Capitolul 47

100 5 0
                                    

CHAPTER 47

"Payton trezeste-te " , am auzit-o pe Perrie spunand , sau mai zis , tipand in timp ce ma zdruncina. Am marait incet deschizandu-mi ochii , observand-o pe Perrie deasupra mea chicotand. M-am ridicat uitandu-ma langa mine , observand ca sunt singura in pat. Oare cat de devreme se trezeste Harry ? Imi amintesc o singura data ca m-am trezit iar Harry dormea langa mine. Mi-am frecat ochii in timp ce cascam. Nu sunt eu atunci cand sunt trezita. Imi place doar cand ma trezesc singura. Am deschis ochii uitandu-ma la Perrie , ochii ei aratand bucuria , ceea ce eu n-o vad. 

" Am pe cineva aici , dar trebuie sa te trezesti " , imi spune chicotand . Cum poate fi fericita cu toata faza care s-a intamplat ieri ? E plina de vanatai pe fata ei palida , ceea ce ma face sa fiu obisnuita cu asta , chiar daca ma intristeaza. M-am dat jos din pat , urmarind-o pe Perrie. Cobora scarile in timp ce eu eram foarte aproape de ea , avand grija sa nu cad sau sa ma impiedic . 

" Unde mergem ? Sunt inca imbracata doar intr-un tricou " , ii spun maraind , mergand dupa ea in sufragerie. Perrie apoi se opri si se uita la mine , asteptand ca eu sa raspund. Am marait pasind in camera , cand deodata am facut ochii mari si gura mi-a cazut instant cand am vazut cine era in fata mea. Fata blonda care candva mi-a fost colega de camera. Ea a inceput sa fuga spre mine luandu-ma in brate. Sunt inca socata , si nu-mi vine sa cred ce se intampla . Am impins-o pe Aria tinand-o doar de umeri. 

" Ce naiba faci aici ? " , am spus tipand , facand-o sa tresara neasteptand sa ma vada nervoasa. Sunt complet suparata . Nu pe ea , dar pe Louis. 

" Louis m-a adus aici ca sa te vad . Nu esti fericita ? " , imi spune incruntata

" Normal ca sunt , dar mi-e frica ca tu n-ai sa mai pleci de aici " , ii spun soptind aducand-o in bratele mele. Stiindu-l pe Louis cu un mic temperament , intrebandu-ma unde e Harry. I-am dat drumul si l-am vazut pe Louis langa ea , tinand-o de talie. Mi-am scuturat capul in timp ce ma dadeam in spate lovindu-ma de cineva. I-am simtit mainile pe talia mea iar respiratia pe ceafa mea. 

" N-as indrazni " , imi spuse ,iar buzele lui mi-au atins ceafa. Am dat din cap zambind fals catre Aria si Louis. Cum naiba ar stii el ca mi-as intoarce capul spre Louis ?

" Fata cuminte " , imi spuse trangandu-se inapoi. Am oftat apoi m-am uitat inapoi la Louis si Aria. Cred ca sunt fericiti. Am auzit niste pasi in spatele meu , stiind sigur ca era Harry. 

" Cel putin esti aici " , i-am spus Ariei zambind dupa care m-am intors luand-o la fuga , intrand in cineva. 

" Scuze " , am spus repede observand ca era Zayn. Se holba la mine fiind pregatit sa reactioneze din nou. 

" Pleaca de langa mine tarf-o " , imi spuse soptind in asa fel incat sa n-auda nimeni . M-am incruntat la el dandu-mi ochii peste cap , apoi am plecat. El a inceput asta. 

" Payton " , am tresarit fiind foarte aproape de tipetele lui Harry. M-am intors incet spre el astepand ca el sa raspunda. 

" Ma intors mai tarziu. Nu ma astepta " , imi spune aplecandu-se sa ma sarute. Apoi amandoi am zambind ca s-a retras. M-am uitat apoi cum el si Niall au plecat. M-am intors si am plecat cautand-o pe Perrie . N-am vazut-o deloc de azi dimineata. Am gasit-o in bucatarie , avand mainile pe Zayn iar ochii ei aratau ca a plans. Amandoi s-au dat inapoi , Zayn stergandu-i ochii in timp ce-i soptise ceva la ureche. Apoi ea a dat din cap uitandu-se de la el la mine. Perrie imi zambeste nebagand de seama atentia lui Zayn. El se holbeaza fiind nervos din cauza evenimentului petrecut ieri. Si nu pot spune ca nu sunt suparata pe mine insumi .Nu trebuia sa spun asa ceva in preajma lui Perrie. Perrie isi misca degetul spunandu-mi sa vin la ei. Am stat aproape de Perrie , tinand distanta fata de Zayn. 

" Nu spune nimanui " , Zayn spuse , facand-o pe Perrie sa-l loveasca in brat. Apoi zambi facandu-ma sa zambesc inapoi. 

" Sunt insarcinata " , spuse soptind continuand sa zambeasca. Gura imi cazuse si mi-am ridicat sprancele surprinsa. 

" La naiba , felicitari " , am tipat imbratisand-o tare. 

" O doamne , sunt fericita pentru tine " , am spus simtind lacrimile de bucurie curgand pe fata mea . Incepuse sa chicoteasca stergandu-mi lacrimile. 

" Felicitari amandurora " , am spus razand stergandu-mi lacrimile. Sunt surprinsa , speriata si fericita pentru ei. Sunt surprinsa pentru ca o fata desteapta ca Perrie a ramas insarcinata , fiind bucuroasa pentru noul membru care va veni dar in acelasi timp speriata pentru faptul ca va locui in aceasta casa nenorocita . Dar sunt bucuroasa pentru ei. 

----------------

Perrie fiind insarcinata poate fi cel mai rau lucru in acest moment , din cauza dramei cu Paul , si politia implicata in gasca lui Harry. Inca incearca sa-i gaseasca dar Harry imi da aceeasi informatie : NU . Inca n-am vesti de la Nate ceea ce e ciudat. El a plecat cand eu eram incostienta. In acest moment il asept pe Harry. Vreau sa-l vad inainte sa adorm. Si nu sunt sigura ca el va fi aici cand eu ma voi trezi. M-am intors si m-am uitat la ceas.1:36 AM ( dimineata ) . Am marait intorcandu-ma pe partea cealalta confruntandu-ma cu paturile. Cateva momente au trecut si am auzit usa din fata trantindu-se cu putere asa cum face Harry deobicei. E trist sa stiu cum face usa cand e Harry acasa. Am zambit auzind pasii care deveneau din ce in ce mai aproape pana cand usa de baie este auzita. Nu ma uit pretinzandu-ma ca dorm atunci cand l-am auzit dandu-si si aruncandu-si hainele pe jos. Patul se scufundase atunci cand i-am simtit mainile pe talia mea trangandu-ma spre el , iar capul lui fiind in contact cu ceafa mea. 

" Ti-am spus sa nu astepti draguto " , imi spune soptind. Zambind , m-am intors la el , el tinandu-si mainile pe talia mea.Tragandu-ma mai aproape si facandu-ma sa stau cu capul pe pieptul lui gol. 

" Am gasit o casa " , imi spune cu ochii inchisi in timp ce-si punea capul pe perna. M-am incruntat , uitandu-ma la el daca nu cumva glumeste. 

" De ce " , i-am spus nefiind sigura daca tonul este grabit sau confuz. 

" Bine , ramai cu Zayn si Louis " , imi spuse chicotind deschizandu-si ochii pentru a se uita la mine. Un zambit imi aparu pe fata , facandu-l si pe el sa zambeasca. 

" Cand " , am intrebat desenand patratele cu degetul pe pieptul lui tatuat 

" Dupa nunta " , imi spuse murmurand si sunand de parca ar adormi in orice moment. Am zambit sarutandu-i obrazul inainte ca eu sa pun capul pe pieptul lui si sa adorm. Urmarind acelasi vis din viitor. Chiar trebuie sa ma marit cu el ? Adica , nu am alta alegere , dar as putea sa fug , voi putea sa reusesc departe de Harry si gasca lui fara sa ma ranesc sau sa ranesc persoanele care le iubesc. 

Nu.

POSSESIVEWhere stories live. Discover now