CHAPTER 53
Pasii mei nu erau frecventi cand urcam scarile cand mersul spre altar incepuse. Nate practic ma tragea dupa el , iar picioarele mele se puteau prabusi in orice moment. M-am uitat in sus , vazandu-ma pe acel covor spre altar. Un zambet mi s-a afisat pe fata observandu-l pe Harry ca se uita la mine iar Niall , Liam , Louis si Zayn fiind langa el. Toti aratau eleganti. Pasii mei si ai lui Nate ne-au condus in fata lui Harry , iar un preot statea la masa imbracat tot in alb. Zambetul meu ramasese pe buze cand ma uitam la Harry care imi zambea inapoi avand mainile mele intr-ale lui. Preotul le spuse tuturor sa se aseze si atunci a fost momentul sa ma uit la ei si sa ma intreb de una naiba ii stia Harry. Baetii si cele doua fete stateau intr-o parte . In partea baietilor erau mai multi , o femeie batrana statea langa Niall care-i strangea mana. Altarul era acum plin de cativa copii care aveau in jur de 10 ani. In partea fetelor , era mama lui Perrie , impreuna cu Nate si Aria. In spatele Ariei am putut vedea o fata cunoscuta de barbat. Imediat m-am uitat la Harry cunoscand acea fata. Harry se incrunta uitandu-se inapoi unde eram apoi la mine. Incruntarea lui era adanca , dar stiam ca incerca s-o mascheze stand calm. Mainile lui le strangeau pe ale mele facandu-ma sa reactionez.
" E in regula iubito . E inafara numarului " , imi spune soptind. In acest loc erau multi oameni pentru Harry , iar Paul era cu siguranta inafara numarului.
Preotul incepuse vorbeasca cat de minunat e sa aibe 2 tineri , care se iubesc neconditionat pentru a-si trai batranetile imprena . Pana atunci nu mi-am dat seama ca Harry incepuse sa voerbeasca.
" Am juramantul sa te pastrez a mea , sa-ti arat ca te iubesc si sa-ti arat o alte parte a mea nevazuta de nimeni. Am juramantul sa te tratez ca pe o femeie superba ce esti . Am sa ma lupt cu orice , si am sa te scutesc de toate relele care ti se vor intampla. Am juramantul sa fiu langa tine atunci cand esti bolnava. Te iubesc Payton si sper ca acum o sa ma crezi " , spuse chicotand la sfarsitul frazei. Am zambit uitandu-ma de la mainile noastre , la el inainte sa vorbesc
" Am juramantul sa te iubesc , atata timp cat esti al meu si n-am sa-ti arat unde ti-e locul " , am spus chicotand inainte sa continui
" Am juramantul sa fiu mama copiilor tai , unde-i voi invata ce este respectul si iubirea. Promit ca o sa te tratez ca pe un barbat in timp ce ma ajuti cu orice am nevoie. Am juramantul sa te iubesc asa cum iti place tie si te cred . Doar fara fuga " ., am spus soptind sfarsitul facandu-l sa zambeasca.
" Daca sunt obictii , va rog sa spuneti acum" , preotul spuse , iar ochii mi s-au deschis larg rugandu-ma sa nu spuna . Am oftat greu atunci ca l-am observat pe preot ca a continuat sa vorbeasca ne dadandu-i sansa sa vorbeasca.
" Harry o iei pe Payton sa-ti fie o sotie loiala , ghidand-o spre greselile pe care le va face . Promit s-o iubesti cu totul si promiti s-o ajuti cand nu este bine ? " , preotul spuse uitandu-se de la Harry spre carte
" Da " , Harry spuse punandu-mi inelul pe deget . Era minunat
" Payton il pe Harry sa-ti fie un sot loial , promiti sa-l ghidezi spre greselile care le-a facut , promiti sa-l iubesti cu totul si promiti sa-l ajuti atunci cand nu este bine ? " , preotul spuse
" Da " , am spus zambind punandu-i inelul pe deget
" Poti saruta mireasa "
Harry ma trage apoi spre el sarutandu-ma gentil , iar eu am zambit tinandu-l de gat . I-am dat drumul zambind amandoi .
" Te iubesc " , am soptit vazandu-l repetand inainte sa ma sarute. Toata lumea a inceput sa fluiere si sa bata din palme in spatele nostru. Harry imi da drumul incrucisandu-si degetele cu ale mele in timp ce ma ghida cu el. Nate , Perrie si Aria erau in spatele nostru urmarindu-ne , fiind impreuna cu baietii si acea femeie batrana. M-am uitat imprejur incercand sa-l gasesc pe Paul dar m-am incruntat cand n-am vazut nimic.
Nu era aici ?
" Zayn s-a ocupat de asta " , Harry imi spune soptind de sus neuitandu-se in jos. Apoi am dat din cap uitandu-ma in jos in timp ce mergeam
----------------
Eu si Harry eram in limuzina intorcandu-se spre casa noastra , unde avea loc petrecerea. Degetele noastre erau incontinuare incrucisate . Practic lipite . Am iesit din masina tinandu-l de mana pe Harry , iar cu cealalta imi tineam rochia ca nu cumva sa se murdareasca.Sunt ghidata catre casa unde era frumos aranjata si organizata , unde apoi am fost condusi catre gradina. Un cort mare si alb era asezat in jurul gradinii impreuna cu piscina. Am mers pe langa oameni , felicitandu-ne si zambindu-ne. Eu doar ma uit dupa o persoana. E aici pe undeva.
" La naiba , Mrs Styles , a fost minunat " , Perrie spuse imbratisandu-ma . Am vrut s-o imbratisez inapoi dar Harry nu-mi dadea drumul la mana.
" Unde-i Paul " , am intrebat-o stiind ca Zayn i-ar fi putut spune
" Payton nu . Nu ai de ce sa-ti faci griji " , Perrie soptind
" Vreau sa cunosti pe cineva . Doar ca sa stii , nimeni , adica nimeni , nici macar baietii baietii , n-au cunoscut-o . Exceptandu-l pe Niall. " , Harry soptise in timp ce ma tragea dupa el , ducandu-ma la acea femeie care statea in rand cu Niall. Imi zambise imbratisandu-ma avand lacrimi in ochi cand se trasese inapoi uitandu-se la Harry la mine.
" Imi pare bine sa cunosc fata pe care Harry a luat-o " , spuse razand stergandu-si ochii . Mi-am incruntat spracenele confuza.
" Oh scuza-ma . Sunt Anne , mama lui Harry " , spuse razand tinandu-l pe Harry de brat. Gura imediat luase forma de O neasteptand ca Harry sa aibe familie. Nu e genul de baiat care sa-si tina familia langa el.
" O doamne , imi pare bine sa va cunosc. Eu sunt Payton " , i-am spus zambind cald. Apoi ea a ras gentil.
" Nici nu ai idee ce fericita ma sunt " , uitandu-se de la Harry la mine . M-a uitat la Harry , iar un zambet ii aparu pe buze , dandu-mi seama ce mult o adora pe mama sa. Apoi ea a plecat intorcandu-se la Niall. Apoi m-am intors la Harry urmarindu-l.
" Alti membrii de familie mai sunt ? " , i-am spus razand ciupindu-l de mana . Apoi chicoteste strangandu-mi mana.
-------------
Seara avea sa mearga bine , iar Harry in sfarsit mi-a dat drumul la mana , ducandu-se sa danseze cu mama lui in mijlocul ierbii. Perrie si Zayn erau sus , dormeau. Cel putin asa cred ca faceau. Niall a trebuit sa-i care pe Louis si Aria sunt in camera lor deoarece erau beti. Iar Liam era pe undeva treaz. Eu stateam la masa apropiata de masa unde era tortul asezat. Ma uitam la Harry si Anne cum comunicau, parand destul de ciudat sa-l vad pe Harry dansand si vorbind cu cineva in afara de baieti sau Perrie.
" Payton ? " , am tresarit pe scaun intorcandu-ma spre acea silueta . Era imbracat cu un hanorac iar fata nu i se vedea.
" Ce ? " , am spus . Nici n-ar trebui sa vorbesc cu el.
" Doar am vrut sa te felicit. Stiu ca nu am fost un tata bun si imi pare foarte foarte rau. Am vrut doar sa-mi vad fetita maritandu-se. A trebuit sa fiu acolo Pay , imi pare rau daca te-am speriat sau ceva. Imi pare rau ca sunt un tata rau . Imi pare rau pentru tot raul ce ti l-am cauzat. Doar spre ca esti fericita " , spuse soptind in timp ce stateam in picioare , uitandu-ma de la Harry la el cat a vorbit. Minte.
" Opreste-te " , am spus mutandu-ma inapoi pe locul meu. Am putut vedea zambetul acela pe jumatate . Restul fetei fiind acoperita.
" O draguto. Esti la fel ca mama ta . La fel ca ea. Tu nici nu stii ca Harry e exact ca mine. E , eu Payton . Nu-ti amintesti de mine si mama ta ? Cate vanatai si taieturi avea pe ea. E aceeasi ca tine Payton. Nu se schimba . N-o va face. " , imi spuse scuturandu-ma inainte si inapoi in timp ce ma tinea de brat.
" IESI " , am spus tipand aparandu-ma in timp ce se apropia. Apoi am fost apucata dur pe la spate , dar nu era Harry. Am tipat tare clipind din ochi , din cauza lacrimilor , in timp ce Harry era peste Paul lovindu-l repetat. M-am intors vazand ca e Liam. Am oftat punandu-mi mainile in jurul taliei lui strangand cu putere. Apoi am fost luata pe sus si dusa inapoi spre casa. Liam ma pusese pe marginea cazii in timp ce o umplea cu apa.
" Ce a spus ? " , Liam intreba gentil in timp ce-mi stergea obrazul.
" Ca Harry e versiunea tanara a lui " , am scancit in timp ce incepusem sa sughit. El apoi si-a pus mana pe a mea facandu-ma sa ma uit la el.
" L-ai schimbat Payton " , el spuse si Harry aparuse la usa . Pumnii lui erau vineti si sangerau impreuna cu taietura de pe obraz si maxilar. Liam iesise , iar Harry inchisese usa in spatele lui. Harry s-a apropiat de casa , inchizand robinetul. Apoi se intoarce spre mine ajutandu-ma cu rochia si lenjeria inainte sa intru in cada , asteptandu-l sa mi se alature. Dar n-o face. Dar in rest , statea pe cada langa mine.
" Imi pare rau " , ii spun soptind in timp ce-mi treceam degetele pe pumnii lui loviti.
" Nu e vina ta " , spuse simplu incercand sa-si tina nervozitatea. Stiu ca e pe cale sa explodeze.
" Trebuia sa te chem " , am spus uitandu-ma la mainile lui
" Nu e vina ta iubito " , imi spuse soptind odhnindu-si fruntea pe mana. " Era ziua nuntii noastre. Asta m-a scos din minti " , spuse nervos. Apoi se ridica in picioare si iese pe usa. Am marait lasand apa sa-mi acopere fata. O zi fara drama. Asta e tot ce vreau