Darah mengalir dari lengan Juyeon hingga ke hujung jarinya.Sakit tak terkata.Mina memang dah hilang akal.
"AKU NAK BUNUH KAU!!"
.......................................................................................................................................................................................
tak sah kalau tak ada background song :)
V dari tadi tak senang duduk.Dia berulang-alik manakala yang lain,sedang asyik menjalankan tugas mengemas ruang makan dan membasuh pinggan mangkuk.
"Taehyung!"
Mingyu muncul dari tangga.
"Juyeon dan Mina tak ada!"
Air muka V berubah.Jelas terpancar kerisauan di matanya.
"Ada sesiapa nampak Juyeon tak?"Mingyu berteriak.Tapi,seorang pun tidak tahu dimana Juyeon.V bergegas ke dapur untuk mencari Juyeon."Yuta,nampak Juyeon tak?"tanya V."Tak silap aku tadi dia basuh pinggan dekat belakang.Cuba cari dekat tempat basuh pinggan."jawab Yuta.V mengangguk lalu pergi.
"Ah,WinWin!"V menyentuh bahu WinWin membuatkan WinWin terkejut."Ya,V?Kenapa ni?"WinWin menoleh kearah V."Ada nampak Juyeon tak?"tanya V dengan semput."Ha,tadi ada orang suruh Juyeon pergi dekat bilik stor belakang homestay.Tak tahulah kenapa."jawab WinWin.V terkejut.Dia merampus."DAMN!!"
.......................................................................................................................................................................................
"Kau.Kau tak pernah pun tahu macam mana sakitnya hati aku!"Mina menoreh lagi lengan Juyeon.Juyeon hanya mampu mendengus kesakitan."Salah kau!Kau yang mainkan dia."jawab Juyeon dengan berani."Apa?Salah aku?HAHAHA!!"Mina ketawa.Guruh semakin kuat kedengaran.Hujan makin lebat.
"Memang.Memang salah aku.Aku cari jantan lain.Tapi,aku menyesal..Aku menyesal,Juyeon.Aku minta maaf pada dia tapi...dia tak nak maafkan aku.Aku nak dia balik.Kau tahukan perasaan bila dah ditolak?Sakit,Yeon.Sakit."Mina terduduk.Air matanya keluar.
"Dua tahun aku bercinta dengan Taehyung.Jujur,dia memang baik.Tapi sayang,tak menarik penampilannya.Aku cari jantan lain,tapi aku masih nak dia.Sebab harta.Tapi lepas aku putus dengan jantan tu,aku rasa kosong.Aku nakkan Taehyung balik.Aku sedar.Dia je yang mampu buat aku bahagia."luah Mina.Pen di tangannya ditoreh diatas telapak tangan sebelah kiri.
YOU ARE READING
That Kingka Is My Target! [Malay]
Fanfiction- kisah dimana seorang gadis yang bermacam kerenah dengan seorang kingka hot yang dah berkawan sejak kecil, jatuh cinta secara diam-diam.Nak luah perasaan,masing-masing ego.Akhirnya,salah faham berlaku.Malahan,lagi banyak masalah yang datang.Dapat k...