CHAPTER 61
" Payton ? " , vocea lui Perrie auzindu-se in camera stiind ca m-a gasit , refuzand sa ma uit la ea.
" Ce s-a intamplat ? Payton ? " , spuse punandu-si ambele maini pe umerii mei . Respiratia mea crescuse si inima imi batea cu putere. M-am uitat in sus la Perrie scuturandu-mi capul , iar fata ei era plina de preocupare. Preocupare avea pentru mine , in tot acest timp cat am fost ranita , nefiind suparata pe mine. Niciodata n-a fost nervoasa , dar acum trece prin aceeasi situatie ca si mine. Si totusi ea e puternica.
" Imi pare rau " , am oftat inclinandu-mi capul pe spate.
" Pentru ce ? " , intreba preocupata.
" Totul " , spun uitandu-ma la ea , apoi imi zambeste uitandu-se prin camera.
" Nu trebuie sa-ti para rau Payton . Fi bucuroasa " , se uita inapoi la mine zambind. Am dat din cap aprobator uitandu-ma in jos la mica umflatura.
" Fi bucuroasa pentru ca amandoua vom fi matusi si mame Payton " , spuse luandu-ma in brate.
" in fine . Zayn a sunat si a spus ca putem merge Vinerea viitoare " , spuse cu un ton bucuros , trangandu-se de langa mine. Stiu ca incearca sa ma faca sa ma simt bucuroasa , dar doar o persoana poate face asta in acest moment. Si e inchis departe.
" Tu stii ce s-a intamplat cu Nate ? N-am auzit nimic de el si nici n-am vorbit cu el de ceva vreme " , am intrebat luandu-mi gandul de la Harry.
" Am crezut ca ti-a spus. E inapoi in California " , iimi spuse asteptand ca eu sa raspund . Dar n-am facut-o. Stiam ca Nate trebuia sa plece intr-o zi , dar de ce nu mi-a spus ? De ce nu mi-a urat noroc sau ceva , sau macar sa-si ia ramas bun . M-am incruntat uitandu-ma in jos la picioarele mele incrucisate , el intotdeauna m-a confuzat , si cred ca e unul din lucrurile lui. Am dat din cap aprobator dandu-i un mic zambet lui Perrie , apoi e se ridica in picioare intinzandu-mi o mana. Unde am luat-o cu bucure tragandu-ma in sus.
...VINEREA URMATOARE
Am fost pregatita pentru ziua asta , facandu-mi loc sa cobor jos , Perrie fiind cu Aria si Louis ajutandu-i la ceva. Perrie mi-a spus ca nu am voie sa ma duc fiind cerinta lui Harry. Inca nu inteleg de ce il asculta ,adica ea nu l-a ascultat inainte. Ochii mei s-au concentrat pe geamul larg care dadea in spatele curtii. Afara era frumos , dar n-am voie sa ies afara. Chiar daca Harry e inchis inca are control asupra mea . Urasc asta. Mia degraba sa fie aici cu mine decat inchis. El nu stie ca am iesit din casa . Doar Perrie stie si probabil n-o sa-i spuna. M-am ridicat de pe canapea ducandu-ma spre curte , inca nu m-am dus acolo , am vazut-o doar de la geamul din camera. Am deschis usa facand cativa pasi afara , indreptandu-ma spre iarba. Am zambit in timp ce mergeam pe iarba desculta. E ciudat sa fiu afara. Fiind in soare , pielea mea palida se poate arde. Am zambit din nou intinzandu-ma pe iarba , uitandu-ma la cerul albastru care avea pete albe de la nori. Apoi am inchis ochii absorband totul. Am putut auzi usa din spate inchizandu-se dar nu m-am deranjat sa ma uit stiind ca e Perrie. Pasii ei se apropiau din ce in ce mai mult simtindu-i prezenta deasupra mea.
" Ce cauti afara Payton ? Stii ca Harry nu vrea asta " , Perrie spuse dramatic. Am oftat deschizandu-mi ochii observand ca e chiar deasupra mea , uitandu-se panicata prin curte.
" Ce este ? Nu e ca si cum m-as intoarce inapoi in California " , Am ras ridicandu-ma sus. Am stat in picioare apoi am simtit cu Perrie ma ia repede de mana tragandu-ma in fata casei impingandu-ma in masina unde apoi ea sarise inchizand usa dupa noi. Apoi a pornit repede masina tragand spre sosea si marind viteza.
" Ce este ? , am intrebat incruntata , observand-o intorcandu-se spre mine.
" Paul m-a sunat cand eram la casa lui Louis . Mi-a spus ca te urmarea Payton . Putea sa te rapeasca " , spuse oftand inainte sa continue . " Imi pare rau dar va trebui sa-i spun lui Harry ca ai fost afara " , spuse apoi gura mi-a cazut in timp ce ma uitam la ea.
" Ce ? Nu , nu poti . Stii ce mi-ar face Perrie . Te rog " , am implorat-o scuturandu-mi capul.
" Imi pare rau Payton " , spuse oftand neuitandu-se la mine deloc. Am marait intorcandu-ma spre geam. Odata ce am ajuns la inchisoare , mi-am incrucisat mainile la piept , mergand spre usa fara Perrie. M-am oprit la birou unde statea femeia aceea nevoasa. Se uita in sus in timp ce Perrie era langa mine , spunand acelasi lucru ca data trecuta. Cei doi barbati din nou ne-au simtit , ghidandu-ne in aceeasi camera , apoi m-am uitat in camera unde am vazut doi baieti stand la masa asteptand . Amandoi s-au uitat la mine si la Perrie , zambindu-ne cand ne apropiam.
" Ce este ? " Zayn intreba observandu-ne expresiile fetei . A mea normal era nervoasa. M-am asezat pe scaun vizavi de Harry , tinandu-si ochii spre mine , stiind deja ca ceva nu e in regula. Imi ia mainile intr-ale lui descalcindu-le de pe pieptul meu.
" E Paul " , Perrie spuse destul de tare in timp ce se aseza langa mine vizavi de Zayn. Mainile lui au clipit la auzirea numelui iar capul i s-a intors imediat spre mine.
" Continua " , Harry spuse maraind , tinandu-mi mainile strans fara sa le dea drumul.
" M-a sunat cand ii vizitam pe Louis si Aria si mi-a spus ca era la casa unde era Payton. Am venit acasa cat de repede am putut , dar Payton era bine. Era afara " , Perrie soptise ultimul cuvant, Harry auzindu-l perfect. Mainile erau din ce in ce mai stranse. Mi-am tinut ochii in jos uitandu-ma la mainile mele si ale lui.
" De ce dracu era afara ? " , Harry marai spre Perrie , stiind ca nu i-as fi raspuns lui.
" Nu ma intreba Harry . Tu o ti incuiata in casa . Asta a fost prima si ultima data . Promit " , Perrie incerand sa-l calmeze , dar degeaba . N-a putut . Niciodata nu poate.
" Spune-mi Perrie , de ce ai pasi afara din casa , stii ce stupid a fost asta ? Ai fi putut sa te omori sau sa fi omorata " , el spuse, simtindu-i strulucirea rece privindu-ma , eu refuzand sa ma uit la el.
" Exagerezi " , soptesc
"EU EXAGEREZ " , Harry tipa dand cu pumnii in masa. Am tresarit rapid retragandu-mi mainile spre corp. " STI FOARTE BINE REGULILE " , tipa din nou . Apoi m-am ridicat in picioare , simtind caldura lacrimilor cazand pe obraji . Nu ma uit la el , apoi ies din camera repede , marind pasul in tip ce auzeam cum ma striga. Picioarele m-au ghidat in afara inchisorii , viziunea mea fiind complet in ceata din cauza lacrimilor. Asta a fost. Am cedat