CHAPTER 45
M-am trezit , simtindu-mi ochii de 10 ori mai grei decat atunci cand am adormit. Tot ce am visat in ultimele dati , a fost un cosmar legat de viitorul meu si al Arianei. Am sa fac tot ce pot ca ea nu sfarseasca ca mine. Nu-mi va pasea daca m-as omora singura . Nimeni nu trebuie sa traiasca asa. Harry intr-un final si-a scos regulile , inlocuindu-le cu unele simple , fara a iesi sau a ma uita pe geam. Ce pot sa fac ? Sa sar. As fi mult mai bucuroasa daca n-as avea reguli. Mi-e si frica sa fac ceva deoarece m-ar pedepsi. Nu vreau ca el sa ma pedepseasca si nu vreau sa stiu ce planuri are pentru mine.
-> Reguli
1. Fa ce ti se spune , astfel vei suferi consecintele daca nu vei asculta
2. Nu iesi din casa , fara cineva de incredere
3. Nu incuia sau inchide usa dupa tine
4. Nu vorbi cu Louis. Vorbesc serios. Pe langa Nate si ceilalti 3 baieti
5. Daca baietii iti spun ceva sa faci . Faci .
Toate regulile au fost stupide . Chiar daca n-au fost scrise de el. Incuiatul sau inchisul usii dupa mine , mi se pare o prostie . Iar sa nu vorbesc cu Louis , am inteles , chiar daca nu vreau sa vorbesc cu el , el poate fi tatal copilului meu . M-am ridicat de pe canapea si m-am dus spre bucatarie unde i-am gasit pe Zayn si Perrie. Harry si Louis sunt plecati pentru a cumpara de mancare si cateva esentiale . Cel putin asa cred. M-am uitat insistent la Zayn in timp ce-mi umpleam paharul cu apa. Chicotise gentil observandu-ma , facand-o si pe Perrie sa observe. Apoi s-a incruntat , uitandu-se de la mine la Zayn inainte sa vorbeasca .
" S-a intamplat ceva ? " , intrebandu-se pe amandoi. Mi-am ridicat o spranceana observand ca inca nu i-a spus.
" Nu " , Zayn raspunse holbandu-se , apoi eu am oftat dandu-mi ochii peste cap
" De ce dracu nu i-ai zis ? Adica cum ai putut sa ascunzi asa ceva ? " , am spus tipand devenit frustrata. Apoi se ridica repede in picioare , tinandu-mi distanta fata de el , stiind ca nu e diferit fata de Harry , si nu va ezita si ma va lovi.
" Ce ? Spune-mi " , Perrie imi spune , in timp ce-l impingea pe Zayn .
" A omorat-o pe Victoria " , am spus maraind. Perrie ofta uitandu-se de la el la mine , nefiind sigura ce sa faca. Apoi se incrunta tinandu-si ochii spre Zayn.
" ASTEAPTA SI O SA VEZI PAYTON " , imi spuse Zayn fiind pregatit sa ma loveasca. Am suflat facand pasi inapoi lovindu-ma de ceva tare. M-am uitat in sus , vazandu-l pe Niall uitandu-se confuz din cauza situatiei.
" Ce s-a intamplat ? " , tipase peste Zayn si Perrie care se certau din cauza mea.
" I-am spus lui Perrie despre Vic " , am spus dand din umeri , negasind asta o mare chestie. Pentru Perrie nu e chiar bine sa afle ca iubitul ei este un criminal.
" Nu trebuia sa faci asta " , spuse Niall scuturand capul , uitandu-se la Zayn si Perrie. M-am uitat inapoi , gura fiindu-mi deschisa cand am vazut-o pe Perrie intinsa pe podea. Ochii ei fiind inchisi nemiscandu-se.
" Ce ai facut ? " , am tipat fugind spre Perrie , apoi am fost trasa inapoi si tinuta la piept. Apoi am inceput sa tip spunandu-i sa ma lase . Zayn statea in acelasi loc , respirand greu fiind gata sa ma joace in picioare.
" INCEPUSE SA AIBE DIN NOU INCREDERE IN MINE " , spuse tipand apropiindu-se.
" Prietene , te rog , nu. Lui Harry nu i-ar place sa o atingi " , Niall spuse avertizandu-l. Apoi m-am uitat la Liam care aparuse in camera dandu-si seama ce se petrecuse. Am tipat puternic atunci cand am fost lovita in maxilar , iar trupul meu s-a miscat fiind apoi tinut de corpul lui Niall. I-am auzit apoi pe Zayn si Liam tipand. Niall m-a intors tinandu-ma de maini.
" Du-te sus si fa o baie . Harry va veni acasa in curand" , imi spuse imbratisandu-ma gentil inainte sa-mi dea drumul. Am mers incet pe langa Zayn si Liam , urcand scarile spre camera lui Harry. Mi-am dat hainele jos , in timp ce-mi umpleam cada cu apa. Nu sunt pregatita sa ma uit la fata mea , stiind ca va fi in curand o mare vanataie . Adica , sunt obisnuita sa fiu plina de vanatai. M-am scufundat in cada , lasand apa sa-mi ude parul spalandu-mi sangele de pe buza. Daca as putea sa stau asa , eu cu mine , singura. Macar odata