Chp. 35

43 9 21
                                    

"Mingyu!"

Mingyu menoleh dan melihat Mina memanggilnya dari belakang.

"Apa?"balas Mingyu dengan keluhan." Sombong ya kau! Iyalah, tengah bercinta dengan musuh aku~ "perli Mina sambil mengusap kukunya. "Kau nak apa, Mina? "Mingyu menggaru tengkuknya dan mengeluh.

"Wah, dah pandai mengeluh? Apa yang betina tu buat sampai kau jadi macam ni? "Mulut laser Mina menghambur ayat tidak menyenangkan. Mingyu memandang Mina dengan jelingan.

"Jaga mulut kau, Mina! Juyeon bukan macam apa yang kau kata."tegur Mingyu dengan tegas. "Wait, wait. What?Kau kenapa?! Kau nak defend betina tu?! Apa jenis jampi dia dah buat pada kau?"Mina naik berang. Mana tidaknya, disuruhnya si Mingyu untuk menganiaya Juyeon, akhirnya sepupu sendiri membela Juyeon iaitu musuhnya.

"Mina, cukup! Mana pergi belas kasihan kau? Ini ke sepupu aku yang aku kenal sejak kecil? Apa dah jadi pada kau, Mina?"Mingyu meletakkan tangannya pada bahu Mina.

"Huh? Apa pula dah jadi pada kau? Kau jahil juga macam aku, kenapa kau nak acah baik?"Mina menembak semula. "Cukuplah, Mina! Aku tak nak buat kerja gila ni lagi!"kata Mingyu lalu pergi dari situ.

"Yah, pengecut! Kau masih nak defend Juyeon tu? Ingat, aku sepupu kau yang banyak simpan bukti dan jadi saksi atas apa yang kau dah buat sebelum ni."Mina cuba mengugut. Mingyu berhenti.

Dia memaling kearah Mina. Dia tak mampu berbuat apa-apa. Mahu atau tidak, dia tak mahu orang lain tahu siapa dia yang sebenar. Dia tak mahu berjauhan dari Juyeon.

"Good boy. "

............................................................

Akhirnya, malam menjelang. Persembahan akan berlangsung pada malam itu.

"Baiklah, kumpulan satu! Sila ke 'pentas' untuk persembahan kalian! "Arah Mr Seojun. Bahagian paling hadapan tempat makan dijadikan tempat di mana persembahan berlangsung. Meja-meja kecil di ruang makan dikemas dan ditindih.

Setiap kumpulan telah pun berbincang tentang persembahan mereka.

Kumpulan 1

- HipHop Dance Melalut

Jeon Jungkook
Park Jimin
Yoon Bomi
Shin Hyejeong
Jung Yein
Cha Eunwoo
Lee Taeyong

Kumpulan 2

- Ballad ft Foreign Swagger

Kim Taehyung
Dong Si Cheng
Kim Mingyu
Kim Juyeon
Kim Jisoo
Mark Lee
Johnny Seo

Kumpulan 3

- Power Mochi Girls Menentang Kunyit Squad live action

Kim Jiyoo
Seo Yuna
Park Myungeun
Park Mihae
Dokyeom
Boo Seungkwan
Donghyuck

Kumpulan 4

- Melodrama: Misi Menculik Mamat Jepun Aum!

Jung Hoseok
Min Yoongi
Kim Namjoon
Ji Hansol
Park Chaeyoung
Nakamoto Yuta
Lee Jihoon

Kumpulan 5

- Didi and Friends versi Anime Cosplay

Minatozaki Sana
Hirai Momo
Kwon Mina
Kim Seokjin
Zhong Chenle
Jennie Kim
Jung Jaehyun

Kumpulan 6 (ini kumpulan bukan nama idol tau)

- Arirang dance

Yoon Eunmi
Kang Sunmin
Song Haru
Shin Yena
Park Jun
Kim Suneul
Lee Yeonsu

That Kingka Is My Target! [Malay]Where stories live. Discover now