Capitolul 35

108 5 0
                                    

CHAPTER 35 

Am suflat , ochii mei fiind inca inchisi . Am incercat sa-i deschid dar am observat ca eram legata la ochi , iar mainile erau legate la spate. Eram legata la spate undeva in masina si practic mai aveam un pic si faceam pe mine. Apoi cineva m-a dezlegat la ochi lasandu-ma sa ma uit prin prejur . Un alt barbat statea langa mine cand am observat ca eram intr-o masina neagra. 

" E chiar o draguta " , spuse barbatul , eu facandu-ma ca n-aud , apoi m-am incruntat la el observand ca mi-a spus ca sunt draguta . Se muta langa mine punandu-si o mana pe genunchii mei . Apoi dur mi-am mutat piciorul evitand atingerea lui. 

" Nu ma atinge " , i-am spus apoi zambetul lui se transforma intr-o incrutare avand o expresie dura pe fata cand a ridicat mana. Am suflat intorcandu-mi fata intr-o parte . Apoi fata mi-a fost acoperita de par din cauza loviturii.

" Nu vorbi cu mine " , imi spuse . Mi-am tinut capul in jos nevrand sa ma uit in ochii lui. Cand masina s-a oprit cu multa forta , a fost cat pe ce sa cad. Barbatul care era langa mine , a deschis usa la masina scotandu-ma. Un scancet mi-a iesit din gura , atunci cand m-a apucat de glezna si m-a tras spre el , tinandu-ma dur in brate. Bratele imi erau inca legate la spate.Odata intrata in casa , am fost aruncata pe jos intr-o camera. Usa apoi a fost inchisa , ca ma apoi deschisa cateva minute mai tarziu de Jason . Expresia dura inca o avea pe fata , atunci cand a inchisa usa dupa el si apropiindu-se de mine. Se aseza pe vine langa mine. 

" Acum daca nu ma crezi , imi pare rau dar va trebui sa iau ce-i al tau " , imi spuse uitandu-se la burta mea . Gura mi s-a deschis instand ramanand socata. Cine ar fi capabil sa faca asa ceva ? Sa ia viata cuiva chiar daca inca nu s-a nascut ? 

" Nu poti " , am scancit , simtindu-mi obrazul cald din cauza loviturii. 

" Vorbesti numai atunci cand esti intrebata " , imi spuse

" Iti spun asta acum , inainte sa se intample scumpo " , imi spuse . 

" Paul v-a plati pentru avort . Vinerea asta " , imi spuse inainte sa-i apara un zambet pe buze 

" Apoi , mi te va da mie " , imi spuse chicotand luandu-mi de obraz . Acum obrajii mei ii uda mana . As tipa , pocni , as face orice ca sa salvez bebelusul , dar asta inseamna s-o patesc mai rau. Jason se ridica in picioare , taindu-mi sfoara din jurul mainilor apoi o arunca intr-o parte. 

" Acum esti a mea scumpo " , imi spuse inainte sa deschida usa si s-o tranteasca in spatele lui. 

Ajutor 

----------------

Patul care era in camera era necorfortabil mai ales pentru acest stadiu. Se simtea ca si cum niste cutite ti-ar strapunge corpul . Nici n-am idee ce ora este , daca este noapte sau zi. A trecut o saptamana de cand sunt aici . Sa fiu sincera mi se pare ca a trecut o luna dar n-ar fi posibil pentru ca Vineri este ziua. Ziua in care voi incerca sa salvez doua vieti . A mea si a copilului mei nenascut. M-am ridicat auzind tipetele care se tot apropiau. Apoi , usa s-a deschis si o blonda a fost aruncata in camera inainte ca usa fie inchisa la loc. M-am ridicat repede din cap ca s-o ajut pe fata . Cand a ridicat capul , ochii mi s-au deschis larg si lacrimile imi curgeau pe obraji vazand ca daunele erau mult mai rele decat le facea Zayn. Obrajii ei erau plini de sange uscat si lacrimi impreuna cu vanataile care ii acopereau fata palida. 

" Imi pare foarte foarte rau " 

M-am aplecat imbratisand-o , plangand pe umarul ei . Apoi si ea incepuse sa planga. Iar sughiturile ei deveneau constante. Apoi m-am tras inapoi , punand-o pe podea , capul ei cazuse iar ochii ei erau atintiti pe burta mea. 

" Vorbeau despre tine Payton " , imi spuse scancind si continuand sa planga. 

" De ce ? " , i-am spus scancind stergandu-mi lacrimile 

" Te vor opera " , imi spuse soptind uitandu-se la mine. Durerea ii aparuse pe fata . Mi-am scuturat apoi capul iar lacrimile mi-au aparut din nou pe fata. 

" Apoi pe mine ma vor omoara " , imi spuse inainte sa traga aer in piept continuand 

" Apoi ma vor face sa ma uit cum suferi " , imi spuse oftand simtindu-i vocea slabita 

" Nu vor pune mana pe tine . Iti promit Perrie " , ii spun

" Zayn va veni dupa tine. Te iubeste Perrie ", am continuat sa spun facand-o sa se simta mai bine chiar daca amandoua plangem 

"Zayn " , spuse plangand si mai tare aducandu-si aminte de niste amintiri . " Zayn era pe podea plin de sange . M-au luat inainte ca eu sa aflu daca e in viata " , imi spuse continuand sa sughite din nou . Usa incepuse sa se miste insemnand ca cineva va intra . Perrie se mutase langa mine , imbratisandu-ma. Jason intra in camera zambindu-mi inainte sa se holbeze la Perrie. Inchisese usa si se mutase spre mine. 

" Ai idee ce zi este astazi scumpo ? " , ma intreba gentil , nevrand sa stiu data. 

" Nu " , ii spun apoi l-am observat usor enervat inainte sa continue 

" E Miercuri , stii ce inseamna asta ? " , imi spuse chicotand uiandu-se de la mine la Perrie. Amandoua n-am zis nimic. 

" Tu " , spuse aratand spre Perrie. Apoi isi muta privirea spre burta mea aratand cu degetul . " Si tu , veti disparea " , spuse razand uitandu-se inapoi in ochii mei. 

" Apoi in sfarsit ne vom incepe noua familie " , spuse soptind. 

Apoi trupul mi s-a tremurand , vroind sa-i rup capul de pe umeri. 

" Nu sunt a ta " , ii spun uitandu-ma la coapsele mele 

" Mai spune inca o data scumpo " , imi spuse amuzat 

" Nu sunt a ta . Nu sunt. Sunt a lui Harry " , ii spun construind puternicia in jurul meu inainte ca el sa se intoarca. Apoi am smtit o lovitura puternica. Perrie incepuse sa tipe la Jason facandu-l sa ma loveasca in continuare. Dar nici una din lovituri nu-mi atingea burta. Nu , acea parte va fi pentru Vineri. Vineri imi va sentinta de moarte

POSSESIVEWhere stories live. Discover now