CHAPTER 41
Nu stiu cum am ajuns in acest sens , ce m-a facut sa ajung la acest sens . Nu trebuia sa ies afara in acea noapte , trebuia sa fug unde puteam. Trebuia sa-i spun Victoriei din prima clipa. E vina mea ca ea e moarta . E vina mea ca Nate e bagat in acest rahat. E vina mea ca sunt aici. E vina mea pentru toate astea. Capul meu se simtea ca o piatra sfaramata , iar corpul il simteam moale si slabit. Ochii imi erau prea grei ca sai-i deschid. Inima imi batea cu putere. Puteam sa simt cu buricul degetului , covorul moale , iar aerul il simteam in gat facandu-ma sa tusesc. Ochii mi s-au deschis , fiind inca grei. Am stat intinsa , incercand sa respir calmandu-ma. Nu merge. M-am ridicat incet si m-am uitat imprejur. Sunt intr-o gang sau beci iar nici o lumina nu era in aceasta camera. Nici nu stiam ca au beci. Am putut sa aud pasii zgomotosi de deasupra , apoi usa deschizandu-se. Pasii se auzeau din ce in ce mai luminosi coborand scarile. Apoi am vazut-o pe Perrie , ea uitandu-se la mine , vazand ca m-am trezit. Ea s-a apropiat de mine nescotand o vorba . Apoi am vazut pe maxilarul ei o vanataie proaspata. Se pare ca nu sunt singura care e invatata o lectie in aceasta casa nenorocita.
" Imi pare foarte rau de Victoria " , imi spune dandu-mi un zambet apoi ingenuncheaza langa mine . Apoi am dat din cap neuitandu-ma la ea. Victoria a fost prietena mea cea mai buna din New York . Era singura mea prietena. Ea si Nate erau apropiati cand au inceput sa iasa impreuna cand erau mai tineri. Cand am sa-l vad pe Nate , am sa-l bat de ii suna apa in cap.
" Ce planuri au ei cu mine ? " , am intrebat , vocea fiindu-mi ragusita si Dumnezeu stie de cat timp era asa.
" Nu stiu scumpo. Nici macar nu am voie sa fiu aici " , imi spune soptind uitandu-se de la mine spre usa.
" Du-te , nu vreau sa fi ranita din cauza mea , chiar de se intampla mai mult decat o data " , i-am spus impingand-o. Apoi ea a oftat , ridicandu-se si plecand , lasandu-ma cu gandurile mele.
-----------------
Stateam intinsa in mijlocul camerei , iar pasii se auzeau din ce in ce mai incet . Asta inseamna ca e noapte. Dar inca nu sunt obosita. Gandurile ma mancau de vie , iar Victoria se afla printre ganduri , iesind si intrand din mintea mea , unde am crezut ca am si vazut-o in capul meu. Purtandu-se ca deobicei. Spunandu-mi sa fiu puternica. Dar stiu ca daca as face asta , as sfarsi ca ea. Moarta. Am sarit instand cand am auzit un tusit venit de deasupra mea. Mi-am deschis ochii si l-am vazut pe Louis. Apoi el imi zambi si se aseza langa mine. Mi-am incrutant sprancenele spre el.
" Indiferent ce a-i zice , nu v-a ajuta. Imi pare rau " , i-am spus inchizandu-mi din nou ochii.
" o , nu sunt aici sa-ti dau un sfat " , imi spune chicotand . Am deschis ochii din nou uitandu-ma la el confuza. Apoi un gand mi-a trecut prin cap . Poate e aici ca sa ma violeze din nou.
" Nici aia " , imi spuse de parca mi-ar fi citit gandurile.
" Sunt aici sa-ti zic intr-un final . Am tot incercat sa-ti zic ultimele dati dar esti asa de incapatanata , incat esti aici. Sunt sigur ca vei asculta si ma vei ierta " , imi spuse uitandu-se la mine in timp ce vorbea.
" Sincer , chiar nu-mi mai pasa Louis , doar aminitirile imi ies in cale " , ii spun inchizandu-mi ochii din nou. Nu pot sa ma uit la el.
" Ti-am adus de mancare , pentru ca Harry are de gand sa te infometeze pana cand a-i sa-l implori " , Louis spuse aproape razand.
" Multumesc " , i-am spus stand cu ochii inchisi . Apoi l-am auzit ridicandu-se in picioare , ducandu-se spre scari. Apoi a inchis usa dupa el lasandu-ma din nou cu gandurile mele. Am sarit trezindu-ma instant din cauza tipetelor si urletelor venite de sus. Nici nu observasem ca am adormit. Am observat langa mine o banana si un pahar cu suc pe care Louis mi le lasase azi noapte. Am mancat si baut repede inainte ca cineva sa deschisa usa , intrand inauntru. Si imi pare ca asta se va intampla. Curand , Harry isi face aparitia , holbandu-se la mine in timp ce se apropia. M-am ridicat in timp ce el statea in fata mea , avand o inaltime periculoasa.
" De ce ai fugit draguto ? " , imi spuse, uitandu-se la mine cu dezgust. Am pufnit inapoi neputand sa-mi tin echilibrul. Picioarele inca imi erau moi. Nu i-am raspuns , pentru ca am incercat sa stau in picioare dar am esuat. M-am sprijinit de perete oftand.
" Pentru ca nu vreau asta. Nu e destul de clar ? " , i-am spus. Ochii lui aratau tristi. Apoi am auzit tipete venite de sus , apoi si-au facut loc si au coborat. Zayn si Perrie erau in camera impreuna cu mine si Harry. Perrie era panicata si speriata. M-am incruntat confuza uitandu-ma apoi la Harry. Ochii lui erau acum negri , exact ca in ziua cand l-am cunoscut. Harry s-a apropiat de mine si m-am impins in acel perete din ciment.
" Chiar nu intelegi ? Esti a mea . Nu a Victoriei . Nu a lui Jason . Nu a lui Paul. Esti a mea " , imi spuse facandu-ma sa tresar la fiecare cuvant pe care il spunea.
" Du-te dracu. M-ai pierdut . Chiar nu intelegi Styles ? M-ai omorat in clipa cand mi-ai omorat cea mai buna prietena" , i-am spus inapoi. Apoi el a inceput sa maraie , facandu-ma sa fiu si mai nervoasa. Apoi am ridicat genuchiul lovindu-l in bile. Zambetul lui disparu in momentul cand s-a asezat pe jos fiind acum in durere.
" Rahat " , am spus. Cu siguranta voi fi moarta dupa ce-si va reveni. Ochii mi s-au deschis larg , uitandu-ma Zayn si Perrie care fusesera martori la intamplarea care s-a petrecut. Perrie era impresionata si socata in acelasi timp. Fata lui Zayn arata de parca mai avea un pic si zbucnea in ras. Am reactionat apoi rapid , luand-o la fuga in timp ce Zayn se pregatea sa ma prinda. Mi-am muscat limba in timp ce alergam pe scari , fiind atenta sa nu ma impiedic si sa cad deoarece imi puteam semna sentinta . Am putut auzi tipetele lui Perrie catre Zayn in timp ce el ma urmarea . Apoi am observat ca sunt in casa lor. Am alergat pe langa Liam care se uita la mine confuz si apoi am alergat din nou pe scari refugiindu-ma intr-o camera care era de fapt camera lui Harry. Am intrat in baie , inchizand-o si blocand-o dupa mine. Am inceput sa respir greu cand m-am lasat sprijinit de usa lasandu-ma in jos , si auzind bubuiturile si tipetele spre mine ca sa deschid usa. In nici un caz . Nu aveam de gand sa deschid usa . Apoi am inceput sa ma blestem singura. Cat de proasta am putut sa fiu ? M-am bagat acum in cel mai mare necaz