Surprise!

33 5 2
                                    

Majoriti daripada readers mesti ada lagu Perfect - Ed Sheeran, kan? Please play that song sebab lagu tu main peranan dalam chapter ni ❣





































♡♡♡

Hari yang di tunggu-tunggu...

Kini telah pun tiba.






Sekejap..





Korang fikir apa?









Expect yang Juyeon dan V berkahwin?





Bertunang?





Dah ada anak?













No, dear. Not yet. 









Now, let's end this.










         "Mana dia ni?"tanya Jiyoo pada Hyejeong. Hyejeong hanya mengangkat bahu tanda tidak tahu.  Mereka berada di dalam dewan besar.  Di dalam satu majlis perkahwinan. Tunggu siapa?

          "Weh! Dah sampai!" Jungkook menepuk-nepuk bahu Suga. Suga menjeling tajam Jungkook. "Sakit lah, la&#ha+!;nat.. " Suga mengetap gigi, menyebabkan Jungkook tersengih kambing. Tahu pun takut.

           Pasangan dua sejoli berjalan masuk ke dalam dewan perkahwinan, sambil berpegangan tangan. Si jejaka, kelihatan segak berpakaian tuxedo. Si gadis pula, menyarung gaun perkahwinan berwarna putih yang cantik.

        Air mata mengalir di setiap tubir mata ahli keluarga dan sahabat-sahabat. Gembira tak terkata. Siapa yang kahwin ni?


"Park Jimin. "

"Adakah kamu terima Park Mihae sebagai isteri kamu?"

"Ya."

"Park Mihae. "

"Adakah kamu terima Park Jimin sebagai suami kamu?"

"Ya."

"Baiklah, pasangan pengantin boleh menghadap sesama sendiri dan sarungkan cincin."

Kedua-dua mereka berpandangan dan menyarung cincin ke jari masing-masing.

"You may kiss the bride."

           Jimin merapatkan wajahnya pada Mihae. Akhirnya, bibir mereka bertaut. Mereka sudah pun bergelar suami isteri.

          "Tahniah, bro! Aku bahagia untuk kau!!" Jhope berteriak. Air matanya berlinangan. Fuh, terharu sangatlah tu. Jimin dan Mihae memandang mereka dengan senyuman yang lebar.

           Mereka berjalan turun ke arah tetamu-tetamu yang hadir. Jimin dan Mihae berjalan ke arah keluarga mereka dan memberi tunduk hormat dan berpelukan. Esok adalah hari untuk perkahwinan tradisional mereka pula.

That Kingka Is My Target! [Malay]Where stories live. Discover now