Capitolul 77

93 5 0
                                    

M-am trezit cascand si intinzandu-ma , dupa care m-am prabusit inapoi pe perne. Am auzit cativa pasi venind de jos impreuna cu cateva mormaituri. Am deschis ochii observand ca sunt singura in pat. Unde nu ma surprinde deloc. M-am ridicat din pat intinzandu-ma , apoi m-am dus incet spre scari coborand jos , unde vocile erau mai usor de recunoscut. 

" Vrea sa te vada inainte sa-ti rup capul " , l-am auzit pe Harry tipand dar incerca sa fie mai linistit. Stiind ca sunt sus. 

" Paul a avut si are bune intentii Harry , tu scoti totul din context " , i-am auzit vocea lui Nate 

" Inceteaza cu prostiile . Payton iesi " , Harry marai facandu-ma sa tresar la ce aproape suna vocea lui. Apoi mi-am facut intrarea de dupa colt gasindu-l pe Nate legat de scaun si plin de sange . 

" Pay , nu-l lasa sa faca asta " , Nate scanci uitandu-se la mine cu ochi morti. Aratandu-mi durerea. 

Apoi l-am auzit pe Harry maraind in spatele meu facandu-ma sa intorc capul spre el. 

" De ce l-ai legat ? " , l-am intrebat pe Harry observadu-i temperamentul si respiratia care crestea incet 

" Pentru ca el a venit aici . Nu l-am prins eu . Vrei sa stii cu ce a venit ? " , Harry ridica din spranceana

" NU " , Nate tipa facandu-ma sa sar , nu vreau asa ceva. M-am incruntat vazandu-l pe Harry ca a scos un pistol. 

" E un pistol pistol , sa te faca sa adormi Payton . El e cu Paul , ma crezi acum ? " , Harry marai holbandu-se la mine

" Nu am zis niciodata ca nu te cred , vreau doar sa vorbesc cu el " , am soptit lasandu-mi picioarele sa se balangane. 

" Ok vorbeste " , Harry spuse . Am oftat intorcandu-ma spre Nate care ranjea la mine 

" Harry te rog pleaca " , am soptit simtindu-l in spatele meu . Caldura lui radia prin el si prin mine

" Nici gand " , spuse apoi am oftat intorcandu-ma la el 

" Te rog Harry " , am spus gentil . Harry marai in timp ce iesea pe usa. Un zambet imi aparu pe buze , dar apoi s-a evaporat cand m-am intors spre Nate. 

" De ce lucrezi pentru Paul ? Am crezut ca esti fratele meu . Cine naiba era ala care avea grija de mine , eram o echipa Nate " , am soptit , fiecare cuvant scos pe gura ma durea si dupa expresia fetei lui , nu l-am impresionat

" O scumpo , acela era un baietel naiv. Acum sunt un barbat care se ocupa de afacerile tatalui dupa ce te voi da lui " , Nate spuse tinandu-si ochii spre mine . Am scos pe gura un mic suspin iar din moment in moment izbucneam in lacrimi dar am refuzat sa le las sa curga. 

" Nu inteleg " , am soptit uitandu-ma la el cum isi musca limba

" Trebuia sa stii ca am inceput sa lucrez pentru Paul de la bun inceput Payton . Nu-ti amintesti ? noptile cand Paul m-a fortat sa intru in camera ta cand dormeai - " , i-am taiat-o repede in timp ce lacrimile se asternau pe fata mea. 

" Opreste-te " , am soptit dar el a continuat 

" Cand noi ne-am tras-o Payton , adu-ti aminte , adu-ti aminte cand te faceam sa tipi ? Sigur ca da . Paul era un bolnav nenorocit , dar ce crezi , si eu sunt. Am facut totul ca tu sa ajungi in Las Vegas pentru ca Paul sa te gaseasca mai usor . Paul a planuit toate astea dar nenoricitul de Styles a intervenit si a stricat totul " , Nate bufnise

Suspinele si sughiturile imi ieseau din gat

" Nu mai inventa . AIA NU ERAM EU " , Am tipat lasandu-mi picioarele sa atinga podeaua rece 

" Nenorocitule , jur - " , l-am auzit pe Harry maraind deasupra mea , dar mi-am blocat urechile refuzand sa aud asalturile venite de la ' fratele ' meu. 

Acele amintiri au revenit in capul meu facandu-ma sa tip in timp ce ma leganam in fata si in spate. Acele aminitiri au fost sterge de la mine , de la trauma prin care a trebuit sa trec. Sunt nervoasa pe mine pentru ca m-am lasat pe mine insumi sa le uit. 

" iubito ridica-te . E in regula " , Harry spuse prin urechile mele blocate . Le-am deblocat apoi m-am uitat in sus , mainile refuzand sa se desclesteze impreuna cu maxilarul meu. Harry imi ia obrajii in palme mangaindu-i .

" Aveti grija de el baieti. Si de celalalt " , Harry marai , uitandu-se peste mine la celalalt. Apoi am fost ridicata de Harry si dusa departe. Mainile erau in jurul gatului lui. Puteam sa-i aud maraielile in timp ce am disparut sus in camera noastra. 

" Shhhh " , spuse calm asezandu-se in pat tinandu-ma in poala lui. Apoi mi-a luat bratele si mainile inclestate intr-ale lui. A incercat si a esuat sa le deschida , gentile scancituri imi ieseau pe gura in timp ce ma uitam. 

" E ok iubito. Nu te va atinge " , spuse , in final desclestandu-mi degetele , avand sange in palme din cauza unghiilor mele. 

" Te iubesc , stii asta nu Payton ? " , el intreba mutandu-se si mai mult in pat , picioarele mele fiind in jurul taliei sale , mainile lui fiind pe spatele meu. Degetele sale ma mangaiau gentil. 

Am dat din cap incet in timp ce-l priveam

" Te iubesc " , am soptit , vocea spargandu-se cand mi-am pus capul pe pieptul lui. El m-a tras de talie si mai mult inconjurandu-ma cu bratele. 

" N-am sa mai las niciodata sa se mai intample una ca asta . Iti promit scumpo " , soptise in timp ce-mi saruta gentil crestetul capului 

POSSESIVEWhere stories live. Discover now