Capitolul 75

87 2 0
                                    

M-am trezit in dureri , durerea trecea de la stomac la cap.Ce naiba s-a intamplat ? O , asa e . Mi-a dat droguri. Am deschis ochii ridicandu-ma din locul meu frecandu-mi obrazul. Statea in tins pe burta complet dezbracat. Ii puteam vedea si fesele.Am oftat greu observad ca sunt si eu deasemenea goala. M-am ridicat din locul meu impiedicandu-ma de hainele care erau pe jos. Apoi le-am strans punandu-le intr-o parte. Am auzit un marait din spatele meu stiind ca Harry s-a trezit. 

" De unde naiba ai luat acele droguri ? Si ce naiba aveau in ele ? " , am intreband nevand vocea nervoasa dar nici bucuroasa. Se ridica , isi trage cearceaful peste talie inainte sa se frece la ochi si sa se uite la mine ranjind. M-am uitat la el fustrata . 

" Ai avut un moment bun , nu ? " , el intreba tragandu-se pana la marginea patului luandu-si boxerii si imbracandu-se cu ei apoi se ridica in picioare. Mergand pe langa mine zambind. 

" Nu vreau sa fiu o drogata Harry . Nu-mi mai da " , am scuipat enervata spre el. 

" Nu e ca si cum ai refuzat . In plus nu est insarcinata asa ca te poti distra. Acum strangeti rahaturile pentru ca plecam spre Londra " , spuse disparand in baie. 

----------------------------------------

" N-am folosit prezervativ " , Harry spuse recunoscand cand eram pe jumatate adormita in masina lui Harry in drum spre cine stie unde spre locul unde erau baietii impreuna cu Perrie si Aria. Naiba stie cand si cat de departe este. 

" Am sa iau o pilula de a doua zi inainte ca tu sa-l omori si pe asta " , am murmurat avand ochii inchisi , apoi am tresarit cand el a lovit volanul masinii . Incruntat spre drum. 

" Imi pare rau " , am oftat intorcandu-ma pe scaun inchizandu-mi din nou ochii. 

" Sa nu-ti para rau Payton. Am facut ceva teribil si n-as putea sa ma revansez . Dar promit ca ma voi schimba. Promit pentru copilul nostru. Doar ai incredere in mine " , el ofta greu , emotiile simtitudu-se in vocea lui. Am dat din cap aproape adormita. 

" Nu vorbi despre asta " , am oftat cazand intr-un vis nestiut.

-----------------------

" Iubito suntem aici " , l-am auzit soptind , corpul meu fiind mutat din scaunul neconfortabil. Mi-am deschis ochii incet , Harry uitandu-se in jos la mine in timp ce corpul lui i se misca carandu-ma. Am murmurat ceva neintels in timp ce m-a pus jos pe podea. El a suspinat apoi s-a dus la masina sa ia restul bagajelor. M-am frecat la ochii batand in usa gentil cu cealalta mana. S-a deschis usa si am vazut un Zayn obosit , apoi am zambit vazandu-i fata luminata . 

" Ce face Marlee ? " , am intrebat vocea sunand orobil. El maraie departandu-se de mine. Am chicotit stiind de ce arata asa. Am intrat in casa uitandu-ma imprejur observand ca e goala. Doar pe Louis l-am gasit stand pe canapea uitandu-se la mine confunz. M-am uitat la el inapoi la fel de confuza. 

" Esti bine ? " , am intrebat apropiindu-ma incet , apoi sunt acompaniata de Harry langa mine plin de bagaje. Louis a dat din cap apoi isi indrepta capul spre geam. M-am incruntat urmarindu-l pe Harry urcand scarile , spre partea unde disparuse Harry , ducandu-ma apoi intr-o camera unde aruncase bagajele. 

" Londra va fi perfecta " , Harry zambi la mine , apoi i-am returnat zambetul. Am dat din cap inconjurandu-i talia cu mainile mele. 

" Du-te sa dormi inainte sa te prabusesti pe podea " , el suspina ghidandu-ma spre un pat mare si moale. M-am scufundat sub paturile moi si acoperindu-ma cu paturile. Harry imi zambeste inainte sa iasa din camera , plasandu-si telefonul la ureche in timp ce inchidea usa. Nu e nimic care sa ma ingrijoreze. Cel putin ma gandesc ca sunt foarte obosita ca sa ies din aceste paturi moi 

POSSESIVEWhere stories live. Discover now