Capitolul 59

85 3 0
                                    

CHAPTER 59

Odata ce Zayn a plecat spunandu-si ramas bun , Perrie era in lacrimi rugandu-l pe Zayn sa nu plece si normal el a fost mutat fortat de cei doi barbati. M-am uitat in sus zambind observandu-l pe Harry intrand in camera. Isi tinea mainile zambindu-mi. Am reactionat rapid alergand spre el , imbratisandu-l puternic . M-am speriat stiind ca ma parasi din nou in curand. Apoi isi lasa suspinul lasandu-ma jos , punandu-ma inapoi pe locul meu , langa el. 

" Mi-a fost dor de tine " , imi spuse uitandu-se in ochii mei in timp ce ma tinea de maini . Apoi clipi din ochi uitandu-se in spatele meu observand-o pe Perrie.Apoi ii daduse un mic zambet. 

" Sper ca ai grija de ea " , Harry ii spuse avertizand-o. Am chicotand uitandu-ma la ea in timp ce-si dadea ochii peste cap. Apoi m-am uitat inapoi la Harry observandu-i ochii , uitandu-se in jos , apoi m-am incruntat incrucisandu-mi bratele in jurul pieptului. Fiind mult prea constienta , ce o sa spun ? Cum naiba sa-i ascund asta ? 

" De ce porti aia ? " , Harry intreband tragand de bluza 

" Pentru ca e calduroasa " , i-am spus dand din umeri , tragandu-ma de langa el. Cei doi barbati stateau pregatiti sa intervina in cas ca Harry incerca ceva. 

" E vara " , spuse incrutandu-se confuz . Am dat din umeri nefiind capabila sa gasesc alte minciuni. Suspinul lui se dusese de rapa in timp ce dadea din cap lasandu-si mainile in jos. Am incercat sa scap din stransoarea lui , dar am esuat facandu-l sa ma stranga si mai rau. 

" HARRY DA-I DRUMUL " , Perrie spuse tipand impingandu-l pe Harry deoparte . Asta nu l-a facut deloc fericit. Un marait ii iese din gat in timp ce se holba la Perrie. Ochii ei erau larg deschisi uitandu-se la mine la Harry. Atunci cand a fost pregatit sa reactioneze cei doi barbati l-au tinut impingandu-l , in timp ce-i punea catusile fiind restricionat de la noi doua. Gardienii i-au dat drumul vazand ca nu intentioneaza sa faca nimic. Sunt chiar prosti ? Putea sa ma raneasca printr-o 100 de cai chiar si cand nu l-au prins de brate. Apoi se muta pe langa noi tinandu-si privirea catre noi doua. 

" Ce imi ascundeti voi doua ? ", spuse printre dinti , privirea-i fiind atintita spre mine, asteptand ca una dintre noi sa raspunda in timp ce-si tinea privirea catre mine. M-am uitat in jos fiind destul de nervoasa. De ce naiba sunt nervoasa ? A vrut un copil , dar nu-l va putea vedea decat atunci cand va implini 5 ani. 

" Nu e nimic ca sa te ingrijorezi pentru moment Harry " , Perrie tresand cand isi intorsese capul spre ea . Acum privirea lui era atintita spre ea. 

" Spune-mi " , marai in timp ce ma privea. " La dracu spune-m Payton . N-am sa te las pana nu-mi spui " , spuse asteptand sa-i raspund. Am oftat greu uitandu-ma la Perrie in timp ce-mi treceam mana prin par. Apoi m-am uitat la gardieni. 

" Puteti sa-i scoateti alea ? " , am intrebat politicos aratand spre catuse. Harry se incrunta uitandu-se la mine confuz , avand in continuare nervi. 

" Imi pare rau domnisoara , dar sunteti sigura ? ", gardianul intreba ingrijorat . Am dat din cap in timp ce asteptam ca, gardianul sa se dea inapoi. Harry se intorsese spre mine , asteptand sa fac primul pas , mainile lui adihnindu-se pe langa corp. 

" Imi pare rau ca am vrut sa ascund asta de tine " , am spus soptind uitandu-ma in jos la mainile lui. Le-am apucat pe amandoua inainte ca el sa vorbeasca , punandu-le pe burta mea . Capul meu se intorsese spre Harry cand pe fata lui aparuse un zambet 

" O sa avem un copil " , am spus din nou soptind avand mainile mele pe ale lui. Asteptand ca el sa vorbeasca , dar n-o face. Mainile lui se mutase pe talia mea tragandu-ma spre el , iar mainile mele erau in jurul gatului lui lasandu-l sa ma tina strans. 

" De ce dracu nu mi-ai fi spus ? " , spuse incercand sa fie nervos. Dar in schimb in vocea lui se simtea numai fericire. Se trase inapoi asteptand ca eu sa raspund. 

" Pentru ca vei aici pentru 5 ani Harry. Imi pare ca trebuie sa trec prin asta singura " , am spus recunoscand , tinand contactul vizual , apoi el s-a incruntat realizand adevarul. El va fi aici pentru urmatorii 5 ani si nu are control asupra a ce se va intampla , ceva cu care nu e obisnuit. Fara a fi in control , Harry ar putea si ucis , asta m-ar speria cel mai rau in acest moment. El nu se va opri pana nu-si va relua dominatia

POSSESIVEWhere stories live. Discover now