Capitolul 49

94 4 0
                                    

CHAPTER 49

Aria s-a incuiat in baie si n-a mai vrut sa iasa facandu-l pe Louis din ce in ce mai nervos.Asta nu e nou pentru mine. Am fost in aceeasi situatie si a fost nasol.
Louis batea in usa , injurand. Harry mi-a spus sa nu ma bag dar am decis s-o fac. E greu sa aperi un prieten. Daca era Perrie sau Victoria , n-as fi fost capabila sa stau si sa ma uit la ele cum sunt lovite. Am iesit incet din camera , ducandu-ma jos unde era toata lumea , doar tipetele se puteau auzi de sus. 

“ Perrie , poti s-o iei pe Payton la cumparaturi te rog “ , Harry spuse maraind masandu-si tamplele. Se poate pierde in orice moment. Perrie a dat din cap ridicandu-se in picioare laundu-ma de mana si iesind cu mine afara la masina. 

“ Sunt asa bucuroasa “ , imi spuse strigand batand din palme intrand in masina. Apoi m-am urcat si eu. Vorbeste cumva de bebelus ? Odata ce am inchis usa la masina , m-am intors la ea in timp ce pornise motorul , zambetul ei nedisparand de pe fata. M-am incruntat apoi in timp ce mi-am pus capul pe spatarul scaunului. Oare ce naiba are in plan ? 


Ne-am dat jos din masina fiind in fata unui mall , in timp ce ma tinea de brat . Sunt bucuroasa ca ma tine de mana , altfel m-as fi pierdut. M-a ghidat apoi catre un magazin. Odata ce am ajuns acolo , m-am tot holbat la acel magazin , avand gura deschisa in timp ce ma uitam la rochie apoi la Perrie. Perrie practic m-a fortat sa intru inauntru , fiind intampinate imediat de o doamna. 

“ Buna ziua . Tu trebuie sa fi Payton “ , imi spune zambind. E prea prietenoasa . Am dat din cap zambindu-I inapoi. 

“ Vin-o pe aici . In cateva momente iti voi aduce rochiile pe care domnul Styles le-a ales pentru tine “ , imi spune intorcandu-se , mergand dupa ea. Harry a ales rochia ? Atunci cum o sa mai fie special ? Doamna , mi-a intins rochiile ghidandu-ma spre cabina de proba. Apoi inchisese usa. M-am dezbracat usor , in timp ce mi-am pus rochia , radicand-o , si apoi lasand-o pe acea doamna sa ma inchida la spate. A inceput sa ma stranga , rochia fiind clar stramta iar odata ce am fost gata , m-am dus in fata oglinzii care era in afara cabinei , unde ma astepta Perrie. Imi zambeste ridicandu-se in picioare observandu-ma. M-am uitat in oglinda fiind usor surprinsa din cauza reflexiei. Era frumoasa . O rochie infoiata ca a unei printese . 


Eu si Perrie eram extenuate din cauza cumparaturilor , sau cel putin eu eram. I final am gasit una. Era perfecta. Am intrat pe usa , gasindu-I pe Louis si Liam stand pe canapea uitandu-se la televizor. Am mers incet nefiind sigura daca sa ma apropii . Amandoi s-au uitat in sus asteptand sa vorbesc. 

“ C-Cum e Aria “ , am intrebat , vocea sunand patetic. Louis incepuse sa chicoteasca aratand un mic zambet uitandu-se inapoi la mine. 

“ E lesinata “ , imi raspunde , apoi ma uit la el incruntata neintelegand ce a vrut sa spuna. Am urcat sus in camera , dupa care m-am trantit in pat fiind extenuata. Am auzit pe cineva intrand in camera , dar n-am puterea sa ma uit sa ma vad cine e. 

“ VIno si fa cu mine un dus iubito “, am auzit din spatele meu . Apoi mi-a luat mana intr-a lui ridicandu-ma. M-am ridicat si m-am uitat la el cum imi zambeste.

“ Ne incalzim nu-I asa ? “ , imi spune chicotand luandu-ma de ambele maini. Am dat din cap dandu-I un mic zambet. 

“ Ai ales vreo rochie ? “ , ma intreba in timp ce ma tragea spre baie , inchinzand-o si incuind-o dupa el. 

“ Dap “ , i-am spus punand accent pe P . Apoi incepuse sa chicoteasca scotandu-si tricoul si pantalonii. Apoi dandu din cap pe langa mine.

~ WARNING – MATURE PART ~

“ Haide “ , imi spuse scotandu-si boxerii , intrand in dus si dand drumul la apa se intoarce spre mine. Astept sa fac ce mi s-a spus. Mi-am scos incet tricoul , deschizandu-ma apoi la blugi lasandu-I sa cada , apoi i-am aruncat intr-un colt. Apoi mi-am dat jos lenjeria si sutienul. M-am indreptat spre dus , intrand langa Harry. Apa fierbinte mi-a atins pielea facandu-ma sa tresar. 

“ Te iubesc iubito “ , imi spune in timp ce se uita la mine , tragandu-ma mai aproape spre el , apoi m-am uitat zambind in ochii lui. Se apleca spre buzele mele , lasandu-si limba sa o conduca pe a mea , in timp ce mi-am pus mainile dupa gatului , atingandu-I cu degetele parul. Incepuse sa maraie in timp ce ma lipise de peretele dusului , simtindu-l pe mine. Am suflat retragandu-mi buzele de pe ale lui. Dupa ce mi-am dezlipit buzele de ale lui , incepuse sa-mi sarute gatul sugandu-ma aspru. Apoi mana lui mi-a mangaiat pielea , ajungand pana la burta apoi pe zona mea , miscandu-si degetul afara si inauntrul meu. Corpul meu incepuse sa tremure cu bucurie. Mi-am dus apoi mana spre zona lui tare , facand aceeasi treaba. Apoi maraise in timp ce ma saruta lasandu-si mainile de o parte si de alta a coapselor mele. 

“ Sari “ , imi spuse murmurand si respirand greu in acelasi timp. Am sarit , odihnindu-mi bratele pe umerii lui , iar picioarele erau de o parte si de alta a taliei lui. M-am impins si mai rau in perete , iar zona lui fiind acum in mine , facandu-ne pe amandoi sa suflam sis a maraim. 

“ La dracu “ , spuse miscandu-se inainte si inapoi in mine. Apa curgea pe noi facand actiunea mai usoara , alunecoasa. Mainile mele i-au strans bicepsii intensi , in timp ce se impingea in mine marind un pic viteza. 
“ Te iubesc iubitule “ , am scancit punandu-mi fruntea pe umarul lui , iar el pe al meu , respirand amandoi greu. 

“ Te iubesc “ , imi spune , incercand sa impinge ultima oara cu putere pentru a termina amandoi. Apoi m-am miscat punandu-mi capul pe perete in timp ce imi misca tot corpul in jos si in sus. Am suflat , apoi am gemut tare terminandu-ma . Apoi curand a terminat si el , zona lui fiind in continuare in mine , iar respiratia noastra devenise rapida. Apoi incet iesise din mine lasandu-ma jos , in timp ce-mi tineam echilibrul in picioare sprijinindu-mi mainile de umerii lui. Apoi el inchisese apa ajutandu-ma sa ies din dus , invelindu-ma cu un prosop. Imi zambeste sarutandu-mi buzele , conducandu-ma afara din baie spre dormitor. 

“ Trebuie sa fi obosita acum “ , imi spune intinzandu-se. Apoi am dat din cap prabusindu-ma inapoi in pat. Apoi ofta tragandu-ma spre el , adormind imediat.

POSSESIVEWhere stories live. Discover now