CHAPTER 63
Mi-a luat cel putin o ora sa realizez ca l-am confruntat pe Harry pentru prima data. Am fost impresionata dar in acelasi timp dezamagita pentru ce am facut. N-am lovit pe nimeni in viata mea , dar el ma facuse atat de nervoasa incat n-am putut sa ma controlez. Mania lui ma lasase in aceasta lume singura si sincer aveam nevoie de el. M-a facut atat de nervoasa si inca sunt adevara si nebuneste indragostita. Avem o relatie de tip iubire-ura pe care o urasc. O urasc prea mult. Eram acum incuiata in baie. Stateam in cada. Si inca ceva ce probabil n-as fi putut sa fac daca Harry era aici. Dar nu este. N-am vorbit inca cu Perrie , fiind inca nervoasa pentru ca m-a dat asa de usor. Stiam ca a trebuit sa spuna ceva pentru a-si completa fraza dar trebuia sa lase la o parte cateva parti. Am iesit din baie uscandu-ma inainte sa ma shimb in pantalonii de pijama si intr-unul din tricourile lui Harry. Mi-am lasat parul ud sa cada pe spate.
"PAYTON " , am auzit-o pe Perrie tipand de jos , iar eu imediat am deschis usa la camera si am fugit spre scari coborand . Am gasit-o in bucatarie cu capul in jos si privirea pe podea. Apoi am observat o mica balta in jurul ei , sufland si realizand ce s-a intamplat.
" Sfinte Sisoe " , am murmurat sub respiratia mea mergand spre Perrie. Am tinut-o de talie scotand-o repede pe usa.
" Gentile mele sunt inauntru Payton " , Perrie spuse , apoi am dat din cap aprobator inchizand usa . M-am intors la masina , m-am urcat si apoi am pornit repede spre spital. Perrie respira destul de greu in timp ce-si lasa capul pe spate. Am incercat sa fiu atenta la drum. Apoi , mana ei o lua pe a mea strangand-o cu putere .
" Imi pare rau Payton " , imi spuse scancind tensionat
Am ajuns in sfarsit la spital , apoi am mers spre intrare tinand-o pe Perrie de talie , conducand-o spre un birou.
" I s-a rupt apa " , am spus ingrijorata , apoi o doamna imi zambeste aducand un scaun cu rotile pentru a o aseza pe Perrie. Am urmarit-o pe acea doamna care o conducea pe Perrie , spre o camera la capatul holului. Femeia ii intinsese lui Perrie o camasa apoi a iesit din camera spunand ca se va intoarce imediat. I-am dat lui Perrie un zambet linistitor in timp ce o ajutam sa-si scoata hainele punandu-si acea camasa fara spate . Apoi s-a intins in pat , incolacindu-se de durere.
" T-Te rog suna-l pe Zayn " , spuse soptind tinandu-se de burta. Am dat din cap aprobator nespunand un cuvant in timp ce i-am luat telefonul din mana si iesind din camera. Am format numarul inchisorii , apoi am intrebat daca pot vorbi cu Zayn fiind o urgenta.
" Alo ? " , dupa un timp i-am auzit vocea prin telefon. Am zambit uitandu-ma in jos . El neavand idee de ce se intampla.
" Perrie e in travaliu Zayn " , am spus gentil. Apoi urmase o completa liniste dupa care linia era moarta. M-am incruntat uitandu-ma la ecranul de la telefonul lui Perrie observand ca scria deconectat. De ce a inchis ? Am zambit mergand inapoi spre camera observand ca asistenta o calma pe Perrie. I-am pus telefonul pe masuta langa ea.
" Ce a spus ? " , intreba , stand pe o parte si incercand din rasputeri sa nu se miste.
" A spus ca te iubeste si ca e in drum spre spital " , i-am zambit. Nu vreau sa-i dau false sperante dar e singurul lucru care n-o rupe in acest moment. Un mic zambest ii aparu pe buze inainte sa se uite la mine.
" Mi-e frica Payton " , ea ofta , apoi m-am asezat langa ea , tinand-o de mana , incercand din rasputeri s-o linistesc.
---------------------
Dupa 3 ore de tipete suprinzator de durata , era timpul pentru o epidurala. Perrie sufla in timp ce ma strangea de maini tare in timp ce acul ii strapungea spatele. Am inchis ochii nefiind sigura daca as putea sa ma uit la acel ac mare. Am auzit o batatura dupa care n-am mai auzit nimic.
" Ok , e timpul sa impingi Perrie . Esti gata ? " , asistenta intreba in timp ce o alta batatura se auze pe hol . M-am incruntat uitandu-ma inapoi la usa cand deodata am vazut-o la pamant. Zayn intrase inauntru observandu-ne pe mine si pe Perrie. Zayn zambea mergand spre Perrie saruntand-o pe buze tinand-o de cealalta mana in partea opusa mie.
" Domnule , imi pare rau dar voi doi nu aveti autorizatie sa fiti aici " , spuse asistenta . Amandoi ? M-am incruntat uitandu-ma in spatele meu , ochii mi s-au largit iar gura mi s-a uscat observandu-l stand langa tocul usii neluandu-si prvirea de pe mine.
" Nu plec " , Zayn ii spuse dur asistentei din spatele meu , in timp ce eu nu-mi luam ochii de la Harry. Ochii lui imi spun sa fug. Dar nu vreau. Nu planuiesc sa fug de data asta. Lungile progrese ale sale au durat mai putin de o secunda cand am observat ca e in spatele meu , apoi am tresarit cand i-am simtit mainile stranse pe soldurile mele. Perrie incepuse sa tipe tare , taindu-ma de la privirea lui Harry , apoi am auzit cum asistenta si Zayn se certau , apoi Zayn aproape ca mai avea si bufnea nevrand sa faca ceva.
" E ok Perrie " , i-am spus gentil , mana ei fiind intr-a mea , in timp ce incercam sa ma apropii dar am fost trasa inapoi de Harry . El asteapta. Asteapta ca eu sa fiu singura cu el. Ceva ce nu astept cu nerabdare. Un singur lucru ma macina . Cum naiba au iesit din inchisoare ?