Capitolul 29

110 6 0
                                    

CHAPTER 29

Au trecut 2 luni si abia am iesit din casa , si daca o faceam , Nate era langa mine. Sunt insarcinata in 3 luni si jumatate , burta mi s-a bombat si incepuse sa se vada. A fost timpul sa vad sexul , dar facandu-mi o supriza , merita tot efortul. Au trecut 2 luni de cand am primit ultimul mesaj , si sunt usurata . Sper ca politia sa-i fi arestat pe toti. N-am vazut-o si vorbit cu Perriede cand am plecat , si sper ca e bine , nefiind prinsa de Zayn si de restul baietilor. 

" Perrie uite-ti telefonul , iti bazaie incontinuu " , Nate imi spune maraind aruncandu-mi telefonul in pat. Am auzit usa inchinzadu-se ceea ce inseamna ca a plecat. M-am incruntat uitandu-ma la mesajele necitite venind de la un numar. Mi-am scuturat capul nevrand sa le citesc , apoi mi-am pus telefonul sub perna ridicandu-ma apoi din pat. M-am imbracat intr-o rochita scurta si draguta care nu-mi arata burta. Dar stiu ca n-as fi avut nici o sansa sa-mi cresc copilul langa Harry. Eu si copilul am fi fost amandoi instabili . Am coborat jos in bucatarie luandu-mi un mar , gandindu-ma intr-una la mesaj. Daca era un avertisment ca Harry stie unde sunt si ca ar trbui sa plec ? Daca era inca o amenintare de la Harry sau de la baieti ? Daca Perrie imi cerea ajutorul ? Inainte sa ma duc in camera sa-mi iau telefonul si sa citesc mesajele, l-am auzit pe Nate la usa din spate vorbind si se pare ca este o fata , apoi m-am dus incet spre usa din spate. Apoi ochii mei stateau sa iasa din orbite vazand o fata blonda stand fata fratelui meu. Apoi se intoarce observandu-mi prezenta , apoi zambetul ei ii apare din nou pe fata , trecand pe langa Nate si intrand in casa imbratisandu-ma. 

" Imi pare rau ca te-am pus sa treci prin asta " , imi scanceste in brate , apoi mi-am miscat mainile pe spatele ei stiind ca plange. 

" Ce s-a intamplat ? " , am intrebat tragand-o deoparte , apoi ea ofta stergandu-si lacrimile inainte sa se uite la mine.

" Harry stie unde esti . E pe drum si nervos " , imi spune mutandu-si ochii spre burta mea. Un zambet ii apare pe fata in timp ce zambetul meu disparuse. 

" Cand vine ? " , o intreb neputand sa ma uit la ea , tinandu-mi ochii spre burta , amandoua fiind intr-o mare belea , " Stie ? " , am spus uitandu-ma in continuare la burta. 

" In curand , spre norocul meu , am plecat inainte ca Zayn sa-i spuna . Si nu , nu stie . Am lasat asta pentru tine " , imi sopteste , mutandu-mi ochii spre ea. 

" Nu-l voi lasa sa te ia Payton " , Nate spunandu-mi dn spatele lui Perrie , apoi mi-am scuturat capul uitandu-ma la el 

" Nu-l vei putea opri , si nici nu vreau ca tu sa fi ranit . Inca am nevoie de tine ", ii spune vocea incepuse sa-mi fie din ce in ce mai slaba. 

" Ti-au facut ceva ? " , am intrebat-o pe Perrie uitandu-se de la Nate la mine 

" Zayn m-a impins de-alungul lui Harry. Au aflat de planul meu inainte ca noi sa plecam . A fost prea tarziu ca sa mai plec din oras cand m-au prins " , " Am crezut ca ai fost prinsa . Harry ti-a luat numarul urmarindu-te de atunci " , imi spune . M-am uitat la burta mea apoi m-am uitat la Nate 

" Te rog veniti cu mine. Nu vreau sa ma duc cu el . Nu vreau ca el sa stie ca sunt insarcinata " , le-am pus tinandu-le mainile. 

" Va fi aici in orice minut Perrie. Nu e nici un folos. Il vei face si mai nervos " , Perrie spunandu-mi punandu-si o mana pe umarul meu incarcand sa ma calmeze. Am tras aer in piept calmandu-ma .

" Nu pot. Nu pot sa trec din nou prin asta " , i-am spus panicandu-ma . Apoi am auzit o bubuitura in usa sunand ca un ecou in tot apartamentul. Nate se indeparteaza ducandu-se sa deschida usa in timp ce Perrie ma ghideaza spre canapea ca sa ma asez.

" Nu te va rani Payton " , Perrie imi spuna incrucisandu-si degetele cu ale mele strangandu-le cu putere atunci cand Harry a intrat in camera si incepuse sa se holbeze la noi doua. Apoi incepuse sa se apropie de mine fiind oprit de Nate , punandu-si mana pe pieptul lui impingandu-l un pic. 

" Cine dracu esti tu ? " , Harry maraind intorcandu-se spre Nate , el neparand amenintator chiar daca Harry pare dominant. Nate se apropie stand pe locul lui. 

" Fratele meu " , ii raspund soptind. Nu ma uit nicaieri decat la mainile mele si ale lui Perrie. 

" Spune-i sa plece Payton " , Harry scuipand . M-am uitat in sus vazandu-i ochii atintiti spre mine , stiind ca ar trebui sa fac ce-mi spune dar ma impotrivesc. 

" Nu Harry " , ii soptesc vazandu-l stand acum in fata mea apoi se pune in genunchi langa mine. 

" Uita-te la mine. Acum " , imi spune maraind , apoi m-am uitat la el vazandu-i privirea dura. Nici o emotie nu se observa in ochii lui. " Spune-i sa plece " , imi spune dur. Apoi m-am uitat la Nate care se uita in jos. 

" Nate , ma descurc " , ii spun incet. Nate apoi isi ridica capul , inainte ca el sa-l priveasca pe Harry in ochi ridicandu-l in sus si dandu-i un pumn in gura. Capul lui Harry s-a intors inainte sa reactioneze. M-am ridicat repede de pe canapea impreuna cu Perrie fiind pregatite sa-i despartim. Apoi m-am uitat la Harry care avea gura deschisa facand cativa pasi in spate in timp ce Perrie il tragea pe Nate deoparte. Ochii lui Harry erau atintiti spre burta mea avand in continuare gura deschisa. Apoi Harry stand in fata mea cu ochii lipiti pe burta mea , mainile lui mutandu-se acum pe burta mea crescuta. 

" Esti insarcinata " , imi spune soptind uitandu-se apoi la mine , aratandu-si cea mai mare emotie dintre toate . Iubire

POSSESIVEWhere stories live. Discover now