Capitolul 58

83 3 0
                                    

CHAPTER 58

" Am sa te ajut cu asta Payton. Inteleg de ce nu vrei sa-i zici " , Perrie spuse in timp ce conducea. Drumul a durat cam o ora si tot ce am facut a fost sa ma stresez pentru faptul ca Harry va afla ca am un umflatura mica sub acest material. Perrie incerca sa ma calmeze , si sa ma faca sa fiu fericita. Adica , cel putin il voi vedea din nou. Si cine stie cat timp voi astepta sa-l vad din nou. Perrie gaseste o parcare , oprind masina , si iesind din masina impreuna. Perrie ma asteapta zambind , apoi ma apuca de mana , mergand impreuna spre cladire. Am ajuns amandoua in fata unui birou unde statea o femeie cu o expresie a fetei tare. Se uita in sus avand ochii reci . Perrie ii zambeste , dar femeia nu i-a zambit inapoi. 

" A , suntem aici sa-i vizitam pe Harry si Zayn " , Perrie spuse nervoasa. Ultima zvacnire a capului inainte sa se intoarca cu fata la birou intinzandu-i niste hartii pentru a le completa. 

" Va trebuie sa semnati asta , dupa care puteti merge spre acea usa " , spuse uitandu-se la acea usa mare . Mi se pare ca e mai rea decat mi-am inchipuit. Perrie daduse din cap tragandu-ma spre niste scaune portocalii , apoi am strambat din nas dezgustata. Nu cred ca aceste scaune ar trebui sa fie portocalii. M-am asezat langa Perrie completand acele hartii , iar cand eram amandoua gata trecuse o ora. Perrie le luase pe ale mele dandui-le femeiii apoi ea suna pe cineva pe nume Craig. M-am incruntat vazand apropiindu-se doi barbati , intrand pe usa pe unde ar trebui noi sa ne ducem. Amandoi ne priveau asteptand. Am tremurat luand-o pe Perrie de mana in timp ce mergeam cu ei , apoi am fost ghidate intr-o camera. Camera nu are nici o mobila. Nimic. Doar usa pe care am intrat. Am tresarat cand unul din barbati si-a pus mainile pe umerii mei strangandu-i , apoi mutandu-si mainile mai jos spre bratele mele. Apoi se muta spre pieptul meu , eu muscandu-mi buza cand m-a strans. E dezgustator. Continua sa ma perchezitioneze incruntandu-si sprancele cand ajunsese la burta . 

" Sunt insarcinata " , soptesc apoi el da din cap incruntat , mutandu-si mainile pe fundul meu ducandu-se spre picioare. Dupa ce a terminat , am asteptat-o pe Perrie luandu-ma de mana. Barbatii ne-au condus spre o camera unde erau doua scaune de-alungul mesei de metal , fiind legata cu lanturi de podea. M-am asezat pe scaun langa Perrie intr-o parte a mesei. Am auzit niste strigaturi apoi mi-am intors capul observand cine tipa. M-am uitat la Perrie , zambetul ei ii aparuse pe buze. 

" Da-te dracu din drumul meu " , l-am auzit pe Zayn intrand pe usa , iar doi bodyguarzi erau langa el avand doua bate fiind pregatiti sa-l loveasca. Se uita la Perrie apoi fuge la ea ridicand-o in sus in timp ce se imbratisau. M-am tot uitat la usa negasind urma de Harry. 

" Unde e Harry ? " , am intrebat ingrijorata. Perrie si Zayn s-au separat in timp ce Zayn ma privea. 

" O sa vina . Nenorocitii astia nu ne-au lasat pe amandoi " , spuse chicotind aratandu-le un deget celor doi barbati imbracati in negru. 

" Ce face copilul meu ? " , Zayn intreband palpandu-i burta lui Perrie apoi eu am zambit la interactiunea lor. 

" Bine , un pic cam nerabdator , si cred ca e pregatit sa iasa " , spuse chicotand uitandu-se in jos. Am facut cativa pasi mai in fata fiind capabila sa aud conversatia.

" Imi pare foarte rau . Stiu ca daca eram acolo insemna totul " , Zayn spuse soptind dandu-i lui Perrie toata atentia. Dar ea nu se uita in sus , doar da din cap. 

" Te iubesc " , raspunsese uitandu-se in sus , apoi amandoi zambira unul la altul.

" O am pe Payton " , Perrie ma lua de brat tragandu-ma langa ei. Zayn se uita la mine zambind. 

" Sper ca m-ai iertat acum pentru ca vei nasa copilului meu " , spuse stern facandu-ma sa chicotesc. 

" Trebuie sa te conformezi Malik " , i-am spus zambindu-le in timp ce ma indepartam de ei asezandu-ma inapoi pe scaun la masa , lasandu-le spatiu. Dupa alte 10 minute , Zayn a trebuie sa-si ia ramas bun apoi Perrie bufnise in plans tinandu-l pe Zayn strans. 

" Data viitoare cand te voi vedea , vei fi tata " , ii spuse soptind . Mi-am muscat limba tinandu-mi micile scancituri. 

" Imi pare rau iubito. Te iubesc al dracului de mult " , Zayn soptise inapoi , iar Perrie se agatase cu unghiile de costumul lui Zayn nefiind pregatita sa-i dea drumul. Cel mai trist lucru , este ca voi trece prin acelasi scenariu. Numai ca Harry nu stie si nici nu va stii

POSSESIVEWhere stories live. Discover now