon dengan senyuman.Bukan apa,dia tak mahu susahkan Mingyu yang sedang termengah-mengah kerana baru habis bermain bola tampar.

                         "Tak susahkan saya pun.I will do everything for my sweetheart."Mingyu senyum manis.Dia mengelap peluh di wajah Juyeon menggunakan tuala bersih sambil mengipaskan Juyeon."Aw,thank you.So sweet~"Juyeon ketawa kecil.V di sebelah mereka hanya diam.Dalam hatinya dah retak sejuta.

                     "Eo? Air saya dah habis!"Juyeon membelek botol air mineralnya yang telah kosong.Mingyu menggaru tengkuk."Aigoo,air saya pun dah habis."dia serba salah.V memandang mereka dengan muka menyampah.Dia bangun dan meletakkan air mineralnya di hadapan Juyeon,lalu dia beredar dengan muka yang tiada reaksi.

                   "E-eh?"Juyeon terkebil-kebil.Mingyu memandang V yang berjalan pergi dari situ.Dia menggenggam tangannya."Hah~Leganya.Mingyu,saya nak pergi tandas sekejap ya."kata Juyeon.Mingyu senyum dan mengangguk.


...............................................................................................................................................................................


"Taehyung,"


                                V terdengar seseorang memanggilnya dari belakang.Dia memulas kepala paip untuk menutup air.Dia berpaling.

                                "Kau rupanya.Nak apa,Mingyu?"tanya V sambil mengelap mukanya.Mingyu berjalan ke sebelah V.Dia memulas kepala paip untuk buka air."Jangan lupa,malam ni."pesan Mingyu lalu pergi.

                            "Perlu ke aku pergi?"tanya V lagi."Kalau awak betul-betul sayangkan Juyeon,awak perlu.Sebab,saya tak dapat nak selamatkan dia."Mingyu pergi.V mengeluh.Rambutnya diselak ke belakang.


................................................................................................................................................................................

Author minta pasang lagu dari video di bawah ni sambil baca part ni.Nak kasi feeling sikit.Bukan selalu ada scene Mingyu dengan Juyeon kan?


                    "Sekarang waktu rehat,nak keluar berjalan?"tanya Mingyu pada Juyeon."Keluar berjalan di mana?"Juyeon pandang Mingyu dengan penuh teruja."Kita berjalan dekat tepi pantai,nak?"cadang Mingyu.Juyeon teruja.Dia angguk dengan laju.

That Kingka Is My Target! [Malay]Where stories live. Discover now