Capitolul 21

105 4 0
                                    

CHAPTER 21

Dupa ce mi-a bandajat piciorul , Harry m-a asezat in cada plina cu spuma. S-a asezat apoi pe vine langa mine , oftand inainte sa vorbeasca. 

" Eu si baietii vom iesi putin. Perrie va fi aici ", imi spune ridicandu-se in picioare. Am dat din cap uitandu-ma in alta parte. Dupa ce am auzit usa inchisandu-se , m-am ridicat sa ma sterg schimbadu-ma apoi in pijamalele care mi le lasase Harry. Mi-am strans parul apoi am iesit din baie , coborand la Perrie unde credeam ca e. Cand n-am gasit pe nimeni , am urcat sus pana la Zayn in camera. Am deschis usa incet vazand-o pe Perrie dormind in pat. Figura ei mica neobservandu-se in patul mare. Am inchis usa si apoi am coborat jos . Ceva nu e bine. Simt asta. Parca ceva sau cineva ma urmareste. Sunt intr-un hotel destul de mare. Nu cred ca cineva s-ar urca asa de sus doar ca ma priveasca pe mine . Am zambit in sinea mea , auzindu-mi telefonul bazaind pe masa din bucatarie. Harry imi luase acum ceva timp telefonul , dar n-am crezut ca l-a spart. M-am uitat prin el si am vazut cateva mesaje si apeluri. Am deschis apoi ultimul mesaj observand ca era de la un numar privat

" Te voi gasi 

De la Anonim " 

Mi-am ridicat sprancenele , cine dracu vrea sa ma gaseasca ? Nu stiu pe nimeni decat pe fratele meu. Apoi am auzit niste pasi marunti , ascunzandu-mi repede telefonul in buzunar , apoi m-am asezat pe scaun vazand-o pe Perrie intrand. 

" Scuze pentru mai devreme , dar n-am vrut sa-ti spun pentru ca stiam ca se va ajunge la asta " , imi spune dand din cap uitandu-se la piciorul meu ranit , apoi repede mi-am scuturat capul 

" A fost legat sa se intample. Ei n-ar trebui sa trateze oamenii asa fara a tipa le ei " , i-am raspuns ducandu-ma in sufragerie asezandu-ma , si observand-o pe Perrie venind dupa mine. 

" Unde e fratele tau ? " , ma intreaba , vocea fiindu-i moale . Evident incercand sa organizeze totul. 

" Inapoi in California " , ii spun in timp ce ma jucam cu mainile in poala. 

" Crezi ca te-ar putea ajuta ? " , ma intreaba uitandu-se la mine , apoi mi-am scuturat capul uitandu-ma la ea. 

" Nu vreau sa fie ranit din cauza mea , dar stiindu-l pe fratele meu , el nu se va opri " , ii spun intinzandu-ma. Il stiu prea bine , el nu se va opri pana nu-si va gasi surioara. El nici n-a vrut sa ma lase sa plec la Universitate pentru ca stia ca-l voi parasi. M-am ridicat nepermitandu-i lui Perrie sa-mi raspunda , apoi eu plecand inapoi in camera lui Harry. M-am intins in pat , scotandu-mi telefonul redeschizand ultimul mesaj. 

" Nu , te rog 

De la Payton " 

Am oftat lasandu-mi telefonul sub perna , tinand astfel ceva care-mi era apropiat. 

_________

Am deschis ochii nerealizand ca am dormit. Aud tot felul de tipete venind de pe hol. M-am ridicat , incercand sa merg spre locul unde se auzeau tipetele. Apoi i-am vazut pe toti ghemuiti pe canapea , facandu-mi loc sa merg pe langa ei , gasindu-l pe Zayn , sangele lui iesind din stomac. Mi-am pus mana la gura tinandu-mi rasuflarea. Sangele a fost mereu slabiciunea mea , daca era de la mine sau de la altcineva , nu conta . L-am observat apoi pe Harry uitandu-se la mine cu atentie. Apoi il vad ca vine spre mine luandu-mi mana care era la gura . 

" Ce s-a intamplat ? " , Harry intrebandu-ma uitandu-se la mine , tinandu-si mana pe mine. Am suflat apoi spre Zayn , el fiind la bustul gol , sangele curgand din trunchi. Apoi am simtit cum sunt trasa deoparte spre camera lui Harry. Apoi imi da drumul inchinzand usa. Apoi se intoarce spre mine , impingandu-ma in spate lovindu-ma de pat. 

" Spune-mi iubito " , imi sopteste, urcandu-se peste mine , genunchii lui fiind pe langa coapsele mele. 

" Nu ma am prea bine cu sangele " , am din umeri , eu fiind sub el. El chicoteste gentil , ridicandu-ma de coapse si tragandu-ma in pat , apoi el punandu-si capul in scobitura gatului meu. 

" Vrei ca eu sa-ti scot asta din minte ? " , imi spune ragusit.

POSSESIVEWhere stories live. Discover now