Capitolul 51

87 5 0
                                    

*CHAPTER 51

Am marait din nou fiind trezita de tipetele care se auzeau jos , oare care o fi chestia de a tipa , dar sunt sigura ca vei primi mesajul fara sa tipi , nefiindu-mi frica de a le rupe capul. M-am ridicat in varful patului frecandu-mi ochii , apoi am oftat observand ca Harry nu era aici . M-am dat jos din pat si m-am miscat incet spre sufragerie. Am auzit tipetele iesind din gura lui Louis si Harry in bucatarie. Apoi m-am dus acolo , stand langa cei doi. 

" Ce s-a intamplat ? " , am murmurat fiind inca somnoroasa. Apoi l-am auzit pe Louis spunand ceva , dar l-am ignorat. 

" Aria nu s-a intors inca " , Louis marai in timp ce Harry isi daduse ochii peste cap. 

" Nu pot sa-mi dau seama cum ai lasat-o sa plece " , Harry spuse intorcandu-se inapoi la discutia care o avea cu Louis. Evident tipand unul la altul. 

" Ma duc s-o caut ? " , am intrebat uitandu-ma direct la Louis stiind ca Harry nu va zice nimic. Amandoi s-au uitat la mine, Harry mai mult holbandu-se. 

" Nu e problema ta Aria " , Harry spuse dandu-i lui Louis o privire. Apoi am pufnit dandu-mi ochii peste cap. 

" Sunt sigura ca poti avea incredere in mine " , i-am spus , iar apoi Harry si-a intors repede capul spre mine.

" Bine , dar jur ca daca nu te intorci inapoi , nu voi ezita si te voi pedepsi si am sa-ti fac viata un calvar " , imi spuse maraind apropiindu-se de mine , apoi mi-am dat ochii peste cap , in timp ce el ma tinea de barbie facandu-ma sa ma uit la el. 

" Nu-ti da ochii peste cap " , imi spuse dupa care iese din camera . La fel am facut si eu , apoi am iesit din casa.

Cred ca regulile nu mai conteaza . Am zambit mergand in josul strazilor din Las Vegas , uitandu-ma imprejur ca sa-mi dau seama unde naiba sunt. 

-------------

4 ore au trecut si tot n-am gasit-o. Apoi m-am dus spre apartament. Sangele Victoriei era inca pe parchetul din fata usii. Mi-a luat ceva pana m-am intors mergand prin casa. N-am nici o idee unde ar putea fi , n-are bani sa se intoarca inapoi in California. Si deasemenea nu are masina sau haine curate. Am trecut de usa din fata ,uitandu-ma imprejur negasind pe nimeni. Nici luminile nu erau aprinse. M-am incruntat in timp ce mergeam prin casa. M-am dus in camera mare gasindu-i pe Harry si Aria stand pe canapea vorbind in sopata. M-am apropiat de ei , Harry observandu-ma apoi amandoi s-au oprit din vorba. Acum amandoi se uitau la mine. Infatisarea Ariei era teribila , dar nu eram sigura daca era de la Louis sau nu. Hainele ei erau batatorie si rupte avand sange pe ele. 

" Ce s-a intamplat ? " , am intrebat , vocea fiindu-mi moale. Harry se ridicase in picioare ghidandu-ma de langa Aria , unde Louis venise si se asezase langa ea. Am urcat sus in camera , iar Harry statea pe pat langa mine. 

" Paul s-a intors. A trimis un mesaj prin Aria. Am fost sigur ca l-am omorat pe nenorocit " , spuse trecandu-si cu mana prin par. 

" Care a fost mesajul ? " , am intrebat luandu-i mana din par , inlocuind-o cu a mea. Harry ofta inainte sa vorbeasca. 

" Te vrea " , imi spuse uitandu-se in ochii mei si imi pot da seama ca ceva avea sa-i paraseasca gura. 

" Nu ma va avea nu ? " , am intrebat incruntadu-mi sprancenele in timp ce isi scuturase capul in semn de nu. 

" Peste cadavrul meu " , imi spune. Am crapat un zambet uitandu-ma de la el , la mainile noastre.

-------------

Mai este o saptamana pana la nunta noastra iar Perrie intra si iesea din casa de parca se afla la maraton . Vroia sa fie totul perfect si sunt sigura ca va fi. Perrie incepuse sa infloreasca , doctorul spunandu-i ca sarcina are o luna si jumatate. Harry a fost distrus de cand ca mi-a zis ca Paul s-a intors din nou dupa mine.Asta nu putea veni decat intr-un timp prost. Am iesit din gandurile mele , gasind-o pe Aria asteptand la usa. Mi-a zambit apoi a iesit , apoi am dat din cap uitandu-ma la ea. Se asezase pe pat uitandu-se la mine ciudat. 

" Ce este ? " , i-am zambind uitandu-ma la ea apoi ea imi raspunde. 

" Harry nu ti-a spus toata povestea , iar eu cred ca meriti sa stii " , spuse uitandu-se in jos inainte sa vorbeasca . 

" Paul il are pe fratele tau , Nate " , spuse soptind -

" NU TI-AM SPUS SA TACI DRACULUI DIN GURA ? " , Aria si eu am tresarit uitandu-ne la nervosul de Harry care statea langa usa. A strans din dinti in timp ce intra inauntru aratandu-i Ariei spre usa. A murmurat un ' imi pare rau ' dupa care a iesit repede din camera. Acum ochii mei erau deschisi larg iar gura inchisa in timp ce ma uitam la Harry. Apoi el se holba stiind ca nu sunt fericita cu el. 

" De ce , unde e Nate ? " , am spus ridicandu-ma in picioare. M-am uitat in alte parte luandu-mi o pereche de tenesi. 

" Nu te duci nicaieri Payton " , imi spuse maraind inchizand usa din spatele meu , apoi am continuat sa ma incalt ignorandu-l. 

" Ma ocup eu de asta , tarfa aia nu trebuia sa spuna nimic inainte ca totul sa fie pus la punct " , imi spuse dupa care se apropiase. Am stat din nou in picioare avand tenesii pusi. 

" E fratele meu " , am spus soptind simtind lacrimile fierbinti cazand pe obraji. Harry apoi se apropiase luandu-ma de obraji. 

" Ti-am spus Payton . Ma ocup eu de asta " , imi spuse neavand un ton dur. 

" Doar asigura-te ca se va intoarce inainte de urmatoarea saptamana " , ii spun murmurand in timp ce-si trecea degetele pe obrajii mei. Nate e puternic . E mai puternic decat orice alt barbat care l-am cunoscut inaintea lui Harry. Iar el e puternic decat Paul. Sper insa sa nu-mi rateze nunta

POSSESIVEWhere stories live. Discover now