Victoria continua sa bata in usa , asteptand sa-i deschid , dar degeaba . Pana la urma m-am acoperit cu paturile.
" Haide Payton " , ofteaza . N-am iesit din camera de cand am avut acea disputa de mai devreme cu Harry. Si m-am facut inteleasa ca nu vreau sa ma mai gaseasca . Nu vroiam pe nimeni in camera , decat pe Aria . Dar ea era la biblioteca incercand sa recapituleze orele care le-a ratat.
" Bine , eu si Bree iesim in oras cateva ore " , tipase inainte ca eu sa-i aud pasii indepartandu-se
" Pay , noi plecam. Daca vrei ceva suna-ma " , imi spuse . Oftand m-am invelit cu paturile.
" Oh buna " , Victoria chicotand captandu-mi atentia . Cu cine naiba vorbeste ?
" Payton e in camera ei . Bafta in a o scoate de acolo " , Bree spuse . Tot ce puteam auzi erau doar murmuieli de la acel tip , si nu-mi puteam dat seama a cui era vocea .
" De ce nu ne-ai spus ca ai avut intalnire ? " , Victoria tipase in timp ce trantise usa in spatele ei. Ochii mi s-au deschis larg cand am auzit pasii greoi apropiindu-se . M-am ridicat , respirand destul de greu cand am auzit o bataie usoara in usa.
" Fir-ar "
" Deschide usa scumpo . Iesim in oras " , l-am auzit spunand dincolo de usa . Am inghetat , trasandu-mi peste mine paturile . Sper ca se va gandi ca asta nu e camera mea si va incerca in alta parte . Pe langa faptul ca usa mea e inchisa.
" Deschide usa . Iesim in oras " , vocea lui se auzea destul de tare si deja incepuse sa-si piarda rabdarea . L-am ignorat . Am tremurat usor cand am simtit pe spate un aer rece .
Am deschis ochii cand l-am vazut pe Harry uitandu-se la mine cu ochii lui verzi. Mi-a zambit apoi a tras dupa mine paturile lasandu-le pe jos. Ochii lui erau tintiti pe corpul meu expus. Purtam doar un tricou mare si larg , noroc ca purtam pe dedesubt lenjerie si sutien
" Haide sa te imbraci . Restaurantul nu e chiar sportiv " , spunandu-mi apoi ochii lui erau din nou pe mine. Am marait luandu-mi paturile de pe jos si acoperindu-ma cu ele.
" Cum ai intrat ? " , uitandu-ma spre usa deschisa
" Asta e tot ce fac , acum imbraca-te " , incercand sa traga de paturi dar eu n-am vrut sa le las . Pot sa spun ca ii testam rabdarea .
" Treci dracului si te imbraca " , maraind aruncand paturile in cealalta parte a patului
" Nu merg nicaieri cu tine " , am spus dandu-mi ochii peste cap . , apoi Harry m-a prins de barbie fortandu-ma sa ma uit la el.
" Am sa ma intorc inapoi in 5 minute , si daca nu esti imbracata , voi fi nevoit sa o fac eu. " , amenintandu-ma avand aceasi zambet . A iesit din camera , tratind-o in urma lui. Am marait , incrucisandu-mi mainile nevrand sa fac ce mi-a zis.
Cele 5 minute trecuse si am auzit usa deschizandu-se , ochii lui fiind atintiti pe mine. L-am vazut ducandu-se spre dulap . Apoi l-am vazut scotand o rochie neagra cu strasuri pe care Victoria mi-o cumparase , si pe care n-o purtasem niciodata , apoi l-am vazut scotand si o pereche de pantofi cu toc.
Zambetul lui nu disparuse de pe fata cand l-am vazut apropiindu-se de mine.
Ochii mei erau deschisi larg , cand m-am dat jos din pat fugind la baie trantind usa dupa mine si incuind-o. M-am uitat in jur pentru un geam . Doar cativa metri ma desparteau , in comparatie cu ce avea sa-mi faca.
" PAYTON ! ", Am sarit la cat de tare mi-a strigat numele . Mana dar si intregul corp incepuse sa tremure cand am deschis geamul pentru a putea iesi.
Am auzit o alta bubuitura si apoi i-am vazut ochii nervosi ai lui Harry. Aproape iesita pe geam , am simtit o mana in jurul taliei mele trangadu-ma spre pieptul lui. A inchis geamul si m-a tras dupa el ducandu-ma in camera unde m-a impins in pat punandu-se peste mine.
O scancitura iesise din gura mea cand m-a apucat de tricou si mi l-a rupt , ramand cu corpul expus in fata lui. Incepuse sa zambeasca cand m-am zbatut.
" Daca ai fi invatat draga cum te comporti , acum n-ai fi trecut prin asta " , imi spuse in timp ce imi tragea rochia pe cap .
" Lasa-ma " , i-am spus in timp ce in sfarsit tragease rochia pe mine. Am marait apoi l-am impins de pe mine.
Apoi el s-a urcat din nou pe mine apucandu-ma de glezna , am dat din picior si am marait cand m-am uitat la fata lui . M-am abtinut sa nu rad dar am esuat.
" A dracu tarfa . Ridica-te " , tipand , avand in ambele picioare pantofii. " Ridica-te si iesi pe usa " , am marait incrucisandu-mi bratele.
" Du-te dracu " , i-am spus
" Nu poti face nimic de una singura nu-i asa ? " , a chicotit . M-a luat de incheietura mainii ridicandu-ma pe umarul lui .
M-a aruncat pe scaunul din dreapta apoi mi-a pus centura . A trantit si inchis usa inainte ca el sa se urce.
" Ar fi bine sa te porti frumos cat suntem in oras . Nu sunt dragul nimanul " , a scuipat inainte sa se urce in masina.