Capitolul 71

90 3 0
                                    

CHAPTER 71

Harry si eu am ajuns la hotel si surprinzator este ca Harry stie locul. Am iesit amandoi din masina si ne-am indreptat spre receptie unde Harry a inceput sa vorbeasca cu un om batran , iar daca era o fata ar fi facut acelasi lucru care l-a facut cand era in aeroport. Domnul ne-a zambit , primindu-ne calduros pasandu-i lui Harry cheia. Odata ce a terminat , Harry m-a luat de mana conducandu-ma spre lift. Am stat in liniste pana cand am ajuns in camera . Era frumos amenajata. Perfecta. Am mers incet spre geam in timp ce Harry inchidea usa dupa el . Privelistea era minunata , iar orasul unde am crescut se arata prin geam. Dandu-mi orice vedere din spatiu. Noi trebuie sa fim la nivelul 40. Apoi i-am simtit mainile inconjurandu-mi talia suflandu-mi pe umar si balansandu-se in fata si in spate. 

" Poti sa te duci sa faci cumparaturi pentru amandoi inainte sa mergem la Nate . Eu am ceva treaba aici " , spuse soptind in timp ce se uita pe geam. M-am incruntat tragandu-ma din bratele lui pentru a ma putea uita la fata lui. Si sunt surprinsa sa-l gasesc atat de serios. 

" Cu o conditie " , spuse mai serios , stand in fata mea. Mi-am dat ochii peste cap stiind ca e prea bun ca sa fie adevarat. Am tresarit cand mi-a luat mana intr-a lui punandu-mi inelul pe deget. L-a pastrat. Apoi m-am uitat in sus la el observandu-l ca ma privea. 

" Ok , dar n-am nici un ban " , am recunoscut uitandu-ma la el , necrezand ca el chiar ma lasa sa plec fara el. Se uita in jos scotand un card din blugi inmanandumi-l mie impreuna cu un telefon. 

" Sa fi aici inapoi intr-o ora. Sa nu intarzii Payton " , avertizandu-ma. Am dat din cap aprobator avand pe buze un mic zambet. Apoi mi-a apucat buzele gentil inainte sa se intoarca spre calea care duce spre baie. Am chicotit in sinea mea iesind din camera si ducandu-ma la lift. N-am fost niciodata atat de bucuroasa. 

----------------

Am luat taxiul spre cel mai apropiat mall . Care de fapt era unul mare. Am iesit din masina , practic fugind pana la intrare.Trebuie sa fac cumparaturi multe inainte sa ma intorc la hotel. M-am uitat imprejur gasind multe magazine si oameni , n-am mai fost in contact cu oamenii de foarte multa vreme , si e ciudat , chiar fascinant. Picioarele mele m-au condus pana la un magazin mare umplut cu haine. Am zambit imediat ce am fost intampinata de un angajat al magazinului. M-am plimbat prin prejur alegand lucruri , lucruri care i-ar place lui Harry pentru amandoi. Odata ce am terminat , am pus hainele pe tejghea iar angajatul incepuse sa scaneze si sa be hainele in sacosa. Odata ce a terminat , am scanat cardul si fiind surprinsa , a mers. Am zambit din nou la domnisoara care mi-a intins sacosile dupa care am iesit din magazin. Urmatorul magazin in care o sa intru este cel de lenjerie intima. Am luat esentialele pentru mine si cateva pentru Harry . Toate negre dupa ghicitul meu. Am sarit peste urmatorul magazin . Mainile mele erau pline de sacosi . Am luat esentialele de la chimist. Perii de par , sapunuri , produse pentru par si cateva parfumuri care miroseau divin. 

------------

Am fost intr-un final gata cu cumparaturile , bratele incepuse sa fie slabite din cauza greutatii pungilor . M-am asezat jos oftand greu . M-am uitat imprejur la diferiti oameni , unde fiecare avea cate o personalitate . Erau perfect diferiti. M-am incruntat ridicandu-mi sprancenele observand pe cineva carel cunoasteam. Ochii mi s-au deschis drastic observandu-l pe Nate mergand cu cineva pe care nu credeam ca se poate asocia. M-am ridicat repede si am fugit spre iesirea din mall incercand din rasputeri sa nu fiu vazuta. Am facut cu mana unui taxi si m-am urcat repede in el. Am verificat telefonul pe care Harry mi-l daduse , si am observat ca nu aveam nici un mesaj sau un apel , dar am numai 5 minute sa ajung la hotel. 

--------------

I-am platit taximetristului in timp ce-mi luam toate sacosile si fugind repede pana la lift. Odata ce usile s-au deschis am apasat repede butonul 34. Spatele mi se odihnea la perete in timp ce incercam sa-mi trag suflul. Cand usa a bipuit , am iesit din lift si am mers pe hol spre camera care mi-o luase Harry cu o ora in urma. Am batut de doua ori si am asteptat. Cand n-a raspuns nimeni , m-am asezat pe vine sprijinindu-ma de perete. De ce ar face Nate asta ? Nu e genul lui. Dar asta imi raspunde la intrebare de ce a plecat fara sa-si ia la revedere. Dar ce vrea cu mine si Harry in timp ce suntem aici ? Adica , ei ne-au invitat. Capul mi s-a ridicat instant cand am auzit niste pasi apropiindu-se din ce in ce mai mult , apoi l-am vazut pe Harry venind de dupa colt , zambindu-mi in timp ce mergea spre mine. Sunt bucuroasa ca ma vede aici la timp. 

" Harry , Nate lucreaza pentru- " , mi-am taiat-o singura din scurt in timp ce ma ridicam in picioare cu ajutorul lui Harry si al peretelui din spatele meu. A dat din cap aprobator dorind ca eu sa continui. 

" Lucreaza pentru Paul , i-am vazut impreuna la mall " , m-am panicat , apoi se incrunta adanc inainte sa se intoarca si sa deschida usa , apucandu-ma de brat si tragandu-ma inauntru dupa el. M-am dezechilibrat un pic dar apoi mi-am tinut echilibrul odata ce usa a fost trantita.

" Stiu " , Harry ofta trecandu-si mana prin par. De data asta m-am incruntat uitandu-ma la el confuza

POSSESIVEWhere stories live. Discover now